MuscleMeat

WTF - Wake The Freak - ALRI

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

SBB

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
31 dec 2009
Waardering
39
Lengte
1m82
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Ik krijg het idee, dat het vroeger ging bruisen, maar dat de houdbaarheid tegen valt. Vandaar wellicht ook de aanbieding bij B en F?

Want nu bruist het niet, iig niet in je glas, maar wel in de keel en maag?

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 21:52 ----------

Ik heb WTF al een aantal dagen in huis, bij drie trainingen gebruikt.
+- 30 minuten voor de training ingenomen, omdat er geen extreme stimulanten inzitten voel je geen erge tinteling of extreme energie rush over je heen gaan zoals dat wel bij noxipro oid merkbaar is .
de trainingen verlopen wel netjes, goede pomp die merkbaar was,
spieren zijn goed vol, de pomp blijft lekker hangen waardoor je meer reps plus wat meer gewicht kan pakken! pluspunt: na de trainingen geen crash!

maar wat mij nu weerhoudt is de erge scherpe smaak, hetzelfde als water waar sambal in heeft zitten weken. ook blijven er veel korrels in de beker achter.
ik laat na vandaag dus maar de pot staan, het was het proberen waard.
Voor die actie prijs kon je het natuurlijk altijd proberen, helaas is dit product niet naar wensen.
Mee eens!

3nigma

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
27 feb 2012
Waardering
662
Lengte
1m75
WTF.png

Daaronder staat: 200mg caffeine per serving

SBB

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
31 dec 2009
Waardering
39
Lengte
1m82
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Stuur maar een PM als je mijn potten over wilt nemen.. Ik hoef het niet, heb Assault ingekocht.

yasmine

Monstrous Giant
Lid geworden
20 mrt 2011
Waardering
2.454
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
20%
Ik heb hier nog een pot staan die ik voor de helft had geleegd. Nu wil ik die verder nemen maar die blijkt sterk geklonterd te zijn. De hele inhoud was vast geklonterd maar relatief makkelijk los te krijgen. Is deze nog in te nemen of kieper ik die best weeg. De datum die er op staat is 07/2013 maar aangezien de pot al 6 maand geleden werd opengemaakt neem ik aan dat die datum niet echt telt. Enige raad?

3nigma

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
27 feb 2012
Waardering
662
Lengte
1m75
Ik heb hier nog een pot staan die ik voor de helft had geleegd. Nu wil ik die verder nemen maar die blijkt sterk geklonterd te zijn. De hele inhoud was vast geklonterd maar relatief makkelijk los te krijgen. Is deze nog in te nemen of kieper ik die best weeg. De datum die er op staat is 07/2013 maar aangezien de pot al 6 maand geleden werd opengemaakt neem ik aan dat die datum niet echt telt. Enige raad?
Je kan het nog een jaarjte ofzo gebruiken, had zelfde met WTF na paar dagen. Een van de ingredienten neemt gewoon vocht uit de lucht op en daarom klontert het. Gewoon losschudden voordat je openmaakt voor gebruik.

yasmine

Monstrous Giant
Lid geworden
20 mrt 2011
Waardering
2.454
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
20%
Je kan het nog een jaarjte ofzo gebruiken, had zelfde met WTF na paar dagen. Een van de ingredienten neemt gewoon vocht uit de lucht op en daarom klontert het. Gewoon losschudden voordat je openmaakt voor gebruik.
Bedankt. Het is gelukt. Ik heb het eerst losgeklopt met een mixer (die voorhet maken van pannenkoekendeeg), en daarna in de hakmolen (voor groenten en zo) en nu is het bijna terug zo fijn als bij aanschaf. Jeetje, dat wil zeggen dat ik straks dat spul terug moet drinken. De smaak is erger dan die van de oude No shotgun van vpx, en dat wil veel zeggen.

SBB

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
31 dec 2009
Waardering
39
Lengte
1m82
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Ti's ook een k product. Heb nog 2 potten liggen, iemand interesse?

Bovenaan