Ik zie liever Argentinië doorgaan. Maar met Higuain in de punt, Mascherano op het middenveld en Rojo die de goals moet maken vrees ik het ergste.
'k Vraag me ook af hoe Tagliafico het zal doen met Mbappe of Dembele tegenover hem.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie liever Argentinië doorgaan. Maar met Higuain in de punt, Mascherano op het middenveld en Rojo die de goals moet maken vrees ik het ergste.
Ik zie ook geen van beidde winnen. En ik hoop dat Argentinië niet wint met hun flauw saai spel.Ik zie en Portugal en Argentinie niet winnen eerlijk gezegt. Misschien dat 1 van de 2 het red.
. Een topic over hoe Amerikanen geen f**k geven om voetbal en hoe american football het echte ' football ' is. Ik had gereageerd dat ze nochtans het wk 2026 organiseren met een land waar hun president had beloofd een muur tegen te bouwen 
Ik zie en Portugal en Argentinie niet winnen eerlijk gezegt. Misschien dat 1 van de 2 het red.
Prima
Typisch zo'n voetballer die je graag een schop onder z'n kont zou geven. Er komt ook vaak minder uit dan erin zit.