MuscleMeat

WTF - Wake The Freak - ALRI (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? WTF werkt compleet anders dan alle andere pre-workout producten op de markt, WTF is ontwikkeld met als enige doel extreme spieropbouw, niets meer, niets minder. De meeste andere pre-workouts zijn eigenlijk niets anders dan stimulanten. Ja, ze geven je veel energie maar is dat ook goed voor je spieropbouw?
    WTF is een pre-workout die niet vol zit gepropt met cafeïne, Geranium en andere stimulanten. Een pre-workout volstoppen met stimulanten zorgt ervoor dat je hongergevoel zwaar onderdrukt wordt waardoor je minder kan en gaat eten. Spieren hebben voedsel nodig rondom de training om maximaal te groeien, geef je ze die voeding niet dan zullen ze krimpen… en snel!
    Natuurlijk is het prettig om wat extra energie te hebben voor tijdens de training. Maar het is nergens voor nodig om 5-6 uur strak te staan van een pre-workout die bedoeld was voor een training van 1,5 uur. WTF bevat exact genoeg cafeïne om je van voldoende energie te voorzien tijdens je training.
    WTF bevat alle ingrediënten die je nodig hebt om maximaal te gaan groeien. Je zult een enorme pomp krijgen tijdens het trainen, veel vasculairder worden, je kracht zal toenemen, je zult sneller herstellen, je trainingsintensiteit zal toenemen. Je spieren zullen vol en hard zijn, elke training weer! Kies voor WTF en begin vandaag nog met groeien!

    Voordelen WTF Pre-Workout:
    -Extreme pomp, uren lang!
    -Toename van spiermassa, elke training weer!
    -Extreme krachttoename!
    -Snel herstel na een training.
    -Train met meer intensiteit.
    -Haal het uiterste uit al je sets!
    -Word vasculairder.
    -Verbeterde zuurstof afgifte aan de spieren.
    -Verbeterde glucose opname.
    -Verbeterde voedselvoorziening aan de spieren.
    -Laat het hardcore trainingsmonster in je los!!!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak Fruit Punch is me best bevallen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop 30-40 minuten voor de training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, na 22.00 bestellen morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €22,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, waarschijnlijk wel. Ik zal het dan alleen nemen als ik 's avonds ga trainen.

Mijn review:

Prijs
Body en Fitshop verkoopt het voor €22,90 wat hun het goedkoopste maakt.
Er zitten 30 servings in en per serving (training) betaal je dan €0,76.

Smaak
Je kunt kiezen uit de smaken Citrus en Fruit Punch. Gekozen voor Fruit Punch en vind die best lekker mits ik er genoeg water bij drink want anders vind ik het te sterk van smaak. Het lost goed op en het is aan te raden om er genoeg water bij te nemen want bij het inslikken kan het een licht brandend gevoel geven. Als je het vaker neemt, heb je hier minder tot geen last van.

De training
Eerste training
30 a 40 minuten voor de training heb ik WTF ingenomen en in die tijd heb ik weinig gemerkt. Bij elk nieuwe pre-workout supplement verhoog ik mijn gewichten met circa 5% zodat ik een beter oordeel kan vellen over de werking ervan.
Eenmaal tijdens de schouder en traps training heb ik gemerkt dat ik fitter werd en focus had gekregen maar niet zo gek veel als bijvoorbeeld Maximize V2. Op de label staat er ook bij dat het weinig stimulanten bevatten en speciaal is ontwikkelt voor spieropbouw. Het is een heel aparte ervaring maar tijdens de training heb ik vaak moeten lachen zonder te weten waarom en ik voelde me ook goed/lekker.
Figuurlijk gesproken heb ik getraind als een monster, maar voelde me echter een clown!!! :) De naam WTF is dan wel op zijn plaats haha. ;)

Tweede training
Mijn tweede training was op dezelfde dag alleen in de avond en dezelfde spiergroep (schouders en traps). Ik heb hiervoor gekozen omdat ik zeker wilde weten of het lachen door dit product kwam, en inderdaad, ik heb weer spontaan moeten lachen alleen minder.
Had nog wel wat last van spierpijn maar niks serieus en wederom een goede en zware training gehad.

Mijn derde training
Twee dagen later begon mijn derde training met WTF en had de gewichten weer verhoogd met circa 5% en dat ging aardig goed. Ik heb niet meer spontaan gelachen. :p

Conclusie
WTF geeft me een fitter gevoel, een redelijke focus, meer kracht, sneller herstel en geen crash. Twee uur na inname is WTF ongeveer uitgewerkt bij me. Over een grotere pomp kan ik niks zeggen omdat ik een heleboel NO producten supplementeer.
Ik mis toch wel de stimulanten die mij iets meer energie maar vooral een super focus geven. De kracht en herstel van WTF is goed.

WTF kun je 's avonds nemen en dat is een voordeel t.o.v. vele andere pre-workouts als je op tijd naar bed wilt... vandaar dat ik er over denk om hier nog een pot van te kopen.

Ik kan niet zeggen hoe dit product bij een ander uitpakt want vaak blijkt het dat iedereen weer anders reageert op een pre-workout.

Ik geef WTF een cijfer van 7,5.

image_010.jpg
 
Ik krijg het idee, dat het vroeger ging bruisen, maar dat de houdbaarheid tegen valt. Vandaar wellicht ook de aanbieding bij B en F?

Want nu bruist het niet, iig niet in je glas, maar wel in de keel en maag?

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 21:52 ----------

Ik heb WTF al een aantal dagen in huis, bij drie trainingen gebruikt.
+- 30 minuten voor de training ingenomen, omdat er geen extreme stimulanten inzitten voel je geen erge tinteling of extreme energie rush over je heen gaan zoals dat wel bij noxipro oid merkbaar is .
de trainingen verlopen wel netjes, goede pomp die merkbaar was,
spieren zijn goed vol, de pomp blijft lekker hangen waardoor je meer reps plus wat meer gewicht kan pakken! pluspunt: na de trainingen geen crash!

maar wat mij nu weerhoudt is de erge scherpe smaak, hetzelfde als water waar sambal in heeft zitten weken. ook blijven er veel korrels in de beker achter.
ik laat na vandaag dus maar de pot staan, het was het proberen waard.
Voor die actie prijs kon je het natuurlijk altijd proberen, helaas is dit product niet naar wensen.

Mee eens!
 
WTF.png


Daaronder staat: 200mg caffeine per serving
 
Stuur maar een PM als je mijn potten over wilt nemen.. Ik hoef het niet, heb Assault ingekocht.
 
Ik heb hier nog een pot staan die ik voor de helft had geleegd. Nu wil ik die verder nemen maar die blijkt sterk geklonterd te zijn. De hele inhoud was vast geklonterd maar relatief makkelijk los te krijgen. Is deze nog in te nemen of kieper ik die best weeg. De datum die er op staat is 07/2013 maar aangezien de pot al 6 maand geleden werd opengemaakt neem ik aan dat die datum niet echt telt. Enige raad?
 
Ik heb hier nog een pot staan die ik voor de helft had geleegd. Nu wil ik die verder nemen maar die blijkt sterk geklonterd te zijn. De hele inhoud was vast geklonterd maar relatief makkelijk los te krijgen. Is deze nog in te nemen of kieper ik die best weeg. De datum die er op staat is 07/2013 maar aangezien de pot al 6 maand geleden werd opengemaakt neem ik aan dat die datum niet echt telt. Enige raad?
Je kan het nog een jaarjte ofzo gebruiken, had zelfde met WTF na paar dagen. Een van de ingredienten neemt gewoon vocht uit de lucht op en daarom klontert het. Gewoon losschudden voordat je openmaakt voor gebruik.
 
Je kan het nog een jaarjte ofzo gebruiken, had zelfde met WTF na paar dagen. Een van de ingredienten neemt gewoon vocht uit de lucht op en daarom klontert het. Gewoon losschudden voordat je openmaakt voor gebruik.

Bedankt. Het is gelukt. Ik heb het eerst losgeklopt met een mixer (die voorhet maken van pannenkoekendeeg), en daarna in de hakmolen (voor groenten en zo) en nu is het bijna terug zo fijn als bij aanschaf. Jeetje, dat wil zeggen dat ik straks dat spul terug moet drinken. De smaak is erger dan die van de oude No shotgun van vpx, en dat wil veel zeggen.
 
Ti's ook een k product. Heb nog 2 potten liggen, iemand interesse?
 
Back
Naar boven