XXL Nutrition

Workout van de acteurs van 300

Geef mij maar gewoon dumbbells en barbells.
Is misschien wel eens leuk om te doen.

You'll notice they aren't doing any curls or tricep extensions, no machines, no p*ssy bodybuilding "watch yourself in the mirror exercises" crap. It takes real world strength to flip tires and do pullups and squats and sprints. Essentially, the actors were training for performance - and the look came with it.
toen ik dit las had ik al geen zin meer om te kijken

is hier net nog langs gekomen

tis niks voor mij iig

Tis ook alleen bedoeld voor Spartans. Whoohaa!!

op scherm lijken die ecto's toch groter :D

• Topic Starter Topic Starter
heb je het meeste ter beschikking denk je ?
helaas geen banden of kettlebells in de gym :o
box jumps misschien vervangen door squats met 60 kg

You'll notice they aren't doing any curls or tricep extensions, no machines, no p*ssy bodybuilding "watch yourself in the mirror exercises" crap. It takes real world strength to flip tires and do pullups and squats and sprints. Essentially, the actors were training for performance - and the look came with it.
Het kan ook voor bodybuilders geen kwaad om eens een schema met vooral compounds te doen, ook al trapt dit artikel wel tegen de schenen van bodybuilders :p

Oefeningen in het filmpje zagen er wel oke uit
Beetje compound achtig idd

right on, the real power comes with old school exercises and not with "mirror ex" . de spieren zijn er misschien niet naar maar de power en uithouding wel

damn, kon ik zo maar trainen, lijkt me wel leuk

best koel

You'll notice they aren't doing any curls or tricep extensions, no machines, no p*ssy bodybuilding "watch yourself in the mirror exercises" crap. It takes real world strength to flip tires and do pullups and squats and sprints.
Whaha bitches! laat ze eens wat 220 kg deadlifts doen en daarna 150 squats voor 20 reps. Alsof curls niet zwaar kunnen zijn, alsof dips niet zwaar kunnen zijn, wat een bullshit zeg.

toen ik dit las had ik al geen zin meer om te kijken

I still recommend watching it.

helaas geen banden of kettlebells in de gym :o
box jumps misschien vervangen door squats met 60 kg

Het kan ook voor bodybuilders geen kwaad om eens een schema met vooral compounds te doen, ook al trapt dit artikel wel tegen de schenen van bodybuilders :p

box jumps & squats @ 60 kg zijn maar op een paar heel kleine punten gelijk. Niet uitwisselbaar imo.
Maar waarom zou het tegen de schenen trappen van de bodybuilders? Om dat ene zinnetje? Grow up. Iedereen weet toch dat als je maar genoeg curlt je ook begint te kotsen! Voor de rest zie ik enkele 'nieuwe impulsen om groei te veroorzaken en afwisseling in de oefeningen', om twee veel gehoorde dogma's te citeren.

Whaha bitches! laat ze eens wat 220 kg deadlifts doen en daarna 150 squats voor 20 reps. Alsof curls niet zwaar kunnen zijn, alsof dips niet zwaar kunnen zijn, wat een bullshit zeg.

Doe maar eens 20 tireflips for time zoals ze daar doen. Zo is er altijd wel wat te bedenken, de strongmans denken haha, krijg die stones maar eens op z'n plek op schouderhoogte en de highlander ziet de gymrats al voor zich, klungelend met een caber... :D
Waarom heb je daar btw een spiegel voor nodig? Zie ook niet in waarom dat btw 'bodybuildingoefeningen' zijn. Oefeningen als de deadlift gaan al terug tot de grote Cyrr, die enorme rotsblokken tilde. Langzaamaan ontstond de deadlift zoals we 'em nu kennen.
Vast te stellen is alleen dat de in het filmpje getoonde oefeningen iig géén BB oefeningen zijn :D

Maar daar draait het niet om imo. Wat we zien is uiterst leerzaam, daar het gewoon gebieden zijn die buiten heel veel gyms gehouden worden. (iedere gym die ik ken iig) Wat de boer niet kent dat eet hij niet. To each his own.
Wat wil je liever, BB door die trechter blijven duwen waarvan de afmetingen bepaalt zijn in het prille begin van de 20e eeuw (vaak lukraak bepaalde methoden, overtuigingen en ideeen), of verder kijken dan 'wat je hebt gehoord' :D

Terug
Naar boven