- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WK 2010 van NL wordt ook wel beetje overschat toch. Was niet om aan te gluren over t algemeen, weet ik nog wel. Gaat om resultaat natuurlijk, maar goed
Polen speelde tegen Argentinië, nu zijn in elk geval Mexico en Argentinië door.
Ik denk dat jouw administratie niet helemaal in orde isPolen speelde tegen Argentinië, nu zijn in elk geval Mexico en Argentinië door.
Dat ze wonnen tegen Brazilië was eigenlijk ook wel onverwachtsOp Spanje en de 1e helft Brazilie na was Nederland wel altijd de bovenliggende partij in tegenstelling tot nu. Resultaten waren uitstekend. Geen sprankelend voetbal nee.
Nu zijn we de poule door, maar daar is ook alles meteen mee gezegd. En je voelt ook dat het niks gaat worden, in tegenstelling tot 2010.
Ik denk dat jouw administratie niet helemaal in orde is
Dat ze wonnen tegen Brazilië was eigenlijk ook wel onverwachts
Heb de operator reeds gebeld.
Oja, zelfde punten aantal maar Polen beter doelsaldo. #kloteIk denk dat jouw administratie niet helemaal in orde is
Die in '94 deed pijn.Brazilië was opeens helemaal de weg kwijt, was een vreemde pot. Zo ging het in 94 en 98 ook dat Nederland ze deed wankelen. Prachtige potten.
Op Spanje en de 1e helft Brazilie na was Nederland wel altijd de bovenliggende partij in tegenstelling tot nu. Resultaten waren uitstekend. Geen sprankelend voetbal nee.
Nu zijn we de poule door, maar daar is ook alles meteen mee gezegd. En je voelt ook dat het niks gaat worden, in tegenstelling tot 2010.