Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Feit blijft dat mijn tanden een tintje lichter zijn én blijven. Ik zal voortaan even mijn tanden meer moeten poetsen, en misschien dat ik de frequentie van het olieslurpen omhoog fl**ker tot 2 keer per dag.en waarom laat je je verstandskiezen niet trekken. komt toch meestal terug. ik heb het is gekregen op vakantie in het buitenland en dan zijn er een paar dagen van je vakantie verpest en moet je in het buitenland een tandarts gaan zoeken ed. ik heb ze dan15 jaren geleden allemaal laten trekken en je probleem met verstandskiezen is opgelost.
ik denk dat de bacteriën in de mond zich aan de olie binden en dan mee uit je mond verdwijnen als je de olie uitspuwt. maar ik dacht dat dit ook met slaolie en ander oliën het geval was. maar wittere tanden? ik weet het niet. ik moet het misschien is proberen. baadt het niet, schaadt het niet.
Je had beter foto's kunnen maken onder dezelfde omstandigheden. Dan kan je het pas goed vergelijken...
En je hebt ook echt wittere tanden nu?
Zoek eigenlijk ook iets om mn tanden net een tintje witter te maken.![]()
Klopt, helemaal gelijk in. Niet aan gedacht om eerlijk te zijn.
Ja ik heb wittere tanden en ze voelen ook gezonder aan. Ik had vaak last van teruggetrokken tandvlees dat wel eens geïrriteerd was, en dat heb ik nu trouwens ook niet meer. Ik zou zeggen probeer het je hebt toch niets te verliezen.

Hmm mijn tandarts zeurt ookal jaren dat ik ontstoken tandvlees heb.
Hoelang heeft het geduurd voordat je deze verschillen zag? En hoelang duurde de kuur, of ben je er nog steeds mee bezig?
WTF dat lijkt me niet verstandig daar zit zuur in gek of bedoel je kunstgebitIk poets 1x om de 3-4 dagen mijn tanden met citroensap en ze zijn nog redelijk wit!
je glazuur zal vlug van je tanden verdwenen zijn. welke idioot heeft je dat aangeraden. fruitzuur is slecht voor je tanden.Danny Vermeulen zei:Ik poets 1x om de 3-4 dagen mijn tanden met citroensap en ze zijn nog redelijk wit!
je glazuur zal vlug van je tanden verdwenen zijn. welke idioot heeft je dat aangeraden. fruitzuur is slecht voor je tanden.

kan dit ook met normale zonnebloem olie? heb geen zin om die koudgeperste shit te halen![]()
Hij ziet er nu een beetje uit als casper het spookje.

wat bedoel je met zo oud worden? had je niet verwacht dat je 37 jaar ging worden. 37 is toch niet oud. ik ben er al 50 en ik ben nog niet oud.Danny Vermeulen zei:Ik weet dat het op termijn slecht voor tanden is, maar doe dat al sinds ik 25 was of zo. Eigenlijk meer 1x per week of iets minder.
Had vroeger niet verwacht dat ik zo oud ging worden, vandaar niet bij stilgestaan voor lange termijngevolgen