AndroidHealthClinic

Winstrol

flipmacinne

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Hoi mannen,
Ben van plan om een zestal weken winny (tabs) te gebruiken.
Zijn er mensen die weten hoelang dit opspoorbaar blijft in de urine? Ik heb veel opgezocht maar ik krijg nergens een sluitend antwoord. De info gaat van enkele weken tot een half jaar...
Ik woon namelijk in België, waar de controles stilaan weer gaan beginnen :s
Thx a lot!!
Gr

6weken winny.....whyyyy??????

Blijft de komende 10jaar traceerbaar en adviseer je daarom gewoon om 12 weken 500mg test E we te doen.

Tussendoortje? Is wel je gezondheid waar je mee speelt he... geen onnodige schade aanbrengen man.. kuur goed of kuur niet.

Tussendoortje? Is wel je gezondheid waar je mee speelt he... geen onnodige schade aanbrengen man.. kuur goed of kuur niet.

straks ga je ons nog wijsmaken dat 6 weken winstrol schade aan je lichaam toebrengt. een beetje serieus blijven. een winstrolkuurtje stelt niets voor. is één van de lichtste kuren dat je je kan voorstellen.

straks ga je ons nog wijsmaken dat 6 weken winstrol schade aan je lichaam toebrengt. een beetje serieus blijven. een winstrolkuurtje stelt niets voor. is één van de lichtste kuren dat je je kan voorstellen.

Ik zeg niet dat je zware beschadiging toebrengt.. Vind het alleen zinloos om die winny dr in te knallen. Echte kuur of geen kuur.

Ik zeg niet dat je zware beschadiging toebrengt.. Vind het alleen zinloos om die winny dr in te knallen. Echte kuur of geen kuur.

ben ik het niet met je eens. je weet toch niet wat zijn doel is ? als je wilt droogtrainen en maar 6 wilt gaine is hier toch niks mee ?

ben ik het niet met je eens. je weet toch niet wat zijn doel is ? als je wilt droogtrainen en maar 6 wilt gaine is hier toch niks mee ?

6kg wilt gainen? Ben jij simpel ofzo?
Droogtrainen met winny slaat ook nergens op.

Hij vraagt over de traceerbaarheid in zn urine, waarschijnlijk heeft ie zelf de overweging gemaakt en gekozen voor winny. Echter om het als 'tussendoortje' te zien vind ik ook een beetje gek.

Waarom leest niemand de sticky's!!??? Geen topic openen over een oral only AUB :mad:

Waarom leest niemand de sticky's!!??? Geen topic openen over een oral only AUB :mad:

Omdat velen denken dat tabs wondermiddeltjes zijn en 6KG spiermassa gaan brengen zonder een hele grote naald te hoeven gebruiken.

Veel mensen praten over kuren alsof het allemaal zonder risico en gevaren is, paar pillen in je donder en de rest gaat vanzelf.

ik ben blij dat deze topic is geopend :) al veel leuke reacties gezien ;)

Wat is deze

Deze :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven