- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 116kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Infinity zei:Wie het te snel achter elkaar vind komt tog gewoon niet.
Je bent natuurlijk niets verplicht![]()

DBC01 zei:Ik wou het net zeggen, ergo: Heb het al gezegd. Wie het niks lijkt blijft lekker thuis. Ik zit net zo lief met 10 BB'ers aan een tafel als met 40.
Ik merkte op de BBQ dat er wel degelijk veel interesse is voor een persoonlijke benadering van AAS-gerelateerde vragen. Mensen begonnen mij dingen te vragen en om uitleg te vragen die ze niet op het forum wilden spuien.
Dan denk ik: Mooie gelegenheid voor een Open Forum aan tafel.
En een Testo is doet daar ook zeker niet moeilijk over
Desnoods neem ik begeleidend materiaal mee![]()

DBC01 zei:Ik bepaal zelf wel wat ik doe op m'n eigen Tupperware party![]()

eigenlijk geen slecht ideeeXtreme_BODY zei:Mischien ook een x een goed id om een meeting op een wedstrijd te doen?
Er komen steeds minder bb wedstrijden omdat er bijna geen mensen op af komen terwijl er wel heelveel mensen trainen.
Door naar zon wedstrijd te gaan steun je de sport een beetje en kan je er gelijk een leuke dag van maken..
Xtreme_BODY zei:Mischien ook een x een goed id om een meeting op een wedstrijd te doen?
Er komen steeds minder bb wedstrijden omdat er bijna geen mensen op af komen terwijl er wel heelveel mensen trainen.
Door naar zon wedstrijd te gaan steun je de sport een beetje en kan je er gelijk een leuke dag van maken..
Cynthia zei:zou ook wel eens naar zo'n wedstrijd willen, nog nooit heengeweest. en verder wil toch zeker niemand mee van mijn vrienden (zijn meer van die ik verplicht mezelf maximaal 1 keer per week te sporten omdat ik anders te dik wordt-typjes), en in je eentje is toch minder leuk.
misschien inderdaad iets voor een volgende keer...

Cynthia zei:zou ook wel eens naar zo'n wedstrijd willen, nog nooit heengeweest. en verder wil toch zeker niemand mee van mijn vrienden (zijn meer van die ik verplicht mezelf maximaal 1 keer per week te sporten omdat ik anders te dik wordt-typjes), en in je eentje is toch minder leuk.
misschien inderdaad iets voor een volgende keer...
Xtreme_BODY zei:Naar een bb wedstrijd gaan kijken werkt echt super motiverend!
Xtreme_BODY zei:En net zoals DBC01 zegt op die wedstrijd zijn er vaak al redelijk veel mensen van dbb en b en f.
Cynthia zei:Ja, dat denk ik ook. Zijn er vaak wedstrijden in Nederland/Belgie of maar heel weinig?
?Xtreme_BODY zei:Dit jaar zijn er nog in oktober en november een aantal wedstrijden. In de periode maart tot en met mei zijn er ook nog vaak een aantal wedstrijden.
een ander forum, thuishaven voor degenen die van dbb gebanned zijnCynthia zei:
Man-Mountain zei:een ander forum, thuishaven voor degenen die van dbb gebanned zijn