MuscleMeat

WK 2022 Qatar topic

Wie pakt de beker?(3 stemmen mogen)


  • Totaal stemmers
    35
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Engeland kon niet eens van usa winnen. Als ze harder werken dan Oranje hebben ze volop kans.
 
Engeland kon niet eens van usa winnen. Als ze harder werken dan Oranje hebben ze volop kans.

Broer wat kom je praten wij hebben Memphis aka The king of the jungle. Als hij zin heeft geeft hij iedereen panna en klaar die yankies gaan janken
 
Hoop dat Amerika wint. Dan kunnen de echte connaisseurs genieten van de rest van het toernooi en die Oranje supporters gaan maar weer netflixen ofzo. Kijken toch niet naar de finale.
 
Hoop dat Amerika wint. Dan kunnen de echte connaisseurs genieten van de rest van het toernooi en die Oranje supporters gaan maar weer netflixen ofzo. Kijken toch niet naar de finale.
Zo'n afkeer van oranje gekregen?

Ik verdenk jou er toch van zaterdag met een beemster op je hoofd rond te lopen.
 
Zo'n afkeer van oranje gekregen?
Mwuah, vind Van Gaal vervelend worden met zn geritualiseerde reclacitrantheid tegenover de media. Het is niet meer 1996 waar het ff leuk was dat die uitviel tegen Ted van Leeuwen. En nu nog steeds voortborduurt op dat momentje. En vind de spelers ook weinig sjeu hebben.
 

In tegenstelling tot jullie kan ik sport en politiek wel gescheiden houden.

Supporteren voor Oranje is toch een soort jeugdsentiment. Met het Nederlands elftal heb ik een sterkere band van kinds af aan dan met het Russische nationale elftal, lol.

Herinner me nog goed dat op het EK van 2008 ik ook gewoon voor Nederland was. Met helden zoals Ruud en Gio voel ik meer connectie dan met Yuri Zhirkov of Anjukov.

En wat clubvoetbal betreft geldt dat al helemaal. Ik ben zo lang als ik me kan herinneren al PSV fan en dat zal altijd zo blijven. Russisch clubvoetbal is totale bagger.
 
Mwuah, vind Van Gaal vervelend worden met zn geritualiseerde reclacitrantheid tegenover de media. Het is niet meer 1996 waar het ff leuk was dat die uitviel tegen Ted van Leeuwen. En nu nog steeds voortborduurt op dat momentje. En vind de spelers ook weinig sjeu hebben.

Ik vind het totaal niet spannend, hoop dat het nog groeit. Klote generatie zowel in kwaliteit en persoonlijkheid.
Misschien ook omdat we nu voor het eerst ouder zijn dan de voetballers, vroeger keek je er tegen op en nu erger je je aan die verwende rapkleuters.

Hoop wel dat ze winnen, blijft Oranje maar als ze verliezen dan graag met 5-0.
 
Ik vind het totaal niet spannend, hoop dat het nog groeit. Klote generatie zowel in kwaliteit en persoonlijkheid.
Misschien ook omdat we nu voor het eerst ouder zijn dan de voetballers, vroeger keek je er tegen op en nu erger je je aan die verwende rapkleuters.

Hoop wel dat ze winnen, blijft Oranje maar als ze verliezen dan graag met 5-0.

Vind het verwende rapkleuter gehalte wel meevallen in deze selectie.

Gasten als De Ligt, Frenkie, Van Dijk, De Roon, Koopmeiners, Luuk de Jong, Weghorst etc etc zijn volgens mij wel redelijk normale gasten met zeker geen laag IQ.
 
Nations League finale periode met Koeman vond ik wel weer hartstikke leuk.
 
De Hollandse ziekte is dat we altijd mooi, verzorgd voetbal willen zien, dat is nog belangrijker dan winnen. Eigenlijk vind ik leuk voetbal ook het leukst om naar te kijken en interesseert het me verder niet wie er wint.

Eigenlijk is winnen het enige wat zou moeten tellen, maar van wat ik tot nu toe gezien heb, heb ik daar weinig vertrouwen in.
 
Vind het verwende rapkleuter gehalte wel meevallen in deze selectie.

Gasten als De Ligt, Frenkie, Van Dijk, De Roon, Koopmeiners, Luuk de Jong, Weghorst etc etc zijn volgens mij wel redelijk normale gasten met zeker geen laag IQ.

Zo valt dit lijstje wel mee, maar wel saaie figuren en niet echt karakters als ik het vergelijk met Robben, Sneijder, vd Vaart, v Bommel.
Had meer affiniteit met die generatie. Wellicht dat ik die kop van Depay gewoon niet trek en die maniertjes.
 
Als het erop aankomt zakken ze terug en in de laatste minuten slash seconden verliezen ze. 1988 wordt niet meer herleefd. Heb al jaren terug daar de hoop mee opgegeven
 
De Hollandse ziekte is dat we altijd mooi, verzorgd voetbal willen zien, dat is nog belangrijker dan winnen. Eigenlijk vind ik leuk voetbal ook het leukst om naar te kijken en interesseert het me verder niet wie er wint.

Eigenlijk is winnen het enige wat zou moeten tellen, maar van wat ik tot nu toe gezien heb, heb ik daar weinig vertrouwen in.

Van de strijd in 2014 en de one man dribbels van Robben kon ik ook wel genieten. De 2010 mentaliteit van zie van ons maar te winnen was prima. Het hoeft niet altijd mooi, maar er zit nu zo weinig gif in. Ach ja, we gaan het zien.
 
Screenshot_20221130-205139_Chrome.jpg
 
Houseman en Brown ook van die vage Argentijnse voetbalnamen uit het verleden
 
Waarom gaat Polen nou door en niet Mexico? Onderlinge resultaat is hetzelfde en doelsaldo idem
 
Back
Naar boven