AndroidHealthClinic

WW2

Bezoekers in dit topic

Paul Maitla Executie
2cwo08i.jpg

Categorie: Alfons Rebane en Lauri Törni.
 
Bettina is een labiele vrouw. Ze is geeneens een nazaat van Hermann. Dusdanig begrijp ik niet waarom ze überhaupt aandacht krijgt.

De spoeling die wou meewerken aan de documentaire was blijkbaar dun.
 
Woont al dertig + jaar in New Mexico. Alsof iemand een fuck cares in Albuquerque
 
Laatst bewerkt:
Haar al dan niet bewust opgevoerde toneelstukje is lachwekkend. Erg 'besmet' zullen de Göring genen trouwens niet zijn als je nagaat wat Albert heeft gedaan tijdens de holocaust.

Overigens zijn Niklas Frank en Rainer Höss ook al in opspraak geraakt. Laatstgenoemde probeerde familiebezit te verkopen aan een museum in Israël. Terwijl Frank liet weten ooit afgerukt te hebben op het beeld van zijn opgehangen vader.
 
Dit doet me trouwens denken aan Elie Wiesel. Hij vroeg $25,000 (en een limousine) voor een lezing. :rolleyes:
 
LGmI4sP.jpg


In tegenstelling tot wat de ondertitel insinueert weet ik niet of Delon zich er wel zo bewust van was wie er naast hem stond. Hij liet zich wel positief uit over FN, maar dat heeft er ook niet veel mee te maken.
 
Ik weet niet of dit al langs is gekomen, maar Blueprint for Armageddon van Dan Carlin is echt vet. Is wel WWI...

Zijn podcasts en deze serie is een uur of 16. Maar man man man, is wel echt kwaliteit. De man gaat echt in op details. Niet "de stad werd aangevallen" maar twee uur over wat er gebeurt als 2 miljoen Duitsers door je dorp marcheren, de logistiek ervan etc etc. Heel goed imo.

Current Hardcore History Available for Free

Wrath of the Khans is trouwens ook geniaal. Over de Mongols :)
 
Best of Enemies: Stanford Tuck & Galland
t1Nw17o.jpg
 
As far as I’m concerned, the only pro- or crypto-Nazi I can think of is yourself.
Now listen, you queer, stop calling me a crypto-Nazi or I’ll sock you in your goddam face, and you’ll stay plastered
 
Death
Upon his death in 1955 at Schloss Leutstetten at the age of 86, he was treated like a deceased monarch, receiving a state funeral. His life had spanned the independent Kingdom of Bavaria, the German Empire, the Weimar Republic, Nazi Germany, Allied-occupied Germany, and the establishment of West Germany. He is buried in the crypt of the Theatinerkirche in Munich near his grandfather Prince Luitpold and great-great-grandfather King Maximilian I, between his first wife Duchess Maria Gabrielle and his oldest son Prince Luitpold.
Rupprecht, Crown Prince of Bavaria - Wikipedia

Je zal toch helemaal gek worden van al die nieuwe staten waar je in terecht komt.

jammer dat Von Mackensen niet paar jaar langer leefde had hij denk het record
 
Nusbacher is ook helemaal van het padje af. Mocht altijd graag naar hem luisteren
 
Er ist wieder da aan het kijken. Is niet onaardig tbh.
 
Back
Naar boven