XXL Nutrition

WK 2018 Topic

• Topic Starter Topic Starter
Vela speelt tegenwoordig ook in een inferieure liga

De Mexicaanse counters kunnen België weleens de das omdoen.

Of de Senegalese

Het valt me op dat het gedoe tussen Ronaldo en Messi vaker te sprake komt wanneer laatstgenoemde het slecht doet. Kan me niet herinneren dat Ronaldo zoveel kritiek kreeg toen Portugal er in 2014 uitging in de eerste ronde. :thinking:

Dit seizoen was Ronaldo iig beter

De eerste seizoenshelft in La Liga was pover. :thinking:

Het valt me op dat het gedoe tussen Ronaldo en Messi vaker te sprake komt wanneer laatstgenoemde het slecht doet. Kan me niet herinneren dat Ronaldo zoveel kritiek kreeg toen Portugal er in 2014 uitging in de eerste ronde. :thinking:
4 jaar geleden stond Ronaldo tussen nog grotere idioten dan dit jaar:o. Het verschil is gewoon dat Argentinie de beste aanval heeft van alle landen(met de juiste opstellling) en daarnaast op iedere plek nog gewoon goede/top spelers hebben.

Is er trouwens al gemat? Of zijn de Engelsen te bang?

Shots fired!

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Valentijn Driessen zit weer tegen een paal aan te zeiken. Niemand die vindt dat deze wedstrijd wat uitmaakte, maar hij gaat toch even de puntjes op de I zetten.

Belgjes moeten oppassen dat ze niet na enkel wedstrijden tegen B en C landen al denken dat ze tot de wereldtop behoren,

Frankrijk ,Brazilië en Duitsland is toch andere koek

Belgjes moeten oppassen dat ze niet na enkel wedstrijden tegen B en C landen al denken dat ze tot de wereldtop behoren,

Frankrijk ,Brazilië en Duitsland is toch andere koek

Zou je normaal denken, maar op basis van de prestaties van de 3 tot nu toe doet België niet onder.

Panama zingt het volkslied wel enthousiast mee :D

België moet waken dat het geen scenario wordt zoals NL in 2008 op het EK. 'Never change a winning team' was toen toepasselijker dan ooit. Eerst Italië en Frankrijk in de pan hakken, met een B-elftal daarna winnen van Roemenië en in de kwartfinale tegen Rusland onderuit gaan.

Hahah

Dit wordt een record v.w.b. strafschoppen. Ook is nog steeds geen enkele wedstrijd in 0-0 geëindigd.
Leuke ervaring voor Panama om mee te doen, meedoen is belangrijker dan winnen. Ik hoop dat ze in ieder geval nog een doelpuntje maken dit WK om de eer te redden.

Rustig aan boys. 4 is voldoende :)

Terug
Naar boven