MuscleMeat

Word er op anabolen getest in detentie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je weet dat de I in PI staat voor inrichting he en het dus geen PI instelling is.

Duh ik kom niet onder een steen vandaan kerel, zit al sinds 2009 in de beveiliging en voor justitie gewerk dus weet waarover ik praat NU ;)
 
nee, ik ben anti drugs geworden vanaf mijn 25e ,dus 10 dagen ellende voor niets :mad:

probeer je het maar voor te stellen,in een overall ,zonder direct daglicht ,radio en tv op

een kaal matrasje op een verder geheel lege afdeling,dus ook geen omgevingsgeluiden,

(Pi Overloon voor de kenners)

die 240 uren kropen voorbij niet normaal meer zo langzaam ,je bent alle besef van tijd kwijt ,

ja dat was echt genieten :o

Jij geluk, ik kreeg overdag geen matras.
Overloon ken ik, zat zowat naast mijn middelbare school. Aan de andere kant een AZC :roflol:
 
In de regel wordt je matras overdag van cel gehaald, althans toch iig in Vught
 
Volgens mij word er alleen getest op soft en harddrugs.Als je elke weekend op verlof mag kan je thuis je injecties zetten en hoef je niks naar binnen te smokkelen.
 
Bezit en gebruik van anabolen is legaal in NL dus gewoon doen. :D
 
Bezit en gebruik van anabolen is legaal in NL dus gewoon doen. :D

Alcohol is ook legaal, wat heeft dit te maken met regels in de gevangenis? Hahaha
 
Alcohol is ook legaal, wat heeft dit te maken met regels in de gevangenis? Hahaha

Als je dronken binnenkomt kan je niet gestraft worden lijkt me. Alcohol naar binnen smokkelen is natuurlijk een ander verhaal. Maar al wordt je gepakt dan overtreedt je alleen de huisregels, en geen wetten. Dus lekkah boeia
 
Laatst bewerkt:
Dronken binnen komen mag ook niet,je hebt ook kans dat je moet blazen als je naar binnen gaat.
 
Als je dronken binnenkomt kan je niet gestraft worden lijkt me. Alcohol naar binnen smokkelen is natuurlijk een ander verhaal. Maar al wordt je gepakt dan overtreedt je alleen de huisregels, en geen wetten. Dus lekkah boeia

Iso in en grote kans dat je verlof wordt ingetrokken. Lekkah boeia
 
Sterker nog, in sommige gevallen kan het je zelfs een vrijheidsstraf opleveren. Bijv. wanneer dat één van de eisen is bij een voorwaardelijkheidsstraf.
 
Gaat allemaal nergens over. De regels van een gevangenis vergelijken met buiten. Tuurlijk mag je anabolen gebruiken, maar bij de meeste sportbonden word je er voor gestraft. Is toch logisch dit.
 
Gaat allemaal nergens over. De regels van een gevangenis vergelijken met buiten. Tuurlijk mag je anabolen gebruiken, maar bij de meeste sportbonden word je er voor gestraft. Is toch logisch dit.

Vraag van TS is dan ook of ze hierop testen ja of nee, weet jij het?
 
Vraag van TS is dan ook of ze hierop testen ja of nee, weet jij het?
Moet TS toch echt even laten weten om welke inrichting het gaat. Dan kunnen we ze een e-mailtje sturen om het netjes te vragen aan ze.
 
Ik zit in half open kamp en wil wat gaan gebruiken weet iemand ook of ze er op testen mvg

nee,doen ze niet,kost hun veel te veel,enkel op drugs zouden ze het het kunnen doen
 
Back
Naar boven