Fitness Seller

Wtf??! Is deze kerel Natural?!!

sorry gasten maar dat alleen die paar jongens een kuurwardig fysiek hebben slaat nergens op. dat er jongens lopen op een gram test die nog 70 kilo wegen ..ja dat is waarschijnlijk belachelijk maar er zijn genoeg jongens die wel kuren maar bijvoorbeeld 1 of 2 ml van wat voor product dan ook 1x per week zetten en dat 1 x per jaar ...die kunnen natuurlijk nooit stats zoals gerespecteerde seeker (of sommige andere beesten) bereiken daarmee

Moest ik 110kg wegen mss wel ja :) Aangezien ik naturel ben vind ik mijn fysiek lang niet kuurwaardig (als ik irl naast Rob S zou staan dan ben ik met mijn 97kg maar een beachboy). Of het hier op internet al dan niet geloofd wordt dat ik naturel ben maakt mij niet uit, ik kan het ook niet bewijzen. Wat voor mij het belangrijkste is dat ik naast een behoorlijk fysiek, ook inwendig kerngezond ben, en me geen zorgen hoef te maken over al die neveneffecten van AAS :)

Laatst bewerkt:
Of die man al dan niet naturel is, dat weet alleen hij zelf. En moest hij kuren, dan zou het gerechtvaardigd zijn vind ik, wat een topfysiek, damn!

Op zich is het wel niet moeilijk om te begrijpen dat niemand hier gelooft dat het naturel zou kunnen zijn, als je ziet wat een k*tfysiek 95% van de mensen die je in de AAS-sectie ziet passeren heeft. Enkel mannen als Rob S, Lean, Seeker, ... hebben een kuurwaardig fysiek imo.

Ik heb veel respect voor je, Verb, maar zulke statements vind ik gewoon idioot.

Ik heb veel respect voor je, Verb, maar zulke statements vind ik gewoon idioot.

Waarom? Heb je al eens gelezen in de AAS-sectie?

Hallo, ik train 2 maanden, ben 1.74 m en weeg 70kg met een vetpercentage van 18%. Ik heb al twee kuurtjes achter de rug, welke kuur raden jullie mij aan?

Vind je dat zelf niet lachwekkend dan? Ik wel ;)

Die heeft zeker teveel stuifmeel gegeten

Waarom? Heb je al eens gelezen in de AAS-sectie?

Hallo, ik train 2 maanden, ben 1.74 m en weeg 70kg met een vetpercentage van 18%. Ik heb al twee kuurtjes achter de rug, welke kuur raden jullie mij aan?

Vind je dat zelf niet lachwekkend dan? Ik wel ;)

En vaak genoeg worden dit soort leken overtuigd om hun kuur iig lange tijd uit te stellen. Dat het lachwekkend is dat mensen zo onnozel zijn ben ik volkomen met je eens.

Maar om die dwazen op 95% van de aas sectie te betrekken terwijl er veel mensen wel goed bezig zijn en daar al hun kennis delen is gewoon kortzichtig.

Zo kan je dat zien, maar G-Men staat hier niet echt bekend om zijn genetics, maar om zijn hardcore work-ethic. Wat zou een gifted freak zoals MikeDiesel wel niet kunnen bereiken qua fysiek, als hij dezelfde mentalitieit had als hem?

En ik dacht ooit gelezen te hebben in zijn logje, dat hij sinds hij overgestapt was naar Strongmen zelfs vooruit is gegaan qua fysiek en op een bepaald vp. ook zelfs meer spiermassa had dan in zijn contest-voorbereiding, maar dat weet ik niet 100% zeker.

Niet dat ik nu wil beweren dat die gast in de OP naturel is, laat dat duidelijk zijn. :)

Nouja, genetics heeft g-men zeker wel. Na 3 jaar aanprutsen zonder fatsoenlijke schema's drukte hij op z'n 18e al 132,5kg op de bank als ik het me goed herinner. Qua massa staat hij er ook al lang flink buff en altijd shredded bij. Denk dat hij wel degelijk juist een voorbeeld is van goeie aanleg (misschien idd niet dè allerbeste) plus iemand die al 15+ jaar traint.

En vaak genoeg worden dit soort leken overtuigd om hun kuur iig lange tijd uit te stellen. Dat het lachwekkend is dat mensen zo onnozel zijn ben ik volkomen met je eens.

Maar om die dwazen op 95% van de aas sectie te betrekken terwijl er veel mensen wel goed bezig zijn en daar al hun kennis delen is gewoon kortzichtig.

Idd, ik heb dezelfde mening als jou verb maar nu ga je wel kort door de bocht met die uitspraak.

Haalbaar.

Nouja, genetics heeft g-men zeker wel. Na 3 jaar aanprutsen zonder fatsoenlijke schema's drukte hij op z'n 18e al 132,5kg op de bank als ik het me goed herinner. Qua massa staat hij er ook al lang flink buff en altijd shredded bij. Denk dat hij wel degelijk juist een voorbeeld is van goeie aanleg (misschien idd niet dè allerbeste) plus iemand die al 15+ jaar traint.

Dat valt nog wel mee toch? (no offence) heb net ff de foto's bekeken omdat ik niet wist om wie het ging maar zijn fysiek is zeker heel goed en dat hij genen heeft geloof ik best:)

Dat is waar jij bent natural. Desalniettemin is je uitspraak natuurlijk onzin. Je hebt nu eenmaal altijd een baas boven baas. In dit geval sta jij met uw natural fysiek boven alle falende a.a.s. bazen die in jou ogen een k*t fysiek hebben op slechts een enkele na. Echter die namen die jij noemt, of in ieder geval een daarvan traint en kuurt al jaren op niet geringe dosis.

Het klopt dat er regelmatig onsamenhangende topics voorbij komen met allerlei vage voorstellen en vragen. Het is dan 'onze' taak om onbezonnen personen te begeleiden naar een iets meer doordachte methode of jou wijze gedachtegoed op een normale manier aan hun verstand te brengen. Dit in plaats van continu ergernissen hebben naar leden die het anders doen en daarop uw ongenuanceerde mening spuien.

Ergernissen heb ik niet hoor, 'k vind het juist plezant om te zien hoe sommigen zwaar hun gezondheid verkloten door onbezonnen met AAS om te gaan, voor een fysiek dat ik na een half jaar trainen al had :) 'k Vind het dan ook wel goed dat jullie dergelijke r**ards op andere gedachten proberen te brengen, maar jullie weten ook wel dat het merendeel van die kerels gewoon zijn zin doet en uiteindelijk alle goede raad van jullie in de wind slaat.

Ik wil hier ook niet overkomen als anti-AAS, want dat is niet zo. Iedereen doet met zijn lichaam wat hij wil. Zoals ik al vermeld heb heb ik veel respect voor mensen met verstand van zaken + een goed fysiek. Maar dan hangt het natuurlijk van persoon tot persoon af wat je een kuurwaardig fysiek vindt. Ik vind Rob S zijn stats kuurwaardig, mijn eigen stats niet. Een andere vind 85kg bij 1.80m dan weer al kuurwaardig, ik vind dat lachwekkend.

Wil hier trouwens nog iets aan toevoegen: ik ben me er ook wel van bewust dat niet iedereen evenveel aanleg heeft. Dus mensen die keihard trainen, heel goed dieten en met verstand kuren, en dan nog steeds geen fysiek als Rob S en dergelijke hebben, moeten zich niet aangesproken voelen ;) Al ben ik er wel van overtuigd dat het grootste gedeelte géén goed voedingsschema heeft :) (in mijn oude gym liepen ook van die kerels rond die constant kuurden, maar nognooit gehoord hadden van een voedingsschema, en enkel borst-biceps trainden)

Laatst bewerkt:
Ergernissen heb ik niet hoor, 'k vind het juist plezant om te zien hoe sommigen zwaar hun gezondheid verkloten door onbezonnen met AAS om te gaan, voor een fysiek dat ik na een half jaar trainen al had :) 'k Vind het dan ook wel goed dat jullie dergelijke r**ards op andere gedachten proberen te brengen, maar jullie weten ook wel dat het merendeel van die kerels gewoon zijn zin doet en uiteindelijk alle goede raad van jullie in de wind slaat.

Ik wil hier ook niet overkomen als anti-AAS, want dat is niet zo. Iedereen doet met zijn lichaam wat hij wil. Zoals ik al vermeld heb heb ik veel respect voor mensen met verstand van zaken + een goed fysiek. Maar dan hangt het natuurlijk van persoon tot persoon af wat je een kuurwaardig fysiek vindt. Ik vind Rob S zijn stats kuurwaardig, mijn eigen stats niet. Een andere vind 85kg bij 1.80m dan weer al kuurwaardig, ik vind dat lachwekkend.

Wil hier trouwens nog iets aan toevoegen: ik ben me er ook wel van bewust dat niet iedereen evenveel aanleg heeft. Dus mensen die keihard trainen, heel goed dieten en met verstand kuren, en dan nog steeds (in mijn ogen) geen fysiek als Rob S en dergelijke hebben, moeten zich niet aangesproken voelen ;) Al ben ik er wel van overtuigd dat het grootste gedeelte géén goed voedingsschema heeft :) (in mijn oude gym liepen ook van die kerels rond die constant kuurden, maar nognooit gehoord hadden van een voedingsschema, en enkel borst-biceps trainen)

+1. Ben ook van mening dat het gros (op de namen die hier al voorbij gekomen zijn) absoluut niet kuur waardig zijn. Kom af en toe niet meer bij hoe sommige erbij staan na de nodige kuurtjes........Je lichaam naar de klote helpen en er nog niet uit zien.

Of deze vent naturel is weet ik niet, zeker omdat het een amerikaan is denk ik van niet. Of het mogelijk is.....zeer zeker. Met de juiste genen, voeding, en 10 jaar perfecte training kan dit. Wienand blijft daar ook nog steeds een goed voorbeeld van.

Laatst bewerkt:
Ik ben het opzich wel met Verb eens. 9 van de 10 gespierde boys (hoeven niet eens buff te zijn) op het strand hebben AAS gebruikt, terwijl hetzelfde fysiek makkelijk in 2 jaar te bereiken is. Heb niks tegen het gebruik van AAS maar wel bij onwetende luie mannetjes die alleen in de zomer even wijs willen doen op het strand en verder geen verstand van zaken hebben.

Deze kerel is sowieso niet naturel meer. Die schouders zijn echt inmens groot! Dit is tenminste nog een kuurwaardig fysiek, als hij heeft gekuurd.

Ik ben nu 6 jaar bezig met bb en ben nog mijlen ver verwijderd van dit fysiek!Zo,n fysiek zal voor mij dus nerver-nooit te bereiken zijn als ik natural blijf trainen.En dan heb ik al geluk met mijn genen.

Die gast heeft een super fysiek maar of dit natural is,ik heb zo mijn twijfels!

met striae op zn schouders naturel, hahahaha

met striae op zn schouders naturel, hahahaha

Not+Sure+if+serious.jpg

Terug
Naar boven