MuscleMeat

WK 2018 Topic

Kante speelt een monster-WK.

1982: Rossi
1986: Maradona
1990: Schillaci
1994: Romario
1998: Ronaldo
2002: Kahn
2006: Zidane
2010: Forlan
2014: Messi

Tja, de kans dat Kanté hem zal krijgen is dus nihil. Er staat geen enkele defensieve veldspeler tussen.

Ik vecht hier al jaren tegen! :mad:

Die gasten van op rtl 4 , vd gijp enzo lullen ook maar wat hè ... Gister was Mandzukic weer een topspits.. tijd geleden was het niks volgens Derksen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.244
Die gasten zijn zo vaak op tv dat ze zelf niet eens meer weten wat ze allemaal zeggen.

Derksen gisteren: "Toen ik nog in Engeland werkte werd hun nationale elftal helemaal van de mat gespeeld door Kroatië. Ze waren dus gewaarschuwd."

5RczNBQ.jpg

2007? Denk dat de wedstrijd waarover Derksen het had nog langer geleden was. :clown:
Gister was Mandzukic weer een topspits.. tijd geleden was het niks volgens Derksen.

Als je het goed doet in Duitsland, Spanje en Italië dan ben je sowieso geen koekenbakker.

Als ik me niet vergis scoorde hij in twee CL finales. Dus het is ook nog eens een zogeheten 'big game player' in tegenstelling tot z'n collega Higuain.

Laatst bewerkt:
  • #2.250
'89 bestond Kroatië nog niet als soeverein land.

Dacht je doet ff leuk mee :(

• #2.252
Vond het kut dat Mario wegging bij Bayern. Was niet onaardig team toen.

Hans Kraay denkt dat Frankrijk catenaccio speelt? :thinking:

• Like
Waarderingen: mat
Als kroatië het WK wint pakt Modric sowieso speler van het toernooi + kans op ballon d'or
of toch Kalinic:trollface:

Het viel me wel op hoe Varane totaal geen moeite had met de fysieke kracht van Lukaku. :thinking: Die etnisch vage jongen staat als een huis.

Twee gouden generaties in korte tijd :thinking:

atw3Irl.jpg
dHeNY29.jpg

Mwah gouden generatie, eerder gouden prestatie... in '98 een halve finale is zeker niet slecht maar ik herinner mij toch geen succes in '96 en met het EK in 2000 waren ze er al niet eens meer bij.

1982: Rossi
1986: Maradona
1990: Schillaci
1994: Romario
1998: Ronaldo
2002: Kahn
2006: Zidane
2010: Forlan
2014: Messi

Tja, de kans dat Kanté hem zal krijgen is dus nihil. Er staat geen enkele defensieve veldspeler tussen.

Ik vecht hier al jaren tegen! :mad:

'94 Romario wel mee eens, won Italië de penalties was het waarschijnlijk Roberto Baggio geworden. Veel iconen op dit WK, Stoitchkov en Hagi deden het ook niet slecht.
In '98 had het Zidane moeten zijn, wk winnen en Ronaldo helemaal afwezig tijdens de finale, de belangrijkste graadmeter voor het hele wk.
2002 was juist het wk van Ronaldo, inclusief wk winst en goal in de finale tegen Kahn.
2010 had Sneijder moeten zijn of een Spanjaard en 2014 Robben of een Duitsert.

Tja forlan had wel een geniaal WK maar Sneijder of Iniesta had hem idd meer verdiend.
2014 was het uit mijn hoofd Kroos die hem verdiende
neuer-wint-de-gouden-handschoen-op-het-wk-2014-in-brazilie.jpg

net de finale verloren en dan zon kut prijs aan moeten nemen:o

Aan wie geven we beste doelman?

Terug
Naar boven