AndroidHealthClinic

Winstrol vragen

Bezoekers in dit topic

Hoe lang duren die kortingen van Black Friday :D
 
Kon je die kracht en massa na de kuur wat behouden ?
Bij mij bleef dat toch redelijk stabiel. Ik verloor misschien een klein beetje achteraf. Mijn kameraad reageerde nog beter dan mij op winstrol maar had ook meer krachtverlies achteraf. 't Is ook allemaal lang geleden. Meer dan 10 jaar.
 
ik begrijp al die negativiteit niet ten opzichte van winstrol, het is wel slecht voor hdl.
gelukkig zijn er ook positieve ervaringen.
Omdat het maar tijdelijk is, niet blijvend.
Je gezondheid riskeren om effetjes een paar weken goed uit te zien?
Winstrol is niet bepaald mild, het kan je lever en je cholesterol verkrachten.
Heb het genomen, kon er niet tegen...darmklachten en steken in mn maag/ lever gehad en voelde me op zn zachts gezegd, kut!
 
Omdat het maar tijdelijk is, niet blijvend.
Je gezondheid riskeren om effetjes een paar weken goed uit te zien?
Winstrol is niet bepaald mild, het kan je lever en je cholesterol verkrachten.
Heb het genomen, kon er niet tegen...darmklachten en steken in mn maag/ lever gehad en voelde me op zn zachts gezegd, kut!
Tijdelijk en niet blijvend: dat geldt voor alle anabolen. Na andere kuren (vooral testkuren) verloor ik veel meer van mijn winst na mijn kuur en dan zwijg ik nog over het libidoprobleem dat 2-3 maanden kon duren. Ik vond juist dat hetgeen ik won in kracht en gewicht juist wel blijvend was na een winstrol en dan gebruikte ik zelfs geen nakuur. Ik kwam minder bij maar netto hield ik evenveel over dan na een simpele test only (12 weken 500mg).
Je gezondheid riskeren om effetjes een paar weken goed uit te zien: Ik zie geen verschil met andere kuren. 12 weken test + tren zal niet beter zijn, integendeel.
Winstrol is niet bepaald mild, het kan je lever en je cholesterol verkrachten: Allemaal fel overdreven als je 6 weken kuurt. Cholesterol: geldt ook voor andere anabolen.
 
Tijdelijk en niet blijvend: dat geldt voor alle anabolen. Na andere kuren (vooral testkuren) verloor ik veel meer van mijn winst na mijn kuur en dan zwijg ik nog over het libidoprobleem dat 2-3 maanden kon duren. Ik vond juist dat hetgeen ik won in kracht en gewicht juist wel blijvend was na een winstrol en dan gebruikte ik zelfs geen nakuur. Ik kwam minder bij maar netto hield ik evenveel over dan na een simpele test only (12 weken 500mg).
Je gezondheid riskeren om effetjes een paar weken goed uit te zien: Ik zie geen verschil met andere kuren. 12 weken test + tren zal niet beter zijn, integendeel.
Winstrol is niet bepaald mild, het kan je lever en je cholesterol verkrachten: Allemaal fel overdreven als je 6 weken kuurt. Cholesterol: geldt ook voor andere anabolen.

Kan me hier in vinden. Weet je niks is gezond. Zijn keuzes die je maakt. Bloedtest doen zal je meer wijsheid brengen hoe erg je gezondheid er eventueel aan toe zou zijn. En dit moet je beter zien op latere leeftijd.
 
Tijdelijk en niet blijvend: dat geldt voor alle anabolen. Na andere kuren (vooral testkuren) verloor ik veel meer van mijn winst na mijn kuur en dan zwijg ik nog over het libidoprobleem dat 2-3 maanden kon duren. Ik vond juist dat hetgeen ik won in kracht en gewicht juist wel blijvend was na een winstrol en dan gebruikte ik zelfs geen nakuur. Ik kwam minder bij maar netto hield ik evenveel over dan na een simpele test only (12 weken 500mg).
Je gezondheid riskeren om effetjes een paar weken goed uit te zien: Ik zie geen verschil met andere kuren. 12 weken test + tren zal niet beter zijn, integendeel.
Winstrol is niet bepaald mild, het kan je lever en je cholesterol verkrachten: Allemaal fel overdreven als je 6 weken kuurt. Cholesterol: geldt ook voor andere anabolen.
Dus volgens jou is winstrol net zo veilig als testosteron?
 
Ik wist niet dat testosteron ook versleuteld is door een extreem giftige 17α-alkylated shit?
Willen jullie nou echt test met winstrol qua schade met elkaar vergelijken?????
Test kun je makkelijk jaar lang achter mekaar nemen, wat zeg ik? Leven lang.
Probeer winstrol maar eens 3 maandjes te nemen....
 
Ik wist niet dat testosteron ook versleuteld is door een extreem giftige 17α-alkylated shit?
Willen jullie nou echt test met winstrol qua schade met elkaar vergelijken?????
Test kun je makkelijk jaar lang achter mekaar nemen, wat zeg ik? Leven lang.
Probeer winstrol maar eens 3 maandjes te nemen....

Het kwartje moet nog vallen... ik wacht wel.
 
Dus volgens jou is winstrol net zo veilig als testosteron?
Heb ik dat dan geschreven? Ik dacht het niet. Daarom dat winstrol ook maar 6 weken wordt genomen en niet meer dan 50mg per dag. Mijn leverwaardes waren na een 6 weken kuur van winny genormaliseerd na drie weken. Trouwens kan je testosteron op kuurdosis ook niet te lang nemen. Dan loop je ook veel meer kans om een hartinfarct te krijgen. Mij ga je niet zeggen dat 50mg winny per dag gedurende weken ongezonder zal zijn dan 12 weken 500mg testosteron in combo met trenbolon en dan nog een andere steroide erbij want only testosteron wordt doorgaans 1 of 2 kuren gedaan maar daar blijft het niet bij.
Ik wist niet dat testosteron ook versleuteld is door een extreem giftige 17α-alkylated shit?
Willen jullie nou echt test met winstrol qua schade met elkaar vergelijken?????
Test kun je makkelijk jaar lang achter mekaar nemen, wat zeg ik? Leven lang.
Probeer winstrol maar eens 3 maandjes te nemen....
Ten eerste heb ik die eerste zin niet geschreven en ten tweede zit je hier zelf van alles uit je duim te zuigen over testosteron heel je leven te nemen. Ja, in zeer lege dosis en met zesmaandelijkse bloedtesten.
 
Laatst bewerkt:
Ik wist niet dat testosteron ook versleuteld is door een extreem giftige 17α-alkylated shit?
Willen jullie nou echt test met winstrol qua schade met elkaar vergelijken?????
Test kun je makkelijk jaar lang achter mekaar nemen, wat zeg ik? Leven lang.
Probeer winstrol maar eens 3 maandjes te nemen....

Jouw conclusie klopt voor geen kant, hetgeen skydirk schrijft snijdt wel degelijk hout, echter dat jij zelf niet in staat bent om hier een rationele en logische conclusie uit te trekken kun je natuurlijk niet bij een andere neerleggen :roflol:
 
Jouw conclusie klopt voor geen kant, hetgeen skydirk schrijft snijdt wel degelijk hout, echter dat jij zelf niet in staat bent om hier een rationele en logische conclusie uit te trekken kun je natuurlijk niet bij een andere neerleggen :roflol:
Je kunt winstrol niet met test vergelijken als het om giftigheid gaat.
 
giphy.gif
 
Back
Naar boven