firedsoul
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
firedsoul zei:

DBC01 zei:Het gaat nog leuk wordenLekker gelijk op!
Twee keer wokken is mij prima alleen twee keer vrij nemen niet.
Als we de 16 december-wokkers nu eens naar 17 december zetten....

er waren op de bbq ook nog 2 vrouwen/meiden dus dan bne jij nummmer 3 meer als voldoende dus!Purple zei:Wel oke.. geen chocola hier helaas.
Ja als enige schattige meid tussen al die stoere bodybuilders voel ik me toch niet op mijn gemak.![]()
nou hertje en dani! dussssPurple zei:
Purple zei:Als er meer vrouwen gaan misschien dat ik dan ook wel eens wil komen.
DBC01 zei:Stem maar hoor. En als het 50/50 wordt houden we gewoon 2 wokjes!
Mensen zoals MrJ die uitsluitend zaterdagen kunnen, kunnen zich opgeven voor Steaming Saturday: stukkie trainen en daarna wat drinken.
Heeft MrJ wel ervaring mee.
? Ik kan zowel vrijdag (avond) als zaterdag, en zaterdag is nog makkelijker dan ben ik tenminste altijd vrij. 
ja idd mij ook! zowiezo is het iets dat je snel doet lijkt me als je als dbbers zou spreken! heb al genoeg verhalen gelezen over wie met wie samen is gaan trainen! waarom niet een grote dbb orgie samen!DavyO zei:Steaming Saterday? Ik kan zowel vrijdag (avond) als zaterdag, en zaterdag is nog makkelijker dan ben ik tenminste altijd vrij.
Stukkie trainen lijkt me ook wel lache met zijn allen![]()
Cynthia zei:dacht ook al steeds, dan ben ik de enige, maar ach, vond het onzin om daarom niet te gaan. lijkt me leuk als je komt, ben zeker ook wel benieuwd naar je wedstrijd verhalen!