Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amsterdam... ja betaal je je helemaal scheelcheck Rotterdam of Den Haag anders
![]()

blowen onder 18 is legaal verkopen onder iemand van 18 is illegaal, en dit topic stond bijna bovenaan
Ik betaal bijna niks, een vriend van mij betaald alles.
Ben vorige keer met hem gaan feesten en hij kocht champagne etc van meer dan honderd euro. Dus komt wel goed![]()
Hij krijgt dat allemaal van zijn ouders. Terwijl ik een pintje dezer dagen al duur vind![]()
veel plezier!Hahaha geniet maar dan met mate he goosveel plezier!
nee
Je kan de milkshake ook bewaren voor later.Goede wiet hier in NL. Koop een gram, draai er twee joints van en je wil echt niet 2x zo high zijn. (als het werkt, wat ik betwijfel.)

Dan weet je gewoon niet waar je heen moet gaanTot 2 weken geleden was ik nog 15, zoveel vrijheid heb ik niet ;p
Maar met nieuwjaar zou ik btw wel naar Amsterdam gaan vieren, dus ook weer goede gelegenheid.
Amsterdam... ja betaal je je helemaal scheelcheck Rotterdam of Den Haag anders
![]()

Dan weet je gewoon niet waar je heen moet gaan
Eerste Hulp is sowieso de shop waar je heen moet als je in amsterdam relaxt wilt blowen. Dan ook meteen de lemon haze halen!
Misschien ga ik het wel een keer proberen voor de fun, klinkt wel grappig..
nee ik weet inderdaad niet precies waar ik heen moet daar maar geef toe als die goos daarheen gaat grote kans dattie in een touristenshop terechtkomt en dus zo 12 euro de gram betaald