MuscleMeat

First cycle testo-E 500mg EW

• Topic Starter Topic Starter
Update:

einde week 7

87.1kg op de weegschaal (begonnen met 81.6kg). al met al gaat het lekker. helaas door een verkeerde slaaphouding vermoedelijk mn onderrug na de klote geholpen. dus week 7 eigenlijk weinig kunnen trainen. merk aan mn kleding dat nu echt wel echt dat alles strakker komt te zitten. spiegel zie ik niet schokkende veranderingen. maar kijk ook heel vaak naar de spiegel. Mn omgeving maakt nu al wel de "jij spuit zeker anabolen he" grapjes

Update:

einde week 7

87.1kg op de weegschaal (begonnen met 81.6kg). al met al gaat het lekker. helaas door een verkeerde slaaphouding vermoedelijk mn onderrug na de klote geholpen. dus week 7 eigenlijk weinig kunnen trainen. merk aan mn kleding dat nu echt wel echt dat alles strakker komt te zitten. spiegel zie ik niet schokkende veranderingen. maar kijk ook heel vaak naar de spiegel. Mn omgeving maakt nu al wel de "jij spuit zeker anabolen he" grapjes
Zou een nieuwe spiegel kopen. al;s je te vaak hebt gekeken is is opgebruikt :D

week 9

88.9 op de weegschaal. merk eigenlijk vrijweinig van de sides. enkel last van pip af en toe. nog steeds in de glute medius.

ik trek het door tot 13/14 weken als ik resultaten blijf boeken.

week 9

88.9 op de weegschaal. merk eigenlijk vrijweinig van de sides. enkel last van pip af en toe. nog steeds in de glute medius.

ik trek het door tot 13/14 weken als ik resultaten blijf boeken.
Over welke sides heb je het dan?
En zet je HCG?

Hoe gaat het verder in de gym, powerlevel gestegen?

Over welke sides heb je het dan?
En zet je HCG?

Hoe gaat het verder in de gym, powerlevel gestegen?
kaal worden, totaal geen last van want ben al kaal.

ik zet geen HCG. probeer dat ook zo te houden

kwa power stijgt het wel. en motivatie ook lekker. soms wel echt dagen dat ik totaal geen zin hebt maar dat komt vaak door slechte nachtrust ( dochterlief).

kaal worden, totaal geen last van want ben al kaal.

ik zet geen HCG. probeer dat ook zo te houden

kwa power stijgt het wel. en motivatie ook lekker. soms wel echt dagen dat ik totaal geen zin hebt maar dat komt vaak door slechte nachtrust ( dochterlief).
:roflol:

besloten om na week 10 op cruise te gaan voor 10 weken. 10 wk lang op cruise E5D 125mg test.

na de cruise wil ik de tweede kuur beginnen van Test-E + deca.

week 1 - 10 test e 500mg
week 1 - 8 deca 400mg

het idee is dat ik voor de zomer mn tweede kuur afgerond heb en erna kan herstellen door off te gaan.

besloten om na week 10 op cruise te gaan voor 10 weken. 10 wk lang op cruise E5D 125mg test.

week 1 - 10 test e 500mg
week 1 - 8 deca 400mg

het idee is dat ik voor de zomer mn tweede kuur afgerond heb en erna kan herstellen door off te gaan.
En dan wederom geen HCG?

Ik dacht dat HCG je herstel toch aanzienlijk zou verbeteren? Helemaal als je off gaat.

En dan wederom geen HCG?

Ik dacht dat HCG je herstel toch aanzienlijk zou verbeteren? Helemaal als je off gaat.
Meningen verschillen hierover. Heb zelf er dus geen ervaring mee. Maar mensen die ik spreek gebruiken het allemaal niet en herstellen ook gewoon.

En als ik off ga dan ga ik pas in 2025 weer aan de kuur. Heb geen haast.

• Like
Waarderingen: K82
Waarom meteen 400 mg deca erbij als de eerste kuur goed ging?

week 1 - 10 test e 500mg
week 1 - 8 deca 400mg

week 1-16 test e 375mg
week 1-13 NPP 300mg

NPP als kickstart wat bullshark zegt, na 6 weken kicked de deca in en stop je de NPP

Terug
Naar boven