- Waardering
- 22.094
Koning voetbal strikes again
nl.wikipedia.org
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Houseman en Brown ook van die vage Argentijnse voetbalnamen uit het verleden
Bedoelde eigenlijk van die opvallende Engels klinkende namen bij Argentinië ivm MacAlissterGabriel Heinze had je ook nog.
Mooie man was dat trouwens.
Bedoelde eigenlijk van die opvallende Engels klinkende namen bij Argentinië ivm MacAlisster
Een soort omgekeerd Marokko dit.![]()
Video | Feest barst los in Iraanse steden na WK-verlies tegen VS
In meerdere Iraanse steden zijn mensen dinsdag de straat opgegaan om te feesten. Ze vierden de nederlaag van Iran tegen de Verenigde Staten op het WK voetbal in Qatar.www.nu.nl
Twijfel je nu aan de integriteit en betrouwbaarheid van nu.nl?Nu.nl
Waarschijnlijk stonden er 10 mensen op straat te wachten om döner af te halen bij een kraampje.
Twijfel je nu aan de integriteit en betrouwbaarheid van nu.nl?
Enkel jammer dat Mertens geen bal tussen de palen krijgt.Leuk, Mertens als valse 9. Kan nog werken om zo meer ruimte en pasmogelijkheden te geven aan De Bruyne maar ze kunnen evengoed achteruit kruipen.
Moet hij als valse 9 niet, het gaan de wingers en opkomende middenvelder zijn die het gaan moeten doen.Enkel jammer dat Mertens geen bal tussen de palen krijgt.
Net niet, perfecte voorstelling van hoe moderne technologie heel nauwkeurig alles kan regelen. Nog een paar jaar en er is geen lijnrechter of 4de man/var meer nodig.
Ik moet morge pas naar Brussel dus no prob. Kan ik tijdens mijn kwartiertje wandeling even mn handen verwarmen.Haha Marokko 0-2 voor. Succes met relschoppers strax.