- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wiet oraal naar binnen krijgen is veel heftiger en langduriger dan een blowtje roken. Als je daar zin in hebt kun je beter plakje spacecake eten. Zou het effect niet onderschatten, Thc oraal ingenomen voelt echt als een harddrug.
Vond space cake echt overrated, 3x geprobeerd inmiddels (bij 3 verschillende mensen) en het viel alle 3 tegen, beetje duizelig maar effect wat ik bij een goede smoke krijg is veel beter.
Vond space cake echt overrated, 3x geprobeerd inmiddels (bij 3 verschillende mensen) en het viel alle 3 tegen, beetje duizelig maar effect wat ik bij een goede smoke krijg is veel beter.
rijstwafeltje
))hahaha made my day!Deze site zegt dat jij lichtelijk overgewicht hebt en ik een prima gewicht
[Link niet meer beschikbaar]
Ik heb nog nooit in mijn leven drugs gedaan (srs)[/QUOT
blowen onder 18 is legaal verkopen onder iemand van 18 is illegaal, en dit topic stond bijna bovenaanEpic bump van iemand die niet eens legaal mag blowen.
Ik ook nog niet, weinig mensen lopen daar zomaar mee te koop bij ons. Je moet echt al zoeken als je wiet wil en daar ben ik te lui voor.
Maar nu toevallig zou ik morgen eerste keer wiet roken, examens zijn net gedaan morgen. Ben wel benieuwd alleszins
Ik woon in België btw, geen shopjes dus
Welke hoeveelheden knalde je erin? en is het gemaakt d.m.v THC-Boter of heb je de wiet er los bijgegooid?Vond space cake echt overrated, 3x geprobeerd inmiddels (bij 3 verschillende mensen) en het viel alle 3 tegen, beetje duizelig maar effect wat ik bij een goede smoke krijg is veel beter.
Pak de trein naar NL en ga los?Ik ook nog niet, weinig mensen lopen daar zomaar mee te koop bij ons. Je moet echt al zoeken als je wiet wil en daar ben ik te lui voor.
Maar nu toevallig zou ik morgen eerste keer wiet roken, examens zijn net gedaan morgen. Ben wel benieuwd alleszins
Ik woon in België btw, geen shopjes dus
1 tip; een trekje nemen zoals je zou dan van een sigaret (als je die wel ooit gehad hebt) en rustig inademen. Kan nogal scherp voelen, wat er ook gebeurd niet gaan hoesten want dan blijf je bezig.
zie zovaak mensen die het voor t eerst doen een mega hijs nemen en keihard inhaleren en dan hun longen eruit hoesten.
DIt filmpje is 1 van de redenen waarom ik echt wil kappen met blowen, je maakt oestrogeen aan ( volgens het filmpje maar heb het al vaker gelezen maar of het echt waar is risico wil ik nie nemen ), je wordt er lui van enja tis redelijk duur als je elke dag 20 euro wegrookt
wat een leluke kop heb die vent trouwens