Fitness Seller

WK 2018 Topic

Hoop dat ze een ass whooping krijgen van Frankrijk :)
Ik zie liever Argentinië doorgaan. Maar met Higuain in de punt, Mascherano op het middenveld en Rojo die de goals moet maken vrees ik het ergste.

'k Vraag me ook af hoe Tagliafico het zal doen met Mbappe of Dembele tegenover hem.

Argentinië vs Portugal zou wel gaaf zijn in de kwartfinale. Messi vs Ronaldo

Ik zie en Portugal en Argentinie niet winnen eerlijk gezegt. Misschien dat 1 van de 2 het red.

• Like
Waarderingen: mat
Ik zie en Portugal en Argentinie niet winnen eerlijk gezegt. Misschien dat 1 van de 2 het red.
Ik zie ook geen van beidde winnen. En ik hoop dat Argentinië niet wint met hun flauw saai spel.
Vandaag gebannd op de misc :roflol:. Een topic over hoe Amerikanen geen f**k geven om voetbal en hoe american football het echte ' football ' is. Ik had gereageerd dat ze nochtans het wk 2026 organiseren met een land waar hun president had beloofd een muur tegen te bouwen :trollface:

Klopt, zou de mooiste wedstrijd van het toernooi worden alleen al door de confrontatie tussen Cr7 en Messi. We gaan het zien zaterdag:D

1c5gnGs.jpg

Uruguay en Kroatië zijn tot nu toe de enige teams met 9 op 9. :thinking:

Laatst bewerkt:
Het is sowieso een wonder dat die gozer nog leeft.

g248Pkz.gif

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.171
Mexico gewoon op volle oorlogssterkte

• #1.172
özil nu weer wel :emo:

Mexico kan ook als eerste land ooit uitgeschakeld worden met 6 punten na 2 wedstrijden, die zullen moeten

• #1.174
Ook eerste keer dat de Mannschaft helemaal tot tegen de Oeral zit.

• #1.175
Chucky :hedbang:

• #1.176
Kroos met ss haircut 'Deutschland über alles' zingen :thinking:

Kunnen we stoppen met de term 'SS haircut'? :emo:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven