- Waardering
- 2.656
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ze niet zulke idiote denkbeelden hebben en de wapens niet aan derden zullen verkopen?
Non proliferatie verdrag, dat zorgt in principe voor stabiliteit wereldwijd. Ook al is de USA zo langzamerhand ook niet meer in te delen bij de landen die moeten zorgen voor stabiliteit in de wereld. Maar verdere verspreiding van kernwapens draagt nog minder bij aan de globale stabiliteit.
Laten we geen appels met peren gaan vergelijken. Erg treurig dat Nagasaki en Hiroshima zijn gebombardeerd maar dat heeft geen ruk te maken met de huidige situatie.
de oorlog in europa was afgelopen maar japan vocht nog steeds door dus het is onzin om te stellen dat ze het enkel deden om te tonen waartoe men in staat was.
Ik zie Hiroshima en Nagasaki eigenlijk ook meer als 'retaliation' voor Pearl Harbor.
Maar goed, as been said before: Heeft met dit topic geen drol te maken.
Ik snap niet hoe jij de link niet ziet met dit debat. Het toont aan dat een "democratisch " land even gek kan zijn als een land als NK. Of het nu in het verleden is of nu. En we hebben reeds gezien tot wat Bush in staat is dus laten we hem zeker niet het voordeel van de twijfel geven; Dat voorrecht heeft hij al lang verspeelt.Het was oorlog en nogmaals het heeft geen ruk met het huidige beleid te maken. Een landoorlog had waarschijnlijk nog meer slachtoffers gekost. Japan was misschien dicht bij capitulatie, maar in een tijd van oorlog worden wel vaker discutabele beslissingen genomen.
Ik snap niet hoe jij de link niet ziet met dit debat. Het toont aan dat een "democratisch " land even gek kan zijn als een land als NK. Of het nu in het verleden is of nu. En we hebben reeds gezien tot wat Bush in staat is dus laten we hem zeker niet het voordeel van de twijfel geven; Dat voorrecht heeft hij al lang verspeelt.
Sorry, ook hier ben ik het weer eens niet met je eens. Je mist namelijk een hele belangrijke factor: Het was toen oorlog tussen die twee landen.
Nu niet.
Als iemand in tijden van oorlog dreigt met geweld en het zelfs toepast kan het zijn dat er gekke dingen gebeuren. Dat bewijst de geschiedenis keer op keer.
Nu is er gewoon een gek in een of ander sjappielandje dat zichzelf op de kaart wil zetten door ook met de 'big boys' mee te spelen.
Gek zijn ze daar zeker genoeg. Net zoals de Neoconservatieven in de vsvind ik niet, de atoombom was een reactie na 5 jaar wereldoorlog, een heel verschil met een uiterst onstabiel land als Noord korea, dat lak heeft aan de rest van de wereld en zeker ook wel zo gek is om het een keer te gebruiken zonder reden. En zeg niet dat ze niet zo gek zullen zijn want ze deinzen er ook niet voor terug om 3/4 van hun bevolking uit te laten hongeren en een hongersdood te laten sterven.
Je maakt inderdaad een belangrijke en correcte nuancering. Ik kan me echter niet van de indruk ontdoen, vooral omdat de hele werled al wist dat de oorlog eigenlijk al gedaan was, dat Amerika de bom gebruikte om sterker te staan bij het verdelen van de oorlogsbuit, en om de wereld hun nieuwe macht te tonen; het is niet moeilijk om te begrijpen dat het een uitgelezen kans was die zich niet zo snel meer zou voordoen he.
En precies wat je nu zegt, geldt ook voor Noord-Korea. Zij willen nu ook sterker staan, ook zij willen de wereld hun nieuwe macht tonen en vooral nu is het een uitgelezen kans die zich niet zo snel meer zal voordoen.
Hier houdt de vergelijking dan ook echt op, want ik ben VEEL banger voor ons schattige Kimmetje dan voor ons aapje Bush.
NK is namelijk een land dat nog maar weinig te verliezen heeft en nu er zo'n dwaas dit land regeert kan het alleen maar nog slechter.
ik ben het eens met thinkalot, maar dat zie ik toch nog niet gauw gebeuren, maar idd ik heb liever dat heel europa of amerika kernwapens bezit dan een land als noord korea
EricR die de koninklijke scepter zwaait over landbouw en nijverheid, Dani de nieuwe Aphrodite en Lauw als hofnar.