Fitness Seller

WW2

Bezoekers in dit topic

Deels

Best veel leeswerk lol

1100 pagina's is wel tyfus veel

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

'Altreich'
ir41v5.jpg
'Grossdeutsches Reich'
2rc3bso.jpg

Wel ziek hoe groot duitsland toen was :D
 
1100 pagina's is wel tyfus veel

Ja en dat is dan nog de beknopte versie, die heb ik ook. Origineel bestast uit twee delen, geloof iets van 1700 pagina's totaal
 
Ja en dat is dan nog de beknopte versie, die heb ik ook. Origineel bestast uit twee delen, geloof iets van 1700 pagina's totaal

Dat is wel een beetje te gek eigenlijk ja
 
Paar afleveringen Apocalypse ww1 op Natgeo nu bezig!
 
Paar afleveringen Apocalypse ww1 op Natgeo nu bezig!

Vette docu, muziek en stem van de narrator vond ik een stuk beter dan die van 2, hopelijk kan ik em snel downloaden.

Vond het wel jammer dat het einde zo afgeraffeld werd, het eindigt met het verdrag van versailles en dat sommigen hierdoor bang waren voor een nog grotere oorlog. En dan is het ineens afgelopen, zonde.
 
Vind er iemand nog wat fotos van market garden? Liefst zeldzame?
 
De meeste hier zullen Shoah wel gezien hebben maar de regisseur heeft uit dat originele materiaal ook de film Sobibor, 14 octobre 1943, 16 heures gemaakt, een aanrader voor de mensen die iets willen leren over de opstand in Sobibor. Het is een interview met een van de joden die meedeed aan de opstand.
 
Iemand hier dat boek van Kershaw al eens gelezen? biografie van hitler?

Ben er maar weer eens rustig aan verder in gegaan na deze post.

Is ook weer een nieuwe Hitler biografie uit, van Volker Ullrich, die direct tot de standaardwerken wordt gerekend door critici. Misschien ook maar kopen.
 
Ja ik had het vanmorgen ook gehoord :)
 
Kershaw vind ik niet lekker lezen. ('The End' althans)
 
Ben er maar weer eens rustig aan verder in gegaan na deze post.

Is ook weer een nieuwe Hitler biografie uit, van Volker Ullrich, die direct tot de standaardwerken wordt gerekend door critici. Misschien ook maar kopen.

Ben je historicus of lees je het voor de fun..

Ik heb deel 1 van The coming of the third reich bijna uit. Deel 2 maar eens bestellen.
 
Back
Naar boven