- Waardering
- 77
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stelletje pinda's jullie zitten mijn thread hier te vernken!![]()

Alleen stelen we dan geen tasjes, maar topics.
Ontopic: Is er een maximum periode hoelang je mag olieslurpen, of maakt 't niet uit?
Ik poets 1x om de 3-4 dagen mijn tanden met citroensap en ze zijn nog redelijk wit!
Een beter manier om je tande witter te make is : je tanden poetsen me zwart zout, maar ik weet niet waar je dat koopt, of anders wit zout( van in de keuken) gaat ook. Bij mij helpt het, maar is wel ranzig

Hoe lang moet je daarmee poetsen voordat het werkt danvoordat jullie onwetenden iets doen, doen jullie dan geen research o.i.d? wat lees ik toch weer van die absurde dingen. De een poetst met citroensap, de ander met zout. Enig idee wat je nu aan het aanrichten bent in je mond? Misschien is het een optie om even te googlen voordat je een bezoekje aan de tandarts kan brengen om alles te laten trekken of die dikke gaten op te laten vullen met wat anders dan zout
overigens:
topicstarter, heb je de tandpasta beverly hills formula nogwattes al eens geprobeerd? Is verkrijgbaar bij de kruidvat en/of DA. Krijg je super witte tanden van zonder ze te beschadigen. Werkt echt super goed, je hebt er twee versies van, eentje voor de gevoelige tanden en eentje voor normaal. Beide versies beschermen tevens je tanden tegen tandplak etc. Ik gebruik het ook, tijdens het stappen hoor ik dan altijd: prodent smile... mja wat je daar mee moet weet ik niet maar het geeft dus al aan dat het werkt. Daarnaast heeft Ryu zover ik het weet het ook eens gebruikt, op een foto van een wedstrijd van hem kan je zien wat voor een witte tanden hij heeft, ongekend. Weet niet of die foto hier nog ergens te vinden is.
Ik weet het niet, misschien moet je het eens proberen? 15 min. spoelen duurt...lang.

overigens:
topicstarter, heb je de tandpasta beverly hills formula nogwattes al eens geprobeerd? Is verkrijgbaar bij de kruidvat en/of DA. Krijg je super witte tanden van zonder ze te beschadigen. Werkt echt super goed, je hebt er twee versies van, eentje voor de gevoelige tanden en eentje voor normaal. Beide versies beschermen tevens je tanden tegen tandplak etc. Ik gebruik het ook, tijdens het stappen hoor ik dan altijd: prodent smile... mja wat je daar mee moet weet ik niet maar het geeft dus al aan dat het werkt. Daarnaast heeft Ryu zover ik het weet het ook eens gebruikt, op een foto van een wedstrijd van hem kan je zien wat voor een witte tanden hij heeft, ongekend. Weet niet of die foto hier nog ergens te vinden is.
Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar ik heb totaal niks gemerkt. Geen verschillen over hoe ik me voel, en mijn tanden zien er niet witter uit.
Hoe lang moet je daarmee poetsen voordat het werkt dan
Gaaf, zal eens gaan kijken, want om eerlijk te zijn worden mijn tanden niet meer witter van die olie, en dat 15 minuten spoelen begint me behoorlijk de keel uit te hangen. Echter het heeft zeker wel wat uitgehaald.