MuscleMeat

winstrol tabs libido

• Topic Starter Topic Starter
Ja maar na 2weken nog altijd niet van winstrol,
wil ik toch wel eens bron van weten dan..
Binnen de 5dagen werkt het 200% zeker

Kan het mss variëren van merk? Want ik ben er samen met een kameraad mee begonnen, maar hij had voor de 2 weken ook nog niet echt felle krachttoename gemerkt.. Alleen ons libido verschilt.. ?

Ja nakuur gedaan, 4 weke 20 mg nolva

ben nu in mijn 5e week winstrol, zie pas sinds n paar dagen dat k met grote stappen vooruit ga!

Maar mijn libido is ook stukkkken verminderd! Niet normaal..
Heb stanozolol van het merk Genesis. 40mg ED. Verder ga ik echt super lekker!

Voor winstrol geen nakuur gepland. Niet nodig, alleen hierdoor ben ik gaan twijfelen..

Waarom Winny en geen Anavar of Dianabol?

anavar al gehad jaartje terug.. Dianabol wil ik niet aan beginnen ivm het vasthouden van vocht.. krijg je zo'n dikke ronde kop van haha

TS:
om dit probleem te voorkomen neem je best Stanozolol depot of oral icm Test Prop.

Winny only is een DHT met androgene bijwerkingen en voor mij persoonlijk is het vreselijkste de last op de gewrichten. Voeg je een aromatiserend AAS zullen die twee problemen(libido, gewrichten) veel minder gaan manifesteren.

vind ik trouwens ook een net kuurtje:

Winny/Test Prop

Velen opteren om ook Tren Ace bij te nemen (wat ik zelf ook al deed) kun je ook doen, je zou dan kunnen denken, omg what the **** about gyno, maar winny wordt weleens omschreven als anti-progestageen en gaat dus ook vechten voor een plaatsje op die receptoren.

alvast succes

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven