AndroidHealthClinic

WK 2022 Qatar topic

Peiling Peiling Wie pakt de beker?(3 stemmen mogen)

• Totaal stemmers
    35
  • Peiling gesloten .
gele kaarten

WK 2010 van NL wordt ook wel beetje overschat toch. Was niet om aan te gluren over t algemeen, weet ik nog wel. Gaat om resultaat natuurlijk, maar goed

Zie liever Mexico door gaan dan dat saaie Polen

Op 3 kan je mexico zien

god***domme klote saudi's

De president van Mexico na het zien van de uitslag
1669286135000.jpg

De kartels kunnen weer mensen gaan ophangen aan de viaducten in Juarez

WK 2010 van NL wordt ook wel beetje overschat toch. Was niet om aan te gluren over t algemeen, weet ik nog wel. Gaat om resultaat natuurlijk, maar goed

Op Spanje en de 1e helft Brazilie na was Nederland wel altijd de bovenliggende partij in tegenstelling tot nu. Resultaten waren uitstekend. Geen sprankelend voetbal nee.

Nu zijn we de poule door, maar daar is ook alles meteen mee gezegd. En je voelt ook dat het niks gaat worden, in tegenstelling tot 2010.

Op Spanje en de 1e helft Brazilie na was Nederland wel altijd de bovenliggende partij in tegenstelling tot nu. Resultaten waren uitstekend. Geen sprankelend voetbal nee.

Nu zijn we de poule door, maar daar is ook alles meteen mee gezegd. En je voelt ook dat het niks gaat worden, in tegenstelling tot 2010.
Dat ze wonnen tegen Brazilië was eigenlijk ook wel onverwachts

Laatst bewerkt:

Grotendeels eens hoor maar sommige mensen raken een beetje verloren in die youtube highlights filmpjes van vergane glorie en vergeten even dat het overgrote deel van het spel niet te pruimen was

Weet niet eens meer tegen wie ze speelde in de achtste in 2010 uit mn hoofd. Moet ik goed nadenken.

Slowakije?

Terug
Naar boven