AndroidHealthClinic

Wrist wraps

Timmet

Novice
Waardering
0
Hallo DBB-ers,

Al enige jaren loop ik met pols klachten die zich tonen als een peesontsteking van de duim/de Quervain, hoewel de klachten overeenkomen is in mijn geval toch geen peesontsteking.

Nu mag ik van mijn fysiotherapeut wel trainen en ook trainen met een polsbandage, en daarom mijn vraag:

welke wrist wraps raden jullie mij aan?

alvast bedankt!

Beter koop je gewoon goede van inzer of titan

Gewoon goede inzers van bijvoorbeeld ieljastriksports, goed spul, je kan je pols niet eens meer buigen. Als je ze goed strak om doet ook je vingers amper strekken :D

Zo waar heb jij last van stoere jonge?

??? Ik geef gewoon goed advies...
jij daartegen niet dus herstel ik... dus waar heb jij last van ???
ga maar lekker anders lopen spammen.

lief spelen !

Anywyas, misschien dat wrist wraps Timmet helpen. (eerste post, geen stats, wie kan er iets zinnigs over zeggen). Probeer het eens. Ik heb gemerkt dat ze niet zozeer je pols recht houden (wat echte wraps dus wel doen) als wel je er aan herinneren dat je je pols recht moet houden. Het helpt mij voldoende om te kunnen trainen zonder steeds terugkerende pijn aan mijn polsen. Maar tja ik ben dan ook een kleine 40 kilo lichter dan hardcorebuilder. YMMV

• Topic Starter Topic Starter
lief spelen !

Anywyas, misschien dat wrist wraps Timmet helpen. (eerste post, geen stats, wie kan er iets zinnigs over zeggen). Probeer het eens. Ik heb gemerkt dat ze niet zozeer je pols recht houden (wat echte wraps dus wel doen) als wel je er aan herinneren dat je je pols recht moet houden. Het helpt mij voldoende om te kunnen trainen zonder steeds terugkerende pijn aan mijn polsen. Maar tja ik ben dan ook een kleine 40 kilo lichter dan hardcorebuilder. YMMV

Wazzup, kan je me uitleggen wat het verschil is tussen een wrist wrap en een "echte wrap"?

Het is voor het herstel van mijn pols zeker niet de bedoeling om deze compleet immobiel te maken, maar enkel te ondersteunen. Daarom lijken mij wrist wraps beter om mee te beginnen. Bedankt voor de reacties!

Wazzup, kan je me uitleggen wat het verschil is tussen een wrist wrap en een "echte wrap"?

Het is voor het herstel van mijn pols zeker niet de bedoeling om deze compleet immobiel te maken, maar enkel te ondersteunen. Daarom lijken mij wrist wraps beter om mee te beginnen. Bedankt voor de reacties!

Dis is een wrist wrap

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dit een "echte" wrap

powerSurge_lrg.jpg - 233706

hth.

Pas maar op, zo meteen komt hardcorebuilder even zeggen hoe het nu werkelijk in elkaar zit en dat je leuke handschoentjes rommel zijn.

Maakt niet uit wat een ander vind, ik vind ze ideaal, gewone wraps zakken altijd iets af, tenzij je van die lange neemt maar die zijn volgens mij meer voor 1rm's (om daarna weer snel af te wikkelen omdat anders je hand afgekneld word).

Terug
Naar boven