Fitness Seller

WK 2022 Qatar topic

Peiling Peiling Wie pakt de beker?(3 stemmen mogen)

• Totaal stemmers
    35
  • Peiling gesloten .
Die afellay is ook wereldkampioen open deuren intrappen. Denkt altijd dat ie reuze interessante dingen zegt. 'Ik denk dat Mbappé is wat Messi is voor Argentinië.' Ok bedankt captain obvious
Hij praat ook vaak een andere tafelgast na, alleen net in andere bewoording

Moet er wel wat van binnen om grinniken dat er in dit topic niet eens over de match van Oranje wordt gepost. Is weleens jaren anders geweest.

Wordt oranje dan toch ook hier gecanceld.

Vroeger leefde het vechtsport topic ook op als Hari of Overeem moest. Komen ze nota bene tegen elkaar is t leeg. Das war einmal.

Die afellay is ook wereldkampioen open deuren intrappen. Denkt altijd dat ie reuze interessante dingen zegt. 'Ik denk dat Mbappé is wat Messi is voor Argentinië.' Ok bedankt captain obvious

Alleen vd Vaart vind ik boeiend en laatst nog eens good old Jan Mulder.

De rest heeft enkel oneliners van wat we net gezien hebben zoals "goede goal" en "loopt zich goed vrij".

Hij praat ook vaak een andere tafelgast na, alleen net in andere bewoording
Klopt ja. Of hij zit juist helemaal in z'n eigen papiertjes en heeft geen idee wat er aan tafel gezegd wordt en gaat dan z'n eigen standaard riedeltje af. Volgens mij is ie hoe dan ook altijd super gespannen en zenuwachtig.

De rest heeft enkel oneliners van wat we net gezien hebben zoals "goede goal" en "loopt zich goed vrij".
Wel mee eens ja. Van Basten is af en toe ook wel oke imo

Misschien zit Affelay er wel om een andere reden. Net als die vrouw.

Klopt ja. Of hij zit juist helemaal in z'n eigen papiertjes en heeft geen idee wat er aan tafel gezegd wordt en gaat dan z'n eigen standaard riedeltje af. Volgens mij is ie hoe dan ook altijd super gespannen en zenuwachtig.
Als hij eerder aan het woord is helemaal ja, valt mij ook op

Dan heb je het geld wel hard nodig anders ga je leukere dingen doen.
Niks is vervelender dan gespannen zijn. Misschien komt hij zo over, maar kan het mij niet voorstellen dat je dit werk dan doet terwijl je al lang en breed binnen bent.

Suleyman Özturk ofzo? Die allesweter van buitenlands voetbal van voetbal international is wel interessante kerel

Dacht dat Van Basten en Pierre ook nog wel wat kritisch waren

Zonder blessures wint Frankrijk terug vlot het WK, lijkt me duidelijk...

Australië mist ook in de poll. Denk niet dat zij het nog gaan halen

Terug
Naar boven