Fitness Seller

WK 2022 Qatar topic

Peiling Peiling Wie pakt de beker?(3 stemmen mogen)

• Totaal stemmers
    35
  • Peiling gesloten .
En spelers met geverfde blonde haren moeten ze ook verbieden. Al die schimmel op hun kop

we weten allemaal wat er gebeurd als ze tegen een topland als België spelen.
Heb je gedronken?

Ik hoop dat ze tegen de Argentijnen uitkomen. Dat verliep vorig jaar ook goed.

3171296-64981368-2560-1440 (1).jpg

Kijk dit is terug samba voetbal dat is lang geleden

Ben al mijn hele leven tegen Brazilië. Hebben een arrogantie die een Argentinië of Duitsland niet hebben. Het leedvermaak als ze er uit liggen is niet te overtreffen. Helaas zie ik het deze reeks nog niet zo snel gebeuren.

Het Brazilie van het WK 82 is het beste team dat ik ooit xien spelen heb.

Dokter Socrates, Zico, Falcao, Junior, Luisinho, Eder, Ze Sergio enz... Spijtig dat hun doelman een vliegenvanger was..

In 2002 was het een leuk team. Toen was Rivaldo de enige drol met die schwalbe tegen Turkije. In 2006 waren ze op papier nog sterker maar gingen eruit door hun gemakzucht.

In 2002 was het een leuk team. Toen was Rivaldo de enige drol met die schwalbe tegen Turkije. In 2006 waren ze op papier nog sterker maar gingen eruit door hun gemakzucht.

Wat een bagger WK was dat. Als dat WK 10 keer gespeeld werd zou Brazilië 10 keer gewonnen hebben. Italië had ook wel een leuke ploeg, beetje pech met de scheids. :roflol:

Nog maar drie te gaan

Verdorie, 't was toch nipt.

Wel een mooi doelpunt van zuid korea

Korea was niet het beste team op dit WK, aldus Arne. Ik had het echt niet in de gaten. Jullie wel?

Wat een bagger WK was dat. Als dat WK 10 keer gespeeld werd zou Brazilië 10 keer gewonnen hebben. Italië had ook wel een leuke ploeg, beetje pech met de scheids. :roflol:
Bij vage scheidsrechters moet ik denken aan onze vriend Byron Moreno.

Erg betrouwbaar figuur:
Moreno was expelled from both FIFA and the Ecuadorian referees in 2003 after giving 13 minutes of stoppages and a contentious penalty to give Liga Quito victory, the club where he was running for Mayor in their town.
In September 2010, Moreno was arrested at JFK Airport in New York carrying 6kg of heroin.
Gelukkig hebben we nu VAR.

Waar is Morientes wanneer je hem nodig hebt?

Terug
Naar boven