Ergernissen heb ik niet hoor, 'k vind het juist plezant om te zien hoe sommigen zwaar hun gezondheid verkloten door onbezonnen met AAS om te gaan, voor een fysiek dat ik na een half jaar trainen al had

'k Vind het dan ook wel goed dat jullie dergelijke r**ards op andere gedachten proberen te brengen, maar jullie weten ook wel dat het merendeel van die kerels gewoon zijn zin doet en uiteindelijk alle goede raad van jullie in de wind slaat.
Ik wil hier ook niet overkomen als anti-AAS, want dat is niet zo. Iedereen doet met zijn lichaam wat hij wil. Zoals ik al vermeld heb heb ik veel respect voor mensen met verstand van zaken + een goed fysiek. Maar dan hangt het natuurlijk van persoon tot persoon af wat je een kuurwaardig fysiek vindt. Ik vind Rob S zijn stats kuurwaardig, mijn eigen stats niet. Een andere vind 85kg bij 1.80m dan weer al kuurwaardig, ik vind dat lachwekkend.
Wil hier trouwens nog iets aan toevoegen: ik ben me er ook wel van bewust dat niet iedereen evenveel aanleg heeft. Dus mensen die keihard trainen, heel goed dieten en met verstand kuren, en dan nog steeds (in mijn ogen) geen fysiek als Rob S en dergelijke hebben, moeten zich niet aangesproken voelen

Al ben ik er wel van overtuigd dat het grootste gedeelte géén goed voedingsschema heeft

(in mijn oude gym liepen ook van die kerels rond die constant kuurden, maar nognooit gehoord hadden van een voedingsschema, en enkel borst-biceps trainen)