AndroidHealthClinic

WK 2018 Topic

Terecht. Ik vind helemaal mooi.
Nooit gedacht dat ik dat over Mother Russia zou zeggen.

Spanje, Portugal, Argentinië en Duitsland eruit... :eek:

Tegen dit Spanje had Nederland ook geen gek figuur geslagen.
Hoor je niet vaak dat teams in het rechterrijtje willen komen trouwens :P.

Vandaag hebben we de achilleshiel v.d. 'Spaanse school' gezien. 1000+ passes en het enige resultaat was een owngoal.

Free pass naar de finale als België dit slim had gespeeld. @Calyptus

Verlang al naar Uruguay-Rusland.

• Like
Waarderingen: Vonk
We beginnen met Spanje, dat in de volledige wedstrijd van 120 minuten maar liefst 1.137 passes afwerkte. Daarvan kwamen er 1.029 aan: goed voor een slaagpercentage van 90,5 procent. Indrukwekkend cijfermateriaal van de Spanjaarden, die de term tiki taka een nieuwe dimensie gaven. Ter vergelijking: de Russen verstuurden 285 passes, net iets meer dan één vierde van de passes van de Spaanse opponent. Daarvan kwamen er ook ‘maar’ 202 aan, ofwel een slaagcijfer van 70,8 procent. Om een idee te geven van hoe straf die Spaanse cijfers wel niet zijn: het is de eerste keer dat een team op het WK meer dan 1.000 passes verstuurt sinds de analisten van Opta het WK begonnen te analyseren in 1966.

Wilmots: “En we gaan de nederlaag tegen Wales niet in de schoenen schuiven van Denayer, toch? Echt waar, ik lach me dood: iedereen doet alsof daar elf pipo’s op het veld stonden. Wales had de laatste twee jaar één van de sterkste ploegen in de wereld. Dat is een ploeg waarvan je kan verliezen.”

:lol:

In Nederland zou hij helemaal afgemaakt worden na zo'n artikel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.473
Nieuwe finalist sinds 1966 (Engeland) zeker dit WK.

Wut

Wut :roflol:

huh

• Like
Waarderingen: mat
Cornelius is een houten klaas. Hij werkt zwaar op m'n zenuwen bij Atalanta. :help:

Wat wut?

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven