Fitness Seller

Vraagje over Winstrol tabs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een glasje wijn of een paar pintjes tijdens een kuur, dat kan wel. Niet op regelmatige basis maar het gebeurt wel eens dat je tijdens een kuur eens op een feestje ofzo moet zijn. Ik drink bijna nooit maar als dat eens moest gebeuren tijdens een kuur, deed ik dat wel. Geen 15 pinten maar een pintje of 4 of twee glazen wijn.

Een glasje wijn of een paar pintjes tijdens een kuur, dat kan wel. Niet op regelmatige basis maar het gebeurt wel eens dat je tijdens een kuur eens op een feestje ofzo moet zijn. Ik drink bijna nooit maar als dat eens moest gebeuren tijdens een kuur, deed ik dat wel. Geen 15 pinten maar een pintje of 4 of twee glazen wijn.

En dan Kan je op dat feestje die pintjes niet laten(tijdens een 8 weken oral kuur)? Het zijn er toch maar een paar dan kan je ze evengoed laten.

Ik moet op een feestje zijn dus moet ik pintjes drinken. Meh.

En dit is Ts zijn 2e oral op korte tijd als ik mee ben.

Laatst bewerkt:
Probleem is je ziet overal wat anders staan. Daarom vraag ik het u of het niet te snel is achter elkaar.

Ja, het is te snel achter elkaar en orals only is sowieso geen goede keuze.

11. Ik plan een kuurtje met alleen orale anabolen (dianabol of oxy of winstrol only) Hoe kan ik dit het beste gebruiken? Kan dit zonder negatieve bijwerkingen?

Stel deze vraag NIET! (je topic wordt gesloten). Alleen orale anabolen gebruiken in je kuur is gewoon niet verstandig. Omdat ze extreem schadelijk zijn voor de lever, mogelijk zelfs met blijvende schade, kan je ze nooit lang gebruiken en moet je ook rekening houden met langere off perioden. Je kan geen noemenswaardige massa winnen in een te korte kuur en je kan ook praktisch geen kwalitatieve massa behouden na zulke kuur.

Met dianabol of Anadrol is het nog tweemaal zo erg. De grote winst komt vooral door werking van oestrogeen (het vrouwelijk hormoon dat overblijft na aromatase van testosteron of synthetische varianten). Dat betekend (tijdelijk) opgeblazen zachte spieren, huid en aangezicht en vocht retentie, vet winst, en heel gemakkelijk te verliezen winst na de kuur (verwacht nooit meer dan de helft te behouden van een dianabol only kuur, zelfs met een perfect voedingsschema), en zo voort.

Dianabol, oxy ed. kunnen gebruikt worden als deel van elk goed schema, maar zijn is GEEN kuurschema op zich.

Voor veilige en behoudbare winst moet je sowieso gaan injecteren.

Sticky - AAS FAQ - Kijk hier eerst voor je een vraag stelt!

• Topic Starter Topic Starter
Ja, het is te snel achter elkaar en orals only is sowieso geen goede keuze.

11. Ik plan een kuurtje met alleen orale anabolen (dianabol of oxy of winstrol only) Hoe kan ik dit het beste gebruiken? Kan dit zonder negatieve bijwerkingen?

Stel deze vraag NIET! (je topic wordt gesloten). Alleen orale anabolen gebruiken in je kuur is gewoon niet verstandig. Omdat ze extreem schadelijk zijn voor de lever, mogelijk zelfs met blijvende schade, kan je ze nooit lang gebruiken en moet je ook rekening houden met langere off perioden. Je kan geen noemenswaardige massa winnen in een te korte kuur en je kan ook praktisch geen kwalitatieve massa behouden na zulke kuur.

Met dianabol of Anadrol is het nog tweemaal zo erg. De grote winst komt vooral door werking van oestrogeen (het vrouwelijk hormoon dat overblijft na aromatase van testosteron of synthetische varianten). Dat betekend (tijdelijk) opgeblazen zachte spieren, huid en aangezicht en vocht retentie, vet winst, en heel gemakkelijk te verliezen winst na de kuur (verwacht nooit meer dan de helft te behouden van een dianabol only kuur, zelfs met een perfect voedingsschema), en zo voort.

Dianabol, oxy ed. kunnen gebruikt worden als deel van elk goed schema, maar zijn is GEEN kuurschema op zich.

Voor veilige en behoudbare winst moet je sowieso gaan injecteren.

Sticky - AAS FAQ - Kijk hier eerst voor je een vraag stelt!

Bedankt, alleen oral is super slecht... wat is verschil met beide dan injectie en oral komt op zelfde neer.. dan is in mijn ogen alleen injectie de beste keus..

Man, man, man....wellicht eerst eens heeeel goed inlezen!
Had iemand al iets gezegd over geen alcohol? :D

Er zijn ook bierkuren. Dat is zeker een aanrader.
Verder het vaste riedeltje: aantal jaren serieus trainen, eten, leven. Daarna overwegen (!) of je wilt kuren, dan jezelf goed laten voorlichten over welke kuur en waarom, dan bij een betrouwbare bron kopen. Kijk niet alleen naar de voordelen maar ook naar de nadelen. Hoe graag ik vroegah ook zou willen, de nadelen hebben mij altijd weerhouden.

En dan Kan je op dat feestje die pintjes niet laten(tijdens een 8 weken oral kuur)? Het zijn er toch maar een paar dan kan je ze evengoed laten.

Ik moet op een feestje zijn dus moet ik pintjes drinken. Meh.

En dit is Ts zijn 2e oral op korte tijd als ik mee ben.
En waarom dan? Waarom zou ik dat moeten laten? Twee glaasjes wijn met mijn vrouw als de gelegenheid zich voor doet of een paar pintjes kan echt geen kwaad tijdens een kuurtje. Ook als is het een oral kuur. Wordt allemaal fel overdreven. Dat zijn geen zaken die wekelijkse kost zijn maar dat kan gewoon eens gebeuren. Ik spreek niet over een stuk in je kloten zuipen of op regelmatige basis alcohol drinken. Denk jij dat de echte sportmannen ook nooit een glaasje alcohol drinken? In welke wereld leef jij?

En waarom dan? Waarom zou ik dat moeten laten? Twee glaasjes wijn met mijn vrouw als de gelegenheid zich voor doet of een paar pintjes kan echt geen kwaad tijdens een kuurtje. Ook als is het een oral kuur. Wordt allemaal fel overdreven. Dat zijn geen zaken die wekelijkse kost zijn maar dat kan gewoon eens gebeuren. Ik spreek niet over een stuk in je kloten zuipen of op regelmatige basis alcohol drinken. Denk jij dat de echte sportmannen ook nooit een glaasje alcohol drinken? In welke wereld leef jij?

8 weken orals en kort daarvoor ookal een oral kuur en dan wil ts er nog op drinken. En ik ken dat. Dan een feestje en dan per toeval nog eentje...... En de meeste gasten kunnen het toch niet bij 2 pintjes houden.

Ik kuur niet,maar mocht ik het doen dan zeker niet 8 weken aan de orals met kort daarvoor nog een oral kuur en dan zou ik er al zeker niet op zuipen. Alcohol voor de gezelligheid what a load of BS.

En waar zeg ik dat sportmannen niks drinken? Als ze kuren met orals en ze dinken dan zijn het dwazen.

Maar ja das mijn mening.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
En dan? Injects zitten ook in je bloed en worden ook afgebroken door de lever. Wat is het verschil?
Vraag ik me ook af, het zal beide vast wel slecht zijn maar ik vind het heel vreemd dat mensen zeggen alleen tabs is slecht. Maar beide is dan in eens minder slecht ofzo.
en in veel landen kan je beide gewoon kopen in de Apotheek.

Vraag ik me ook af, het zal beide vast wel slecht zijn maar ik vind het heel vreemd dat mensen zeggen alleen tabs is slecht. Maar beide is dan in eens minder slecht ofzo.
en in veel landen kan je beide gewoon kopen in de Apotheek.

Wat een BULLSHIT argument is dit. Paracetamol kan je ook gewoon zo kopen,maar bij teveel is je lever er wel compleet aan(hiermee zeg ik niet dat van 1 oral kuur je lever er aan is,maar gewoon dat iets kunnen kopen in een apotheek niks wil zeggen). De dossis aas die genomen worden met als doel spiergroei zijn een veelvoud van de medisch voorgeschreven dosis.

Het is simpel: Als je kuurt (oral of injectie) dan drink je geen alcohol. Als het toch UITZONDERLIJK zou gebeuren, beperk het dan tot een glas of twee.

Daar ga je geen negatieve gevolgen van ondervinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven