MuscleMeat

WK 2022 Qatar topic

Peiling Peiling Wie pakt de beker?(3 stemmen mogen)

• Totaal stemmers
    35
  • Peiling gesloten .
Denk dat Belgie nog langs een achterpoortje in de finale gaat raken.

Komen Brown en Houseman ook nog in het veld

Mat's favo rukobject Dybala

Is ook echt een vriendenteam volgens mij geen kabel praktijken e.d.

:flipoff: merel :flipoff:

Daar is ze, ik wist t!

Zuid Amerikaanse goedkope temeiers op de tribunes.

Screenshot_20221214_000236_Teletekst.jpg

Ach ja al die records, in de tijd van der Lothar was het wk ook met minder wedstrijden. Volgende wk's nog meer wedstrijden.

Zoveel spitsen zijn nu ook toevallig all time topscorer van hun land, net als onze Memphis dit al bijna is. De slechtste spits van de afgelopen 40 jaar.

Gewoon komende 4 jaar met Wout en Luuk in de voorhoede spelen. Denzel die naar voren opkomt en een bal hoog in de zestien schiet.

Depay en Bergwijn fl*kkeren maar op naar hun vriendje Promes ofzo

Gewoon komende 4 jaar met Wout en Luuk in de voorhoede spelen. Denzel die naar voren opkomt en een bal hoog in de zestien schiet.

Depay en Bergwijn fl*kkeren maar op naar hun vriendje Promes ofzo

Ik heb serieus afgevraagd wat dit tegen Argentinië zou hebben gebracht. Met 1 lange spits gaat dat lastig maar met 2 valt dat balletje zo vaak goed. Aansluitende middenvelders die een balletje kunnen afmaken als Klaassen kunnen dan van waarde zijn. Tijdens t veldspel dat kutmiddenveld gewoon overslaan. Genot om naar te kijken. Kick and rush 2.0

Pierre is ook een Marokkaan.

Op tv wordt gebracht of heel Nederland achter Marokko staat. En bovendien het WK nu wél een leuk feestje is om samen gezellig te kijken. 2 weken terug mocht dat nog niet.

ja zie je wij zijn beter dan de NL ders want wij zijn hoger geëindigd, die kapsones hebben ze nu al, :emo:
(In Argentina wordt echt leuk gefeest :cheer: zonder ME op straat)

Terug
Naar boven