Fitness Seller

worden dbbers nagekeken op straat?

haha ja. Tijdens het uitgaan, gaan ze altijd lachen enzo en wille ze aan me biceps zitten.

Niet echt soms zie je chi meids wel kijke naar mijn DIKKUHH biceps

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

btw aangekeken en nagekeken zijn 2 verschillende dingen heh,

Alleen als ik naakt over straat ren en bijbelse teksten schreeuw naar voorbijgangers

Net nog in de supermarkt, vraagt een oudere vrouw of ´dat allemaal echt is...´
Ik: ´Nee mevrouw, dat heb ik zo gekocht.´

ewa, word enkel nagekeken omdat ik te pas en te onpas ruft :woot:

straat? waar is dat?

Lekker veilig op mijn kamertje uit de zon...

*gniffel*

ga ik nu CSS of wow doen, oh teh keuzes!

Ach jah zo vaak he he dat is een teken voor mij dat ik op het goede spoor zit.
Zou me pas zorgen maken als mensen me niet meer nakijken op straat of vrienden/bekenden vol van jaloezie geen lompe dingen uitkramen.
Soms is het irri maar vaak ook leuk vooral als dames tijdens uitgaan ff op de foto willen of je ergens kom en mensen meer willen weten hoe je zo fysiek krijg.

Wat zeg je dan?
eten als een beest?

Absolutie. Dan span ik mijn lats aan en dan kan ik niet meer door de deur jwz

NOpe :(

Misschien over 5 jaar

altijd , spijtig genoeg alleen door vrouwen van boven de 65

ze kijken enkel als ik weer eens met mn piem0l uit de broek rondloop

Word altijd na gekeken door de duane, ze denken dat ik spullen in mn schouders smokkel. Dingen zoals kanonskogels.

*kijkt naar zn mietjes schouders en droomt ,maar drukt toch op snel reageren*

Laatst bewerkt:
Op strand, best grappig. Loop je langs zo'n koppel en zie je ze beiden wel kijken. De ene jaloers de andere met geile oogjes.

bleef het maar bij nakijken...

Op strand, best grappig. Loop je langs zo'n koppel en zie je ze beiden wel kijken. De ene jaloers de andere met geile oogjes.

Jij vindt het best grappig dat die vrouw jaloers wordt omdat die man iets te geil naar je kijkt? Je staat zeker ook met een string op het podium? :D

Terug
Naar boven