Fitness Seller

worden dbbers nagekeken op straat?

patmuscle

Huge Freak
Waardering
770
het is zomer thi- shirt en tanktops gaan aan en je spieren komen bloot te liggen als je die hebt

word ji door de gewone mens aangekeken als je langs hun loopt of zijn wij nog niet zo buff

deel je ervaringen

ik word er mottig van, ik durf straks niet meer met een kleedje de straat op!

Nee ik ben niet zo buff en dan nog draag ik geen uberaccentuerende shirtjes of tanktops in het dagelijks leven..

Ik wordt nagekeken ja, soms vervelend. Als ik gewoon naar de bakker ga willen sommige meisjes/vrouwen al met mij op de foto enzo. Wil eigenlijk weer een keer normaal zijn en niet zulke lekkere spieren hebben.

Elk jaargetijde kijken ze me aan

en afkeurend schudden ze hun hoofd

:roflol:

Ik loop ook in de winter in tanktop.

ja maar dat komt omdat ik zo lelijk ben

Ja, was gisteren op de sinksenfoor in A'pen en elke ecto keek naar me : (

Groepen gillende wijven die smeken om met me op de foto te mogen zorgen nog wel eens voor het nodige oponthoud, maar die "beren in de sportschool" bekijken me nog steeds niet:(

Ja alsof ik in de fik sta...

Mijn doel was om deze zomer zo skinny mogelijk te zijn, helaas kijken mensen me nu nog steeds na :(

Je hebt natuurlijk ook mensen die nagekeken worden omdat het niet veel voorstelt, bijv. mannetjes die foto's op hyves posten en respects krijgen, maar die respects irl niet krijgen. Dan heb je ook nog de figuren waarbij je je afvraagt waarom ze in godsnaam kuren, die kijk ik zelf ook na, ik vraag me dan telkens weer af waar ze die kg's hadden kunnen gainen, maar er niet in slaagden.

Alleen door geile wijve

eigenljk sinds dit jaar wel, andere jaren was het niet zo maar nu heb ik toch de indruk dat er vaker wordt gekeken

door me knappe kop, jammer genoeg niet door me massa :(

Terug
Naar boven