Fitness Seller

Winterwok: 2 data bekend. Kiest u maar!

Peiling Peiling Wanneer wil jij wokken?

• Totaal stemmers
    38
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik kom :D

als ik in nederland ben kom ik ook zeer waarschijnlijk wel (zit misschien voor stage in Amerika). ik heb voor 16 december gekozen, maar de 9e kan denk ik ook wel.

Niet mokkuuuh lekker wokkuuuuh !! en dan op 9 december :)

• Topic Starter Topic Starter
Heyy Hiekmans kom je ook meebraden? :D

DBC01 zei:
Het gaat nog leuk worden :D Lekker gelijk op! :D

Twee keer wokken is mij prima alleen twee keer vrij nemen niet.
Als we de 16 december-wokkers nu eens naar 17 december zetten....

Speciaal voor mij?! :heart:

Speciaal voor jou man, omdat je in meer dan 1 opzicht een aanwinst bent voor anderen én het board!

Zo, en nu is het gedaan met die kniebuigingen.

Als je em op 9 december houdt is de kans behoorlijk aanwezig dat ik dan mee kom braden .. de rest van december zit ik errug vol :P

heb gekozen voor 16 dec! moet hoe dan ook een dag vrij nemen want op den werkdag al zo vroeg in het noorden te zijn is beetje lastgti voor deze limbo...

mijn voorkeur gaat dan ook naar de zaterdag training en dringen!

vind het zowiezo wel een leuk om samen met wat andere van dbb te trainen om te zien wat ik allemaal fout doe etc! en is ook een goede motivatie

de 9 dec word voor mij moeilijk want dat wekend heb ik dienst van werkuit! dus dan zou ik moeten ruilen want heb niet veel zin om vrijdag laat te maken en dan zaterdaag te morgen werken!

ik zeg! laat de woc maar zitten en we doen de Steaming Saturday in plaats haaha

Als er meer vrouwen gaan misschien dat ik dan ook wel eens wil komen.

Nee maar, onze chocoladekoningin komt van d'r troontje af!

Hoest Paarsmans, vind je het zo erg om tussen een tiental kereltjes te braden?

Wel oke.. geen chocola hier helaas.

Ja als enige schattige meid tussen al die stoere bodybuilders voel ik me toch niet op mijn gemak. :D

Met twee/drie meiden totaal lukt het wel? Kom zeg, Hertje was ook niet bang op de BBQ.

Purple zei:
Wel oke.. geen chocola hier helaas.

Ja als enige schattige meid tussen al die stoere bodybuilders voel ik me toch niet op mijn gemak. :D
er waren op de bbq ook nog 2 vrouwen/meiden dus dan bne jij nummmer 3 meer als voldoende dus!

wie waren er op de BBQ dan eigenlijk?

Purple zei:
Als er meer vrouwen gaan misschien dat ik dan ook wel eens wil komen.

dacht ook al steeds, dan ben ik de enige, maar ach, vond het onzin om daarom niet te gaan. lijkt me leuk als je komt, ben zeker ook wel benieuwd naar je wedstrijd verhalen!

DBC01 zei:
Stem maar hoor. En als het 50/50 wordt houden we gewoon 2 wokjes! :D

Mensen zoals MrJ die uitsluitend zaterdagen kunnen, kunnen zich opgeven voor Steaming Saturday: stukkie trainen en daarna wat drinken.
Heeft MrJ wel ervaring mee.

Steaming Saterday:D? Ik kan zowel vrijdag (avond) als zaterdag, en zaterdag is nog makkelijker dan ben ik tenminste altijd vrij.

Stukkie trainen lijkt me ook wel lache met zijn allen :)

DavyO zei:
Steaming Saterday:D? Ik kan zowel vrijdag (avond) als zaterdag, en zaterdag is nog makkelijker dan ben ik tenminste altijd vrij.

Stukkie trainen lijkt me ook wel lache met zijn allen :)
ja idd mij ook! zowiezo is het iets dat je snel doet lijkt me als je als dbbers zou spreken! heb al genoeg verhalen gelezen over wie met wie samen is gaan trainen! waarom niet een grote dbb orgie samen!

Cynthia zei:
dacht ook al steeds, dan ben ik de enige, maar ach, vond het onzin om daarom niet te gaan. lijkt me leuk als je komt, ben zeker ook wel benieuwd naar je wedstrijd verhalen!

Nou hier dus nog een dame. Ik zal het serieus in avorweging nemen. Wokken heb ik nog nooit gedaan. En met een par meiden erbij is het gewoon veel gezelliger. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven