- Waardering
- 15.482
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kom je er eigenlijk bij dat de lectuur over Vietnam één grote farce is?En dat ene boek, gelezen door 0, 0000001 % van de wereldbevolking, ontkracht mijn stelling?
En welke bronnen (i.e.) boeken betreffende WWII heb jij de laatste jaren zo allemaal gelezen?We hebben het over ww2. We hebben het over feiten en wat we als feiten hebben aangenomen. Het gaat over geloofwaardigheid en historische juistheid. Het gaat dus over het feit of we onze bronnen nog mogen vertrouwen. En dus is er een directe link met de andere oorlogen en grote historische gebeurtenissen.
Ik heb @tymboo niet nodig wanneer het over WWII gaat.Je zit zo graag aan de lul van Tymbootje te zuigen dat je zelf ondoordachte argumenten aanhaalt. Must be a nice d*ck.
Heb ik gezegd dat de lectuur over Vietnam één grote farce is? Wat trek jij toch vreemde, geforceerde conclusies.Hoe kom je er eigenlijk bij dat de lectuur over Vietnam één grote farce is?
En welke bronnen (i.e.) boeken betreffende WWII heb jij de laatste jaren zo allemaal gelezen?
Ik heb @tymboo niet nodig wanneer het over WWII gaat.
"Maar toch geloven we alles wat we lezen over de Vietnam-oorlog"Heb ik gezegd dat de lectuur over Vietnam één grote farce is?
Dat jij niet inziet dat dit een verkeerde conclusie is, daar kan ik weinig aan doen."Maar toch geloven we alles wat we lezen over de Vietnam-oorlog"
Heb jij trouwens de lijntjes al ingekleurd van jouw boekencollectie?
Nee, maar het ziet er een erg interessant boek uit. Ik heb helaas enkel Hitlers Furiën.@Arminius heb jij toevallig het boek 'Foute vrouwen' van Paul vd Water daar tussen staan? Ben op zoek naar een bepaalde passage voor een familieonderzoek
ja die heb ik ook, maar dit boek gaat specifiek over Nederlandse en Vlaamse nazihandlangsters. Even bestellen dan maar.Nee, maar het ziet er een erg interessant boek uit. Ik heb helaas enkel Hitlers Furiën.
Nogmaals: En welke bronnen (i.e.) boeken betreffende WWII heb jij de laatste jaren zo allemaal gelezen?Dat jij niet inziet dat dit een verkeerde conclusie is, daar kan ik weinig aan doen.
Idem dito!
Want daar ging dus het hele debat over? En je vindt enkel info over de wereldoorlogen in boeken? Ik lees boeken, maar dat zijn niet de enige bronnen. En je moet voldoende kennis hebben om de juiste bronnen te raadplegen en te weten welke bronnen je moet negeren. Er zijn zeer gerespecteerde journalisten die wel betrouwbaar zijn. Maar jammer genoeg wordt het collectief wereldgeheugen niet gevormd via deze geweldige boeken maar door onze nieuwszenders....de main stream media is nu al een hele lange tijd niet meer onpartijdig. Maar het gepeupel slikt gewoon alles.Omdat we allemaal tussen de regels door lezen dat je helemaal geen WWII boeken leest.
Als jij eens wist wat ik allemaal slik.

Ik kan me er iets bij voorstellen. 😄
Sterke argumentatie.
Je negeerde mij toch? En Arminius?