AndroidHealthClinic

WK 2022 Qatar topic

Wie pakt de beker?(3 stemmen mogen)


  • Totaal stemmers
    35
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Nu.nl

Waarschijnlijk stonden er 10 mensen op straat te wachten om döner af te halen bij een kraampje.
Twijfel je nu aan de integriteit en betrouwbaarheid van nu.nl?
 
Leuk, Mertens als valse 9. Kan nog werken om zo meer ruimte en pasmogelijkheden te geven aan De Bruyne maar ze kunnen evengoed achteruit kruipen.
 
Leuk, Mertens als valse 9. Kan nog werken om zo meer ruimte en pasmogelijkheden te geven aan De Bruyne maar ze kunnen evengoed achteruit kruipen.
Enkel jammer dat Mertens geen bal tussen de palen krijgt.
 
Enkel jammer dat Mertens geen bal tussen de palen krijgt.
Moet hij als valse 9 niet, het gaan de wingers en opkomende middenvelder zijn die het gaan moeten doen.
 
Bleh, Mertens naar links getrokken en Trossard diep, dat is al pak minder.
 
Speelt ook als valse 9 ipv in de box te blijve dus je ziet nu direct wel hoe De Bruyne meer ruimte krijgt. Hopen dat ze af en toe positie switchen.
 
Haha die var is toch echt een poppenkast
 
Haha die var is toch echt een poppenkast
Net niet, perfecte voorstelling van hoe moderne technologie heel nauwkeurig alles kan regelen. Nog een paar jaar en er is geen lijnrechter of 4de man/var meer nodig.
 
Haha Marokko 0-2 voor. Succes met relschoppers strax.
 
Haha Marokko 0-2 voor. Succes met relschoppers strax.
Ik moet morge pas naar Brussel dus no prob. Kan ik tijdens mijn kwartiertje wandeling even mn handen verwarmen.
 
Los van buitenspel wel/niet, t was sowieso geen penalty ook imo. Carrasco stond daar te schutteren maar raakte m volgens mij toch echt niet.
 
Back
Naar boven