MuscleMeat

Wordt jij 'snachts wakker om te plassen?

ik heb een getrainde blaas die 1,5 liter + kan inhouden.. dus no need om 's nachts op te staan om te pissen :)

Ik plas nog steeds in bed :(

En die drink je dan in de gym op ipv dextro?
Goeie tip in deze crisis-tijd, bespaard toch weer wat Dextro-money!:D

Nee, natuurlijk niet, die bidon staat er standaard als pisbak. Heb een gloeiende hekel aan 's nachts m'n bed uit, nu is het rechtop rollen, lul door het gat en uitscheiden maar.

Dan is het zeker wel een grote bidon? haha

Ik moet der ook regelmatig uit om te pissen, af en toe wel irritant.

meestal 2 keer :mad:

Zelden. Ik moet echter wel altijd als ik 's ochtends wakker word, en dan maakt het niet uit of het 6 uur is of 9 uur.

Ja meestal wel. En ik vind het heerlijk. Lekker midden in de nacht ff lekker je blaas legen met het idee dat je weer je bed in kan duiken en nog een paar uur kan blijven liggen.
Snap niet dat je dat irritant kunt vinden ???

---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------

ik heb een getrainde blaas die 1,5 liter + kan inhouden.. dus no need om 's nachts op te staan om te pissen :)

Iedereen kan 1.5 liter inhouden. En als het goed is heb jij na een tijdje wel meer dan dat in je blaas zitten als je genoeg drinkt.

Ja meestal wel. En ik vind het heerlijk. Lekker midden in de nacht ff lekker je blaas legen met het idee dat je weer je bed in kan duiken en nog een paar uur kan blijven liggen.
Snap niet dat je dat irritant kunt vinden ???

Ja idd, sommige mensen zijn te paranoia dat ze al hun gains gaan verliezen door snachts ff op te staan haha.

of het echt snachts is weet ik niet, m,aar moet meestal rond 6uur pissen, maar moet er half 7 uit..

Toen ik nog op kamers woonde piste ik altijd snachts in mijn wasbak. Vooral als ik dronken was had ik weinig zin om met de steile k*ttrap naar beneden te lopen. Na verloop van tijd verstopte mijn wasbak en begon mijn kamer wel erg te ruiken naar crack-huis.

Maarrre ja, ik pis ook snachts en dat is erg vervelend.

Toen ik nog op kamers woonde piste ik altijd snachts in mijn wasbak. Vooral als ik dronken was had ik weinig zin om met de steile k*ttrap naar beneden te lopen. Na verloop van tijd verstopte mijn wasbak en begon mijn kamer wel erg te ruiken naar crack-huis.
Gadverdamme !
en dan lekker je tanden weer poetsen , na ja "poetsen" :o

Iedereen kan 1.5 liter inhouden. En als het goed is heb jij na een tijdje wel meer dan dat in je blaas zitten als je genoeg drinkt.

whoot?
We hebben op kot vorig jaar eens een aantal keer met een aantal man om het meeste in een fles liggen zeiken... echt wel niemand die nog maar in de buurt kwam, en ze deden moeite hoor :o

Nou eh, 'snachts niet, maar 's nachts wel.

vroeger nooit , de laatste tijd minstens 1x nacht.

Ff deze topic onder het stof uithalen.

De laatste weken elke nacht 2-3 keer. Begint redelijk irritant te worden :headbang:

Zou dat kunnen liggen aan de 500 gr kwark die ik elke avond binnenspeel voor ik ga slapen ???

jammergenoeg nooit :rolleyes:

Ff deze topic onder het stof uithalen.

De laatste weken elke nacht 2-3 keer. Begint redelijk irritant te worden :headbang:

Zou dat kunnen liggen aan de 500 gr kwark die ik elke avond binnenspeel voor ik ga slapen ???

Neem het is niet en dan kom je er achter ?

Terug
Naar boven