AndroidHealthClinic

Word 2x zo high elke keer als je wiet rookt

Ik heb nog nooit in mijn leven drugs gedaan (srs)

Maar wiet oraal naar binnen krijgen is veel heftiger en langduriger dan een blowtje roken. Als je daar zin in hebt kun je beter plakje spacecake eten. Zou het effect niet onderschatten, Thc oraal ingenomen voelt echt als een harddrug.

Maar wiet oraal naar binnen krijgen is veel heftiger en langduriger dan een blowtje roken. Als je daar zin in hebt kun je beter plakje spacecake eten. Zou het effect niet onderschatten, Thc oraal ingenomen voelt echt als een harddrug.

Vond space cake echt overrated, 3x geprobeerd inmiddels (bij 3 verschillende mensen) en het viel alle 3 tegen, beetje duizelig maar effect wat ik bij een goede smoke krijg is veel beter.

vraag me af of dit met pasta saus werkt :P rietje er in blaze maar

Vond space cake echt overrated, 3x geprobeerd inmiddels (bij 3 verschillende mensen) en het viel alle 3 tegen, beetje duizelig maar effect wat ik bij een goede smoke krijg is veel beter.

dan hebbe die maffe vrienden van jou het stuk gegeven waar niks in zat;P mehahhehhe. daar ben je flink in de rijstepap gedompelt door die maten van je:P rijstwafeltje

(( btw ik weet wel dat het eerlijk verdeelt word in het beslag :P ))

PS : volgens mij heb je dit gegeten in plaats van space cake vriend.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is het de bedoeling dat je eerst inhaleert ofniet?

nice ga deze methode wel keer doen :)

Ik ook nog niet, weinig mensen lopen daar zomaar mee te koop bij ons. Je moet echt al zoeken als je wiet wil en daar ben ik te lui voor.
Maar nu toevallig zou ik morgen eerste keer wiet roken, examens zijn net gedaan morgen. Ben wel benieuwd alleszins :)
Ik woon in België btw, geen shopjes dus

1 tip; een trekje nemen zoals je zou dan van een sigaret (als je die wel ooit gehad hebt) en rustig inademen. Kan nogal scherp voelen, wat er ook gebeurd niet gaan hoesten want dan blijf je bezig.

zie zovaak mensen die het voor t eerst doen een mega hijs nemen en keihard inhaleren en dan hun longen eruit hoesten.

Welke hoeveelheden knalde je erin? en is het gemaakt d.m.v THC-Boter of heb je de wiet er los bijgegooid?

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 18:44 ----------

Ik ook nog niet, weinig mensen lopen daar zomaar mee te koop bij ons. Je moet echt al zoeken als je wiet wil en daar ben ik te lui voor.
Maar nu toevallig zou ik morgen eerste keer wiet roken, examens zijn net gedaan morgen. Ben wel benieuwd alleszins :)
Ik woon in België btw, geen shopjes dus
Pak de trein naar NL en ga los?

1 tip; een trekje nemen zoals je zou dan van een sigaret (als je die wel ooit gehad hebt) en rustig inademen. Kan nogal scherp voelen, wat er ook gebeurd niet gaan hoesten want dan blijf je bezig.

zie zovaak mensen die het voor t eerst doen een mega hijs nemen en keihard inhaleren en dan hun longen eruit hoesten.

Ok bedankt, idd wel handige tip. Ik was fervent roker maar sinds ik BB is dat ook goed geminderd.

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 18:45 ----------

Pak de trein naar NL en ga los?

Tot 2 weken geleden was ik nog 15, zoveel vrijheid heb ik niet ;p
Maar met nieuwjaar zou ik btw wel naar Amsterdam gaan vieren, dus ook weer goede gelegenheid.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven