MuscleMeat

Midwinter Wok december 2005

Peiling Peiling Wanneer komt jou de wok het beste uit?

• In week 1 van december: zondag de 4e

Stemmen: 7 12,7%
  • In week 2 van december: zondag de 11e

Stemmen: 13 23,6%
  • In week 3 van dezember: zondag de 18e

Stemmen: 16 29,1%
  • Niet op een zondag graag

Stemmen: 19 34,5%

• Totaal stemmers
    55
Status
Niet open voor verdere reacties.
krijgen we nog een officiële uitnodiging? ;)

Wie het te snel achter elkaar vind komt tog gewoon niet.
Je bent natuurlijk niets verplicht:)

• Topic Starter Topic Starter
Infinity zei:
Wie het te snel achter elkaar vind komt tog gewoon niet.
Je bent natuurlijk niets verplicht:)

Ik wou het net zeggen, ergo: Heb het al gezegd. Wie het niks lijkt blijft lekker thuis. Ik zit net zo lief met 10 BB'ers aan een tafel als met 40.

Ik merkte op de BBQ dat er wel degelijk veel interesse is voor een persoonlijke benadering van AAS-gerelateerde vragen. Mensen begonnen mij dingen te vragen en om uitleg te vragen die ze niet op het forum wilden spuien.

Dan denk ik: Mooie gelegenheid voor een Open Forum aan tafel.
En een Testo is doet daar ook zeker niet moeilijk over ;)

Desnoods neem ik begeleidend materiaal mee :D

mag ik ook vragen stellen hoe je een ware player wordt zoals jij DBC of Testo, mag dat ook?

DBC01 zei:
Ik wou het net zeggen, ergo: Heb het al gezegd. Wie het niks lijkt blijft lekker thuis. Ik zit net zo lief met 10 BB'ers aan een tafel als met 40.

Ik merkte op de BBQ dat er wel degelijk veel interesse is voor een persoonlijke benadering van AAS-gerelateerde vragen. Mensen begonnen mij dingen te vragen en om uitleg te vragen die ze niet op het forum wilden spuien.

Dan denk ik: Mooie gelegenheid voor een Open Forum aan tafel.
En een Testo is doet daar ook zeker niet moeilijk over ;)

Desnoods neem ik begeleidend materiaal mee :D

Ook tijdens het wokken word er nie gehandeld he :cool: :D

Ik bepaal zelf wel wat ik doe op m'n eigen Tupperware party :D:D:D

hahaha!!!laat ik dan maar inslaan voor deze winter als ik klaar ben met me cut:rolleyes:

Tupperware hoor ik ergens Tuppeware?

nou dan neem ik mijn ma ook mee! en tantes ahahahha

Mischien ook een x een goed id om een meeting op een wedstrijd te doen?

Er komen steeds minder bb wedstrijden omdat er bijna geen mensen op af komen terwijl er wel heelveel mensen trainen.

Door naar zon wedstrijd te gaan steun je de sport een beetje en kan je er gelijk een leuke dag van maken..

Xtreme_BODY zei:

Er komen steeds minder bb wedstrijden omdat er bijna geen mensen op af komen terwijl er wel heelveel mensen trainen.

Door naar zon wedstrijd te gaan steun je de sport een beetje en kan je er gelijk een leuke dag van maken..
eigenlijk geen slecht ideee
wanner heb jij je wwedstijd?

Xtreme_BODY zei:

zou ook wel eens naar zo'n wedstrijd willen, nog nooit heengeweest. en verder wil toch zeker niemand mee van mijn vrienden (zijn meer van die ik verplicht mezelf maximaal 1 keer per week te sporten omdat ik anders te dik wordt-typjes), en in je eentje is toch minder leuk.
misschien inderdaad iets voor een volgende keer...

Cynthia zei:
zou ook wel eens naar zo'n wedstrijd willen, nog nooit heengeweest. en verder wil toch zeker niemand mee van mijn vrienden (zijn meer van die ik verplicht mezelf maximaal 1 keer per week te sporten omdat ik anders te dik wordt-typjes), en in je eentje is toch minder leuk.

Je kunt áltijd afspreken met een DBB'er (in je buurt) en uit ervaring kan ik zeggen ook al kom je alleen, op de plek zelf zijn er genoeg (DBB) vrindjes! :D

Cynthia zei:

Dan is het helemaal een goed id om heen te gaan. Naar een bb wedstrijd gaan kijken werkt echt super motiverend!

En net zoals DBC01 zegt op die wedstrijd zijn er vaak al redelijk veel mensen van dbb en b en f.

Cynthia zei:
Ja, dat denk ik ook. Zijn er vaak wedstrijden in Nederland/Belgie of maar heel weinig?

Dit jaar zijn er nog in oktober en november een aantal wedstrijden. In de periode maart tot en met mei zijn er ook nog vaak een aantal wedstrijden.

Wedstrijd agenda 2005

22 ocktober NBBF arnemuiden
30 ocktober YBF naturel Beverwijk
6 november WPF C & A wedstrijd in zeeland ????
12 november WABBA BENELUX bruxelles
13 november C Grand Prix Gorinchem
13 november INTERNATIONALE Amateur GRAND PRIX

Xtreme_BODY zei:
Dit jaar zijn er nog in oktober en november een aantal wedstrijden. In de periode maart tot en met mei zijn er ook nog vaak een aantal wedstrijden.

bedankt, nou is t wat makkelijker zoeken als ik er wat meer over wil weten.
best nog aardig wat data.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven