AndroidHealthClinic

Winstrol only log

Bezoekers in dit topic

groentje20

Novice
Lid geworden
30 jan 2018
Berichten
8
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal,

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om een winstrol only kuur te proberen. Ik weet dat iedereen hier zegt dat test beter is, maar ik vind het zelf prettiger om te beginnen met tabs ipv naalden en de daarbijhorende handleiding, ondanks dat dit de lever aantast.

Ik train momenteel 4 jaar, waarvan 3 jaar vrij constant/gericht. Ben ooit begonnen op 72KG en heb daar gelukkig wat kilo's aan kunnen schroeven.

Ik heb eind november de knoop doorgehakt, ben gestopt met drinken en heb sindsdien een cut gehouden, waarin ik 4,5 kilo ben afgevallen.

Mijn huidige stats:
22 jaar
1.90
87,5KG
10,5% vet

Wat ik van mijn kuur verwacht is in de basis gewoon kennismaking met en daarnaast is 2/3 kilo vvm altijd welkom!

Kuurschema:
Week 1 t/m 6: 50mg winstrol (30mg smorgens / 20mg 's avonds)
Week 7 t/m 10 20mg nolvadex

Ik ben in week -5 begonnen met Glucosamine om droge gewrichten te beperken en ook wil ik eventueel taurine toevoegen om pijnlijke pomps te voorkomen, mocht ik hier last van krijgen.

Daarnaast wil ik in week 5 weer beginnen met creatine, beta alanine en citrulline malaat.

Met mijn voeding zit ik momenteel op 3500Kcal:
241gr eiw
317gr khd
118gr vet (met name onverzadigd)

Mijn vitamines haal ik uit:
Voeding!
Vitamine D3 - calcium tabs
ZMA
multi vitamine

(voedingsschema zal ik eerdaags uploaden)

Ik train verder als volgt:
4 dagen on, 1 dag off:
Dag 1: Chest/tricep - abs
Dag 2: Legs/biceps
Dag 3: Shoulers/triceps - abs
Dag 4: Back/biceps

Graag hoor ik of jullie nog tips hebben gedurende mijn kuur. Verder zal ik 1 keer per week mijn persoonlijke ervaringen loggen!

Dag 1 - 31-1:
87KG
Chest/tricep getraind
Niks geks, meer zin om te trainen maar dat is nu gewoon de mindset. Wel lijkt het alsof mijn pomp aanhoudt.
Daarnaast ook niks raars gemerkt, Ik heb vanmorgen 2-3 uur met een hartslagmeter om alles gedaan. Ook geen verhoogse bloeddruk. Echter is dit natuurlijk dag 1...
 
Laatst bewerkt:
Vanwaar de keuze voor 2 x bi en tri te trainen in de week en de rest 1x?
 
Dag 1 - 31-1:
87KG
Chest/tricep getraind
Niks geks, meer zin om te trainen maar dat is nu gewoon de mindset. Wel lijkt het alsof mijn pomp aanhoudt.

Daarnaast ook niks raars gemerkt, Ik heb vanmorgen 2-3 uur met een hartslagmeter om alles gedaan. Ook geen verhoogse bloeddruk. Echter is dit natuurlijk dag 1...
 
en de voorstelling begint :hedbang:
 
Je bloeddruk nu al meten heeft in mij optiek weinig zin aangezien je pas 1 dag bezig bent.

Waarom verdeel je het op 2 momenten volgens mij word er aangeraden om het te verdelen over 3 momenten dus

Bij het opstaan
16:00
En voor het slapen

Zelf zou ik creatine niet tijdens je kuur nemen maar goed je moet het zelf weten.

Succes!
 
Kan gewoon in twee keer, halfwaardetijd is 12 uur
 
Goede trainingen al, nice!
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Je bloeddruk nu al meten heeft in mij optiek weinig zin aangezien je pas 1 dag bezig bent.

Waarom verdeel je het op 2 momenten volgens mij word er aangeraden om het te verdelen over 3 momenten dus

Bij het opstaan
16:00
En voor het slapen

Zelf zou ik creatine niet tijdens je kuur nemen maar goed je moet het zelf weten.

Succes!

Dan weet hij wel hoeveel zn bloeddruk is voor de kuur.
 
Hoeveel kcals boven onderhoud eet je ?
 
Back
Naar boven