AndroidHealthClinic

Witte(re) tanden

DrWho

Dutch Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m81
Massa
83kg
Vetpercentage
16%
Ik ben op zoek naar tips & tricks om tanden op een zo onschadelijk mogelijke manier witter te krijgen. Nee ik heb geen last van een gele bek, maar na 25 jaar begint her en der zich wat meer "aanslag" vast te zetten en die zou ik graag weer weg krijgen. Dagelijks tanden poetsen (tot 2x) is natuurlijk aan de orde, maar ook het gebruiken van Bicar-zout (natrium bicarbonaat) is een middeltje uit grootmoeders tijd dat helpt.

Natuurlijk kan je ook gaan voor een dure behandeling bij de tandarts, maar die maakt het tandglazuur dunner waardoor je tanden fragieler worden én ook weer sneller verkleuren...2 nadelen die me niet bepaald aantrekken.

Het moet ook geen smile zijn die licht geeft in het donker, dat ziet er ook niet bepaald uit. Gewoon mooie tanden, toch geen onbelangrijk criterium als ik naar een vrouw kijk. Ze doen ongetwijfeld hetzelfde!

Mensen die hier toevallig ook mee bezig zijn en goede producten kennen of andere tips willen delen?

Poetsen met een zout lijkt me ook niet bevordelijk voor je glazuur.

Mijn tandarts heeft me eens verteld dat natuurlijk gezonde tanden helemaal geen *bling* *bling* witte look hebben. Maar juist wat gelig zijn.

Hij heeft me toen eens uitgetekend hoe dat kwam .. alleen weet ik daar niks meer van :p

Klopt. Wat gelere tanden zijn sterker dan hele witte. Is tegen mij ook altijd gezegd. Ik heb nou niet bepaald witte tanden, maar mijn tandarts had nog nooit in zijn leven zulke sterke/gezonde tanden als die van mij gezien.

Ik zou zorgen dat je een gezond bruin kleurtje krijgt in je gezicht. Dat laat je tanden al een stuk witter doen lijken. Ook goed flossen op plak te voorkomen. Tanden laten bleken is funest voor je tanden.

Zonnebank kuurtje

Ik heb nou niet bepaald witte tanden, maar mijn tandarts had nog nooit in zijn leven zulke sterke/gezonde tanden als die van mij gezien.
Zware compounds he. Sowieso oppassen met wat je eet/drinkt, koffie is funest bijvoorbeeld.

Paar dagen je normale tandpasta vervangen door een whitener tandpasta, Worden mijn tanden altijd wat witter door.

Niet whitener tandpasta als standaard gaan gebruiken, want dan worden je tanden uiteindelijk ook weer geel. 3-5 dagen is voldoende voor mijn gebit :rolleyes:

Paar dagen je normale tandpasta vervangen door een whitener tandpasta, Worden mijn tanden altijd wat witter door.

Niet whitener tandpasta als standaard gaan gebruiken, want dan worden je tanden uiteindelijk ook weer geel. 3-5 dagen is voldoende voor mijn gebit :rolleyes:

hoevaak per dag?

Er zijn al 10.000 topics hierover. >> Search engine

Onder de zonnenbank glimlachen.. :D

waterstofperoxide over je tandjes kappen :)

met staalwol afschrobben.

rembrant plus!! 9 eur. bij kruidvat
duurre rommel.. kijk zelf maar als het werkt.

had die search knop eens gebruikt :O

Check deze link:
http://www.whitestrips.com/whitestrips-products/

#1 aanbevolen tandartsen merk in Amerika..

Heb het zelf gebruikt, duurt maar 7 dagen en ik heb echt witte tanden gekregen!
Ik raad iig de premium aan! (heb ik zelf ook gebruikt)

By the way, heeft me broer meegenomen uit Amerika. Weet niet of het hier makkelijk te krijgen is?

Maar het handigste is toch bij je tandarts gaan informeren.

volgens mij zijn die zure energie drankies (red bull enz) ook zwaar slecht voor je tanden.

True, zijn echt slecht voor je tanden.

waterstofperoxide over je tandjes kappen :)

Dat werkt het best ja :roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven