MuscleMeat

Winstrol only (tabs) 1ste kuur

Kan natuurlijk ook door de uiensoep komen...

Na ontbijt (05:50) en na het avond eten (17:50) zit er 12 uur tussen elke innam

Moet winnie niet over 3 tijdstippen verdeeld worden ? Ik dacht zelf dat het maar 6-8 uur actief was. Ik weet er zelf niet het fijne vanaf maar ik ben nu informatie aan het inwinnen omdat ik het zelf ook een keer wil gaan gebruiken.

winstrol kan je ook nog 7 weken nemen toch? want ik heb het voor ongv 7 weken liggen...
en ik dacht dat 2 weken nolva nakuur al genoeg was en geen 3 weken?

Laat het lekker bij 6 weken. Te lang doorgaan gaat je niks meer brengen als bijwerkingen. En nolva de een neemt 2 weken de ander liever voor de zekerheid 3.

Kan dit middel ook gebruikt worden bij aanvang van Trainen? Of is het echt alleen voor als men al enige tijd bezig is met trainen? Ik heb het e.e.a. erover gelezen en ben erg benieuwd naar dit middel.

Kan dit middel ook gebruikt worden bij aanvang van Trainen? Of is het echt alleen voor als men al enige tijd bezig is met trainen? Ik heb het e.e.a. erover gelezen en ben erg benieuwd naar dit middel.

geen anabolen gebruiken bij aanvang van trainen, niet een.

paar jaar trainen, voeding op orde, vetpercentage op orde, en dan terugkomen :)

dit is niet bot bedoeld, maar je haalt er gewoon niks uit anders

HULP gevraagd……

Ik heb mijn winstrol tabletten nu ook binnen zijn van Alp Ph 50mg per tablet. Wat raden jullie aan deze in 2en breken en 1 helft in de ochtend en 1 helft in de avond te nemen?

Of gewoon 1 tablet in de ochtend nemen?

Breken en halfje in de ochtend en avond met genoeg tijd ertussen. is het meest effectief

Al een keuze gemaakt? Ga je nog beginnen met de kuur?
En zo ja, ga je dan een log bijhouden? Ik ben benieuwd, want heb ook interesse in deze kuur.

Terug
Naar boven