MuscleMeat

Winstrol stanozolol of dbol

RobertF

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
81kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

ik ben al een paar jaar bezig met krachttraining, maar zit er aan te denken om een winstrol stanazolol/dboll kuurtje te doen.

heeft iemand hier ervaringen mee en weet wat er beter is?
winstrol stanozolol of dboll?

ik heb eerder een winstrol stanozolol kuurtje gedaan en ben er zeker op vooruit gegaan kwa kracht en spiermassa.

ik ben ongeveer 4kg spiermassa aangekomen daardoor.

ik heb nu ook gehoord/gelezen over dboll?

is dat hetzelfde of zijn er grote verschillen tussen en wat is beter om meer spiermassa te pakken en iets droger te worden?

D-bol gaat je meer kracht opleveren. Ook wat meer gewicht al zitten daar veel tijdelijke kilo's als gevolg van vasthouden van water bij. Zoals bekend raden wij aan om d-bol altijd te stacken.

Moved naar AAS trouwens, hoort niet in supplementen.

1.90 en maar 81 kilo na een paar jaar trainen en een winstrol kuurtje?

Er gaat in ieder geval iets niet goed met je voeding of training.. Kijk daar eerst eens naar voordat je over een nieuwe kuur gaat denken, anders kuur je voor niets..

Er gaat in ieder geval iets niet goed met je voeding of training.. Kijk daar eerst eens naar voordat je over een nieuwe kuur gaat denken, anders kuur je voor niets..

Hoe kan je dat zeggen zonder dat je zijn start gewicht weet?
Ik woog na anderhalf jaar trainen iets van 80 kilo terwijl ik 1,98m ben, maar mijn begin gewicht was 65 kilo.
Vrijwel niks gestegen in vet aangezien ik echt ecto droog bleef, dus mooie gains.

Stel dat ie op 65 kilo begon.. Heeft ie in een paar jaar mét een kuur 16 kilo gewonnen?

Denk dat menig persoon met kennis van voeding en training daarop wel kan baseren dat er iets niet helemaal goed gaat?

Stel dat ie op 65 kilo begon.. Heeft ie in een paar jaar mét een kuur 16 kilo gewonnen?

Denk dat menig persoon met kennis van voeding en training daarop wel kan baseren dat er iets niet helemaal goed gaat?

Stel dat dat allemaal zo is zou hij 12 kilo in een paar jaar winnen wat toch behoorlijk goed is. Wie weet is ie zelfs droger geworden. etc etc
Mijn punt is dat we heel erg speculeren en meteen een oordeel vellen terwijl hij misschien wel alles op orde heeft. Misschien heeft hij idd niet alles op orde, maar vraag dan op zn minst hoe zijn voeding en training eruit zien.

ga lekker 8 weken aan de dbol op 30mg/pd, dan merk je wat het verschil is met Winny.

Zet er toch aub test bij. Dat zijn maar 10 lullige prikjes maar zoveel meer profijt van je kuur!

1-4 dbol 40mg pd
1-10 test e 375-500mg per week
13-16 nolva 20mg

+1, geen getrut, je hebt al kennis gemaakt via een oral only kuurtje, nu is het tijd voor het echte werk :D

Mee eens. Orals only zet geen zoden aan de dijk

zoals ik het begrijp ga je met dbol veel meer massa pakken dan winstrol, aangezien de laatste ook wel gebruikt word bij cutten. alleen krijg je bij dbol ook meer vocht.

Gewoon eten en trainen de je hebt pas d-bol en al die dingen nodig als je wat hebt om op te bouwen

Idd gaat helemaal nergens over... je had al minimaal 100-110 kilo kunnen wegen;) en het feit dat je droog bleef zegt ook al dat je veel te weinig eet! Ga eerst eens fatsoenlijk bulken en zorg dat je op 15-18 % zit dan groei je veel sneller!

Een vriend van me is nu 5 maanden bezig zijn stats waren 1.95 en 78 kilo hij weeg nu na 5 maanden al 97 kilo met goeie training en een redelijk voedingschema....

Laatst bewerkt:
Idd gaat helemaal nergens over... je had al minimaal 100-110 kilo kunnen wegen;) en het feit dat je droog bleef zegt ook al dat je veel te weinig eet! Ga eerst eens fatsoenlijk bulken en zorg dat je op 15-18 % zit dan groei je veel sneller!

Een vriend van me is nu 5 maanden bezig zijn stats waren 1.95 en 78 kilo hij weeg nu na 5 maanden al 97 kilo met goeie training en een redelijk voedingschema....

No disrespect, is het echt zo dat je sneller gaind als je vp wat hoger is? of is dit slechts broscience? :D
Ik ben enkel in dit topic om nu al wat info te verzamelen moest ik OOIT een kuurtje willen zetten, wil zo lang mogelijk natty gainen, dus no worries ik begin er nog niet aan heb nog een lange weg op de boeg :D

No disrespect, is het echt zo dat je sneller gaind als je vp wat hoger is? of is dit slechts broscience? :D
Ik ben enkel in dit topic om nu al wat info te verzamelen moest ik OOIT een kuurtje willen zetten, wil zo lang mogelijk natty gainen, dus no worries ik begin er nog niet aan heb nog een lange weg op de boeg :D

Sneller vet en vocht, geen lean mass :)

Ook sneller lean mass porterhouse ;)

Meer eten= meer power= zwaarder trainen= sneller spiermassa gainen

Terug
Naar boven