Fitness Seller

Wouter Bos: We bouwen nu moskeeën (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ach, niemand is verantwoordelijk en niemand wilt er iets aan doen. Het is zoals eerder gezegd toch onvermijdelijk en we laten het er allemaal gewoon lekker bij zitten.

Mooi toch ? Zo een land vol Moskees en mentaliteit waar die landen zelf alleen maar arm en barbaars mee zijn gebleven.

Waarom zou je daar nou iets aan willen doen ?

Het wordt gewoon tijd dat er eens wat rechtser gedacht gaat worden. Ik heb niets tegen gastvrijheid en hulp voor mensen die minder bedeeld zijn, maar ik heb een rot hekel aan mensen die hier misbruik van maken. En dit gebeurt op gigantisch grote schaal. Niet alleen op gebied van geld en inkomen, maar ook gedrag, etc.

Dus tja, Woutertje heeft gelijk, maar met die uitspraak laat hij ook blijken hoezeer hij niet op die plek hoort te zitten. Slap kereltje vind ik het.
 
We hebben al genoeg moskeeen, kappen met die handel!
 
MightyDuck zei:
Fout nederlands, onvoorkomelijk had het moeten zijn. In dit geval in verleden tijd, wás onvoorkomelijk dus. :D
Onoverkomelijk bedoel je?
 
In Nepal weten ze tenminste hoe ze moskeëen moeten aanpakken.

http://nu.nl/news.jsp?n=390809&c=24


(ff ter verduidelijking: ik het niet specifiek iets tegen moslims. Ik ben tegen elke vorm van geloof)
 
tjah blablabla :D :D :D :D
 
Over een 10 jaar lopen onze vrouwen ook rond met hoofddoekjes en zijn de geiteneukers aan de macht hier.
 
benchMarc zei:
Onoverkomelijk bedoel je?
:thumb: wel done, brabo
Jij gaat door voor de kerstkalkoen. :D
 
Mars zei:
Over een 10 jaar lopen onze vrouwen ook rond met hoofddoekjes en zijn de geiteneukers aan de macht hier.
Mijn vrouw zal eerder emigreren dan een hoofddoek dragen.
 
FireStarter zei:
Gevolg>>> De armen gaan van de rijke stelen. Over 50 jaar is er totale paniek hier in NL. En in ieder dorp is de kerk vervangen door een moskee.

Zegt iemand die zich FIRE-starter noemt...

Persoonlijk denk ik dat het wel mee valt, allochtonen van de tweede generatie zijn al een heel stuk ingeburgerd. Democratie, vrijheid van informatie en ook de verworven vrijheden zal men niet snel weer in willen leveren.

Trouwens over 50 jaar... nah, dan ben ik 89, zal mij een rotzorg zijn (zit ik toch alleen maar wat te kwijlen en mijn borreltje te morsen door de Parkinson)

(nu meteen weer unsubscriben van deze rel-thread).
 
wazzup zei:
Zegt iemand die zich FIRE-starter noemt...

Persoonlijk denk ik dat het wel mee valt, allochtonen van de tweede generatie zijn al een heel stuk ingeburgerd. Democratie, vrijheid van informatie en ook de verworven vrijheden zal men niet snel weer in willen leveren.

Trouwens over 50 jaar... nah, dan ben ik 89, zal mij een rotzorg zijn (zit ik toch alleen maar wat te kwijlen en mijn borreltje te morsen door de Parkinson)

(nu meteen weer unsubscriben van deze rel-thread).

Wijs gesproken !!!

" Nederland wordt nooit meer wat het was.'',.. nee natuurlijk niet.
Alles is aan verandering onderhevig, daar kan niemand wat aan doen, zelfs Wouter niet.
 
Ik zeg alleen dat de autochtone Nederlanders er wel voor moeten zorgen dat de allochtonen in Nederland niet moeten gaan overheersen in de Nederlandse maatschappij, wij autochtonen mogen nooit en te nimmer het gevoel krijgen in het buitenland te leven.

Dus wij Nederlanders zullen ook werk als loodgieter en van dat soort zelfde werk moeten verrichten om dit te voorkomen.

Nederlanders zeuren altijd dat er geen werk is, maar ik denk dat er meer werk is dan met denkt, alleen wil men niet.
Maar waar een Wil is, is een weg!
 
Of zijn uitspraak politiek correct is zal mij verder een zorg zijn (iig het gedeelte waarin hij zegt wie er verantwoordelijkheid moet nemen en dat we lang genoeg toegekeken hebben).

Maar dat hij zich er bij neerlegt dat er alleen maar moskeen gebouwd gaan worden is natuurlijk heel erg. Nederland is een christelijk land en als het aan mij ligt is er geen plaats voor moskeen in dit land. De Islam hoort niet in de Nederlandse cultuur is zo ongeveer het tegenovergestelde van onze waarden en normen. Klote dat het verwikkeld zit in een grondwet en dat we deze godsdienst niet gewoon kunnen verbieden in ons land.
 
Ja hoor, wat een bullshit topic.
Ik schijt echt niet in mijn broek bij de gedachte dat over een X aantal jaar Nederland overgenomen is door moslims, dit zal toch niet gebeuren.
 
Ik stem voor moskeeen afbreken en daar een paar leuke eensgezinswoningen bouwen...iets waar iedereen wat aan heeft...


Stelletje egoisten. :fire:
 
rob12345 zei:
Ja hoor, wat een bullshit topic.
Ik schijt echt niet in mijn broek bij de gedachte dat over een X aantal jaar Nederland overgenomen is door moslims, dit zal toch niet gebeuren.


idd want ik zal er een flinke stok voor steken het het echt daadwerkelijk die kant op gaat
 
Tja verandering van de wereld. Op een dag zullen we niet meer als nederlander over straat gaan, maar als europeaan.
Ik bedoel daarmee, dat we steeds meer naar elkaar toe trekken. Zie bijvoorbeeld de Euro.
Over 50 jaar praten we geen nederlands meer, maar engels.

Al dit soort verandering horen bij de ontwikkeling van de mens.
 
Ik persoonlijk vindt het je reinste flauwekul om toe te staan dat hier moskeeen gebouwd worden. Als er een sterke migratie door Nederlanders zou optreden richting een Islamitisch land kun je het wel op je abs schrijven dat daar ook maar 1 kerk gebouwd zal mogen worden door ons. Nou ben ik zelf niet echt gelovig dus dat zal me dan n worst zijn, maar het is een principiele kwestie....

Verder is t kul dat buitenlanders de minderbetaalde baantjes nemen want steeds meer en meer 3e generatie allochtonen volgen HBO onderwijs, en de meesten hebben zoiets als 'laten de Nederlanders maar onder een auto gaan hangen of schoonmaken'. Ik zie vrijwel geen enkele allochtoon tegenwoordig bv in de schoonmaakbussiness.

Het levert mij allemaal n wat dubbel gevoel op....enerzijds kan ik ze wel schieten, anderzijds bv in de gym kan ik met de meesten uitstekend door 1 deur. Hey damn....kom ik zojuist tot de conclusie dat toch niet alle buitenlanders, k#&kerallochtonen zijn, daar gaat mn zwart/wit denken.
 
Wouter Bos is een beetje naief. Echt slappe oppositie, kinderlijk gewauwel. hoop niet dat deze hoer ons land gaat regeren. Wij zijn het volk en wij hebben het met elkaar voor het zeggen. En als een toch wel groot deel hier niet van gediend is, vraag je om problemen om alles wel toe te staan.
 
de leeuw zei:
Wouter Bos is een beetje naief.

De PvdA denkt natuurlijk: "allochtonen zijn arm. Arme mensen stemmen PvdA. Meer allochtonen = meer stemmen." Wat er gemakshalve vergeten wordt is, dat er gewoon een moslimpartij wordt opgericht en moslims aller landen (die hier wonen) zich zullen verenigen. En dan is de grootste partij opeens het MDA (Moslim Dictatoriaal Appèl).*


*Voor degenen die iets minder politiek geschoold zijn (wee het onderwijs tegenwoordig): CDA = Christen Democratisch Appèl.
 
Back
Naar boven