XXL Nutrition

Wraakactie in Eindhoven

Behappys-babe zei:
radicaal of niet.. dit wijst op meedogenschap..

uiterst ver theorie:
schoolkinderen zelf hebben de school opgeblazen.. ze hadden zin in een dagje vrij.. :D
nog ff en hij kan naar het hok toe :D

Moet ik nu eindelijk een x een vrouw corrigeren op ongepaste uitspraken ;) :D

Om met de woorden van een deel van de Marokkaanse jongeren te spreken:

Ik begrijp wel waarom ze het hebben gedaan! :rolleyes:

Als ik bovenstaande reactie op tv of radio zou uiten, denk ik dat ik beter kan gaan emigreren of onderduiken. Toch zijn er aardig wat Marokkanen die zo hebben gereageerd na de moord op v. Gogh.

Ik wil hiermee niet zeggen dat ik achter zulke acties sta.

God moves in mysterious ways...

Laatst in rondom tien een discussie.. toen werd de vraag gesteld aan een moslim of er in de moskeen opdrachten werden gegeven over moorden.. blijkt namelijk dat een persoon gezegt heeft over die film van theo dat het heiligschennis is om die teksten op een een vrouwen lichaam te schrijven.. en het dikke varken die dat gedaan heeft moet afgemaakt worden..

Toen dit gevraagt werd of dit klopte werd dit bevestigd. op de vraag of in moskeen dit soort dingen gepreekt worden. werd door de moslims in het publiek gezegt dat het zou kunnen..

trek hieruit je eigen conclussies..

verder..

is het al opgevallen dat moslims niet klagen over het feit dat die film uitbeeld dat vrouwen worden mishandeld.. maar dat ze alleen klagen over de heilige teksten op het naakte lichaam.. dus dat vrouwen mishandeld worden is geen probleem.. alleen die tekst op een naakt lichaam is een probleem..
terwijl wij blanken alleen maar denken aan die vrouwen die mishandeld worden in de naam van de koran.

hmmm raar

Dit is niets, echt helemaal niets met wat er de komende jaren nog komen gaat...

Tedje zei:
Dit is niets, echt helemaal niets met wat er de komende jaren nog komen gaat...

ach man, dit waait wel over... mark my words, over 2 maanden is iedereen alles weer vergeten.

Komt wel vaker voor, net als op die school toen die marokaan ofzo iemand door het hoofd schoot, of met fortuyn die de kogel kreeg.

Ik keur de actie af, maar de gedachtengang niet...ik vind het goed dat het volk opkomt voor hetgeen de regering nalaat. We laten ons toch niet commanderen in eigen land?

Wat een stel debielen, want ze hebben hier niemand anders mee dan
de nederlandse overheid die de school weer zal betalen.
Als je echt graag ruzie wilt krijgen met een foute marokaan moet je gewoon
op straat lopen en elke marokaan die je tegenkomt aankijken.
Dan krijg je vanzelf bonje met een kl***zak en kan je je woede uiten.

Met dit soort acties zoals moskeeen afbranden heb je de echte hufters niet mee.

de leeuw zei:
Heeft niks met gabbers te maken he. :mad:

word ik ook nogal pissig om !!

ik begrijp die mensen heel goed!! na elke moord en/of aanslag door zo'n schijt marokaan komt er weer een stille (of een luide) tocht,, ja dat zet wel zoden aan de dijk :mad: die mensen die die scholen en moskeeën kapot maken komen alleen maar op voor hun eigen land en volk!!!!!!!!

Terug
Naar boven