XXL Nutrition

worden dbbers nagekeken op straat?

Jij vindt het best grappig dat die vrouw jaloers wordt omdat die man iets te geil naar je kijkt? Je staat zeker ook met een string op het podium? :D
Had de deur opengezet voor deze reactie. Zal dan ook maar gelijk toegeven dat er vaak genoeg homo's staan te gapen, vind ik persoonlijk minder aangenaam.

Had de deur opengezet voor deze reactie. Zal dan ook maar gelijk toegeven dat er vaak genoeg homo's staan te gapen, vind ik persoonlijk minder aangenaam.

:eek:

En ik maar denken dat ik veilig op je negeerlijst stond. :D
(en het was inderdaad een flauwe opmerking die ik maakte :P)

ja ik wordt nagekeken. Meestal komt er dan een menigte achter me aan, eieren, rieken, brandende kruizen, ge kent ut.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik word meestal wel nagekeken ja, maar dat vind ik niet gek met een swaztika die in me haar is geschoren.

ik wordt vooral nagekeken als mijn slurf uit mijn broek hangt wat is daar zo raar aan?

ik ben ronnie coleman

Laatst bewerkt door een moderator:
Pas als het shirt uitgaat, en dan komen er ook opmerkingen. Vandaag nog:
''wow, op jou rug past wel een grote tattoo!!'' .....................
''wow, hij zit denk ik op fitness''

Dit jaar is het gestaar wel minder dan afgelopen zomer, omdat ik niet gecut heb :roflol:

Verder zie ik starende mensen als een compliment. Met onze sport wil je toch jezelf onderscheiden van de rest, of niet soms? Vooral ondeugende blikken van jonge meisjes kan ik erg van genieten. Ook starende jaloers en kwade blikken van jongens kan ik wel van genieten (wel op een andere manier dan!:p).

Terug
Naar boven