StartingGrower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Do tell.nu 2 jaar verder Kunnen we al 8x zo high worden dan
DIt filmpje is 1 van de redenen waarom ik echt wil kappen met blowen, je maakt oestrogeen aan ( volgens het filmpje maar heb het al vaker gelezen maar of het echt waar is risico wil ik nie nemen ), je wordt er lui van enja tis redelijk duur als je elke dag 20 euro wegrooktwat een leluke kop heb die vent trouwens
![]()
WauW 80% dat is nogal wat..........Jongen lul niet ik rook dagelijks weed en ben groter dan 80% op dit forum dusja zolang je gewoon wel motivatie blijft houden en niet elke x als je stoned bent bende gaat vreten is het helemaal geen probleem.
By the way het schijnt dat er behoorlijk wat pro bbrs weed roken moet ik nog meer zeggen.
Mag ik je handtekening?Jongen lul niet ik rook dagelijks weed en ben groter dan 80% op dit forum dusja zolang je gewoon wel motivatie blijft houden en niet elke x als je stoned bent bende gaat vreten is het helemaal geen probleem.
By the way het schijnt dat er behoorlijk wat pro bbrs weed roken moet ik nog meer zeggen.