XXL Nutrition

Sticky WW2

Screenshot_20230507_093446_Instagram.jpg
Ik blijf het altijd ongelooflijk vinden tot wat voor een afschuwelijke daden de mensheid in staat is.
Ik voel de pijn zelf als een kind op de speelplaats valt en zijn knie pijn doet. Hoe kan je iemand doden die je niks heeft gedaan?

Jouw jeugd duidelijk wel. Hoe heette het knuffelbeertje?

:badum:
Ik had veel knuffelbeertjes maar ik herinner me hun naam niet meer. Ik herinner me wel 1 specifiek aapje, die dezelfde kledij aanhad als Mario van Nintendo. Goede herinneringen aan.

Ik blijf het altijd ongelooflijk vinden tot wat voor een afschuwelijke daden de mensheid in staat is.
Ik voel de pijn zelf als een kind op de speelplaats valt en zijn knie pijn doet. Hoe kan je iemand doden die je niks heeft gedaan?
Waarom veranderen eerzame burgers met gezinnen in moordmachines? Moet maar iets veranderen in wet en regelgeving, machtsverhoudingen en tijd en plaats en wij zouden ook zo vermoedelijk kunnen worden.

Het was een grap. Als je dat niet doorhad dan stel ik me ernstige vragen bij jouw intelligentie :)
Nou, ik zal jou twee redenen geven waarom ik wel degelijk doorhad dat het een "grap" was.

1. Je hebt geen gevoel voor humor. Althans niet van een beduidend hoog niveau. (i.e. de teddybeer van kleine Adolf)
2. Je hebt absoluut geen kennis over Adolf Hitler en WWII in het algemeen.
Trouwens, dat kan je niet zeker weten.
Jawel

Al mag je ons van het tegendeel overtuigen. Vandaag sta ik open voor jouw argumenten.

Sarajevo 1941: a birthday present for Adolf Hitler

Naamloos (1)_edited.jpg

Within a couple of weeks of the Nazis and their collaborating forces invading and occupying Yugoslavia in April 1941, things were never going to be the same again. This is a photograph taken on 19 April 1941 of Yugoslav volksdeutsche, ethnic Germans, shown in white shirts, handing over a memorial plaque, erected in 1930, to Gavrilo Princip, who had shot dead Archduke Franz Ferdinand in Sarajevo in 1914, to two German officers. The Gavrilo Princip plaque was then sent to Hitler's special HQ train in Monichkirchen in eastern Austria in time for his 52nd birthday on 20th April 1941. After that, the plaque stayed in the German Military Museum in Berlin until 1945, when it disappeared after the war. Such an action should be put into context in that Hitler had served as a Lance Corporal in the German Army and, by the time of the Second World War, the seizing of the Princip memorial plaque would have been a gloating gesture.
i8xofk0s8z771.jpg

Nou, ik zal jou twee redenen geven waarom ik wel degelijk doorhad dat het een "grap" was.

1. Je hebt geen gevoel voor humor. Althans niet van een beduidend hoog niveau. (i.e. de teddybeer van kleine Adolf)
2. Je hebt absoluut geen kennis over Adolf Hitler en WWII in het algemeen.

Jawel

Al mag je ons van het tegendeel overtuigen. Vandaag sta ik open voor jouw argumenten.
Jouw redenen zijn niet overtuigend.
En wat betreft Hitler...iedereen is voor een groot deel beïnvloedt door zijn jeugd. Dat je denkt dat dit bij Hitler anders zou zijn is zeer vreemd.

Laat dit topic gewoon links liggen. 👌
Na een opmerking van Sanca had ik de meeste van mijn eigen opmerkingen gewist. Vooral omdat ze een kinderachtige reactie waren op kinderachtige opmerkingen. En ik daarom besloten had daar niet meer aan mee te doen. Jouw opmerking nu, waarbij je mijn gewiste opmerkingen citeert getuigt van heel weinig inzicht en toont aan dat sommige mensen nooit groeien.

Klopt, zo slaap ik nog steeds met een teddybeer.

thumbnail_image0.jpg

Laatst bewerkt:
Kan het topic niet gewoon opgeschoond worden? Sinds pagina 115 is er alleen maar meer en meer onzin gepost.

47a6202b91e08c232c744206d45a3271 (1).jpg

Na het nemen van één of meerdere foto's de kogel of Krijgsgevangenschap. 'k Vraag het met toch weleens af.

Ben benieuwd!

IW.jpg

Tukhachevsky's arrest was the first act in a process of state-directed terror that would subordinate the army, and the defence sector in general, to new form of political control. The upheaval would lead to changes in strategy, for Tukhachevsky's plans for defence in depth were discredited by his personal downfall, leaving the General Staff to plan for an offensive war in 1941. At the time, however, the question of strategy in a hypothetical conflict seemed trivial beside the fear that blew like a whirlwind through the officer corps. In the three years from 1937 to 1930, a little over 35,000 army officers were removed from their jobs. By 1940, 48.773 people had been purged from the Red Army and Fleet. In the last three years of peace, 90 per cent of military district commanders lost their jobs to subordinates, a turnover of men that left recruitment, training, supply and the co-ordination of troop movements in turmoil on the very eve of war Morale, too, lay in ruins as professional soldiers struggled to save their careers.

Tukhachevsky was een genie. Defence in depth is nu net wat de Sovjets hadden moeten doen in plaats van al hun eenheden aan de grenzen te plaatsen.

Laatst bewerkt:
Ik kijk momenteel de docu Einsatsgruppen. Indrukwekkend, en erg gedetailleerd.

Einsatzgruppen, les commandos de la mort​

Mussert met zijn dikke reet komt ook voorbij.

Terug
Naar boven