MuscleMeat

Wtf??! Is deze kerel Natural?!!

Wanneer is een fysiek volgens beide heren hierboven 'kuurwaardig' dan? Wat is de maatstaf? Uw eigen fysiek?

absoluut niet. Maar als iemand met mijn stats roept dat ie al 3 zware kuren gehad heeft lach ik em erg hard uit. Er zitten hier ook mensen op het forum (noem geen namen ) die zwaar ongezond bezig zijn en kuren als een pro die er niet uit zien (iig niet zoals ze er uit horen te zien met die shit)......iedereen moet doen waar ie zin in heeft natuurlijk, laat ik daar duidelijk in zijn

• Like
Waarderingen: verb
..

Laatst bewerkt:
absoluut niet. Maar als iemand met mijn stats roept dat ie al 3 zware kuren gehad heeft lach ik em erg hard uit. Er zitten hier ook mensen op het forum (noem geen namen ) die zwaar ongezond bezig zijn en kuren als een pro die er niet uit zien (iig niet zoals ze er uit horen te zien met die shit)......iedereen moet doen waar ie zin in heeft natuurlijk, laat ik daar duidelijk in zijn

Idd. Denk dat je daar niet echt over kunt discussiëren wat iemand al dan niet een kuurwaardig fysiek vindt. Hier op het forum bv. is iedereen ongelofelijk onder de indruk van iemand van 85kg bij 1.80m met een behoorlijk vetpercentage en daarbij gaat men al roepen dat hij niet naturel kan zijn. Terwijl ik die stats al haalde met een k*tvoedingsschema en een k*tbeachboytrainingsschema. Dus dat vind ik absoluut geen kuurwaardig fysiek, terwijl anderen dat dan weer wel vinden. Dat is dan ook die anderen hun recht om dat te denken, maar ik denk er het mijne van. Kuren doe je imo om een monster te worden dat zo op het podium kan staan. En niet zoals je hier vaak leest: "ik ga kuren maar ik wil wel niet te groot worden, met een Cristiano Ronaldo fysiek ben ik tevreden..."

Maar elk heeft zijn eigen visie op AAS natuurlijk, en ik respecteer iedereen z'n mening ;)

Laatst bewerkt:
Verb heeft monstergenen en een fysiek dat daar bij aansluit... Beetje jammer dat hij denkt dat het bij iedereen zo makkelijk gaat... 1m80 op 97kg @ 10% zijn zelfs vrij goeie stats voor iemand die wel (in beperkte mate) kuurt imo... Zeker als ik kijk hoeveel er maar rondlopen met die stats, die zie je niet elke dag op straat... Een beachboy die een kuurtje pakt om voor de zomer er strak bij te staan haalt dat zomaar niet.

Verb heeft monstergenen en een fysiek dat daar bij aansluit... Beetje jammer dat hij denkt dat het bij iedereen zo makkelijk gaat... 1m80 op 97kg @ 10% zijn zelfs vrij goeie stats voor iemand die wel (in beperkte mate) kuurt imo... Zeker als ik kijk hoeveel er maar rondlopen met die stats, die zie je niet elke dag op straat... Een beachboy die een kuurtje pakt om voor de zomer er strak bij te staan haalt dat zomaar niet.

Ben er zeker wel van bewust dat het niet bij iedereen even gemakkelijk gaat. Maar je kunt er gewoon niet omheen dat er veel te snel naar AAS gegrepen wordt. Kuren om een fysiek als Cristiano Ronaldo te hebben, komaan dat is toch te belachelijk voor woorden?? Kuren doe je (NAAR MIJN MENING, niemand hoeft daarmee akkoord te gaan) om écht monsterlijk groot te worden, niet voor een beachboyfysiek.

Ik vind Rob S zijn stats kuurwaardig, mijn eigen stats niet. Een andere vind 85kg bij 1.80m dan weer al kuurwaardig, ik vind dat lachwekkend.

Gast, niet kuurwaardig? Ben je gewoon onzeker of heb je een vertekend zelfbeeld? Toen Rob S 21 was woog hij 100kg op 9%. Jij 97kg op 7 a 8%?

Niet iedereen heeft zo'n godsgeschenk van moedernatuur gehad met hun genenpakket als jou en doen er dubbel zo lang over om een fysiek als die van jou te halen. Vind je het dan raar als iemand eerder naar de aas grijpt als hij 3-4 jaar goed heeft getrained? Niets ten nadele van jou, echt niet. Ik heb respect voor je dedication en manier van trainen. Maar ik vind niet dat jij jou eigen fysiek hierin als leidraad moet nemen om andere te beoordelen omdat het gewoon niet representatief is voor het grotere geheel van mensen wat hier op het forum zit.

...

Laatst bewerkt:
Ben er zeker wel van bewust dat het niet bij iedereen even gemakkelijk gaat. Maar je kunt er gewoon niet omheen dat er veel te snel naar AAS gegrepen wordt. Kuren om een fysiek als Cristiano Ronaldo te hebben, komaan dat is toch te belachelijk voor woorden?? Kuren doe je (NAAR MIJN MENING, niemand hoeft daarmee akkoord te gaan) om écht monsterlijk groot te worden, niet voor een beachboyfysiek.

Wat jij hebt bereikt lijkt me wel erg moeilijk, je bent begonnen op ?70 kg en je traint iets van 2 jaar? 25 kg erbij en ripped

Beetje hoog verb gehalte dit, ik ben goed en ben naturel en dwarf iedereen die kuurt zelfs op een crap voedings en beachboy trainingsschema. Dwarf ze niet alleen ik lach ze ook uit. Sympathiek man!
Ontopic maar weer.

Laatst bewerkt:
duidelijk aan de juice, hoef je zelfs niet over te dicussiëren ..

Verb jij praat nu aslof iedereen gemakkelijk op jouw niveau kan geraken en dat makkelijk naturel te doen is.
Verder heb ik bij jouw ook mijn vermoedens dat je niet zo nattie bent als dat je beweerd.
Maargoed ik ben het ckrr met je eens dat hier veel forum leden of te vroeg beginnen of met een klote fysiek veels te zwaar kuren.
Sommige doseringen gaan hier werkelijk nergens over.

De stats die verb heeft hebben sommige kuurders nog niet terwijl ook hun op hun voeding en training letten. Geloof zelf niet echt dat verb naturel is maargoed moet hij zelf weten.

En ik al die tijd maar denken dat cristiano ronaldo regelmatig kuurt.

damn

wut

De stats die verb heeft hebben sommige kuurders nog niet terwijl ook hun op hun voeding en training letten. Geloof zelf niet echt dat verb naturel is maargoed moet hij zelf weten.

Ja maar dan doen ze meestal toch ook iets niet goed of de voeding is toch niet zo strickt als ze beweren of ze trainen niet intens genoeg of ze doen te veel party party.

Ik vind ckrr dat verb een goed fysiek heefd en als hij wel nattie is heefd hij gewoon erg goede genen en dat kan natuurlijk, maar ik zeg alleen ik heb me twijfels.

Ik vind het imo wel triest als iemand erover liegt tegen mede builders tenzij het om een atleet met sponsors gaat of op je werk of in familie sfeer of iets dergelijks.

Kerel als hij goede genen heeft waarom zou hij dat niet kunnen bereiken, hij staat ook heel droog he vergeet dat niet.

Had zelf tot 2 weken geleden geen voedingsschema, ik at altijd maar wat. En ben in 10 maanden aardig ver gekomen vind ik zelf.

En als die gekuurd zou hebben dan is het een triest persoon als hij er over liegt, maar daar geloof ik niet in;)

denk dat hij "moet" jokken, ivm sponsor ;)

Terug
Naar boven