MuscleMeat

wittere tanden en 'olieslurpen'

• Topic Starter Topic Starter
stelletje pinda's jullie zitten mijn thread hier te vernken! ;)

Alleen stelen we dan geen tasjes, maar topics.

Ontopic: Is er een maximum periode hoelang je mag olieslurpen, of maakt 't niet uit?

Nee volgens mij geen maximum. Maar ze adviseren om na bepaalde tijd van type olie te wisselen (ongeveer na 2 maanden). Dus was je eerst bezig met koudgeperste zonnebloemolie, ga dan over naar koudgeperste sesamolie of cocosolie

bruina aanslag op de tanden kun je proberen te verwijderen met een whitetener tandpasta, niet te vaak gebruiken ( 1x per 2 weken ofzo ),.
En een bezoekje aan de mondhygieniste is helemaal niet zo duur hoor. Ik doe dat 3x per jaar en mijn tanden knappen er echt van op!

zou het ook helpen bij tanden die van oorsprong al ''geel'' zijn

Een beter manier om je tande witter te make is : je tanden poetsen me zwart zout, maar ik weet niet waar je dat koopt, of anders wit zout( van in de keuken) gaat ook. Bij mij helpt het, maar is wel ranzig

...en slecht voor je tanden, je schuurt er gewoon een laagje vanaf

ik ga het ook maar eens proberen denk ik. Ik heb een obsessie wat tandenbetreft, moeten altijd schoon zijn...

Ik poets 1x om de 3-4 dagen mijn tanden met citroensap en ze zijn nog redelijk wit!

haha goedzo! wanneer ga je naar de tandarts al je tanden laten trekken dan? gast poetsen met zuur! misschien is het een optie om met accuzuur je tanden te poetsen? werkt nog iets beter heb ik van horen zeggen! probeer er anders nog wat zout of zand bij te doen!!

Een beter manier om je tande witter te make is : je tanden poetsen me zwart zout, maar ik weet niet waar je dat koopt, of anders wit zout( van in de keuken) gaat ook. Bij mij helpt het, maar is wel ranzig

voordat jullie onwetenden iets doen, doen jullie dan geen research o.i.d? wat lees ik toch weer van die absurde dingen. De een poetst met citroensap, de ander met zout. Enig idee wat je nu aan het aanrichten bent in je mond? Misschien is het een optie om even te googlen voordat je een bezoekje aan de tandarts kan brengen om alles te laten trekken of die dikke gaten op te laten vullen met wat anders dan zout :)

overigens:
topicstarter, heb je de tandpasta beverly hills formula nogwattes al eens geprobeerd? Is verkrijgbaar bij de kruidvat en/of DA. Krijg je super witte tanden van zonder ze te beschadigen. Werkt echt super goed, je hebt er twee versies van, eentje voor de gevoelige tanden en eentje voor normaal. Beide versies beschermen tevens je tanden tegen tandplak etc. Ik gebruik het ook, tijdens het stappen hoor ik dan altijd: prodent smile... mja wat je daar mee moet weet ik niet maar het geeft dus al aan dat het werkt. Daarnaast heeft Ryu zover ik het weet het ook eens gebruikt, op een foto van een wedstrijd van hem kan je zien wat voor een witte tanden hij heeft, ongekend. Weet niet of die foto hier nog ergens te vinden is.

vroeger toen mijn moeder een jaar of 16 was had ze tegen een meisje gezegd dat ze zo'n witte tanden kreeg van het poetsen met bleekmiddel. Dag erna was het meisje niet op school :(

voordat jullie onwetenden iets doen, doen jullie dan geen research o.i.d? wat lees ik toch weer van die absurde dingen. De een poetst met citroensap, de ander met zout. Enig idee wat je nu aan het aanrichten bent in je mond? Misschien is het een optie om even te googlen voordat je een bezoekje aan de tandarts kan brengen om alles te laten trekken of die dikke gaten op te laten vullen met wat anders dan zout :)

overigens:
topicstarter, heb je de tandpasta beverly hills formula nogwattes al eens geprobeerd? Is verkrijgbaar bij de kruidvat en/of DA. Krijg je super witte tanden van zonder ze te beschadigen. Werkt echt super goed, je hebt er twee versies van, eentje voor de gevoelige tanden en eentje voor normaal. Beide versies beschermen tevens je tanden tegen tandplak etc. Ik gebruik het ook, tijdens het stappen hoor ik dan altijd: prodent smile... mja wat je daar mee moet weet ik niet maar het geeft dus al aan dat het werkt. Daarnaast heeft Ryu zover ik het weet het ook eens gebruikt, op een foto van een wedstrijd van hem kan je zien wat voor een witte tanden hij heeft, ongekend. Weet niet of die foto hier nog ergens te vinden is.
Hoe lang moet je daarmee poetsen voordat het werkt dan

Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar ik heb totaal niks gemerkt. Geen verschillen over hoe ik me voel, en mijn tanden zien er niet witter uit.

Zou deze methode ook helpen bij tanden die van oorsprong al ''geel'' zijn ????

Ik weet het niet, misschien moet je het eens proberen? 15 min. spoelen duurt...lang.

overigens:

Gaaf, zal eens gaan kijken, want om eerlijk te zijn worden mijn tanden niet meer witter van die olie, en dat 15 minuten spoelen begint me behoorlijk de keel uit te hangen. Echter het heeft zeker wel wat uitgehaald.

Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar ik heb totaal niks gemerkt. Geen verschillen over hoe ik me voel, en mijn tanden zien er niet witter uit.

paar keer? Heb je de juiste olie gekocht? Heb je goed 15 minuten gespoeld: echt door je tanden en mond heen trekken en dat weekje volgehouden?

Hoe lang moet je daarmee poetsen voordat het werkt dan

gaat snel man het is gewone tandpasta met uber whiteningzooi erdoorheen, dus 2x per dag poetsen, zeker binnen een week zichtbaar zover ik het me kan herinneren. Wel even opletten met koffie of redbull, anders schiet het niet op ofcourse(dan duurt het 10000 jaar)

Gaaf, zal eens gaan kijken, want om eerlijk te zijn worden mijn tanden niet meer witter van die olie, en dat 15 minuten spoelen begint me behoorlijk de keel uit te hangen. Echter het heeft zeker wel wat uitgehaald.

Doen! kost weinig, 3e ofzo en je kan er lang mee doen, is een ubergrote tube. Hoop dat het werkt voor je:)

Dus het heeft ook weinig zin als je na die week weer koffie gaat drinken etc...

Terug
Naar boven