Fitness Seller

WWE: Smackdown Vs. Raw 2011

Ik heb smackdown vs raw 2011 van de week heel even gespeeld. Vind het op zich niet slecht, maar het is weer gewoon ene WWE spel. Ze zijn al jaren allemaal van een goed niveau en er komen steeds weer leuke nieuwe dingen bij, maar toch weten ze me steeds minder te boeien.

• Topic Starter Topic Starter
Tja dat is aan ieder zelf he.
Ik heb 2010 en een oude van 2006 ofzo en nu 2011.
Road to wrestlemania is ook leuk maar je moet het niet hele tijd spelen he :) Ik denk ook dat als je zelf speelt heletijd niet leuk is dan met vrienden ofzo. Want ik speel dat meestal met vrienden enzo :p

ik heb er nu zo een uur of 5 tot 6 opzitten.

Ahh oke, bevalt het ?

ben nu met the road to wrestlemania bezig.
maar de wwe universe hoe werkt die nou precies?? moet je nu ook alle matches doen, of kan je gewoon 1 wrestler kiezen waarmee je het hele verhaal doorloopt??

Je kan doen wat je wilt, alleen ik raad je aan als je voor de WWE Champion gaat dan zou ik alleen mensen uitdagen die in die ranking zitten anders kom je bij de US Champion miss uit ofzo.

ik denk dat ik deze links laat liggen ofwel haal als die platinum is. Heb game van de maand al gekozen en het is Call of duty Black ops geworden. vetj cool :)

Call of Duty lijkt telkens precies hetzelfde altijd bij nieuwe game nieuwe wapens en levels daarom ben ik met cod gestopt. Het doel is en blijft altijd hetzelfde

Daar heb je wel een punt, maar ik stop dit jaar even met WWE omdat ik online precies altijd latere reacties krijg eer m'n mannetje een mot ofzo geeft

Je kan doen wat je wilt, alleen ik raad je aan als je voor de WWE Champion gaat dan zou ik alleen mensen uitdagen die in die ranking zitten anders kom je bij de US Champion miss uit ofzo.

dus ik kan dan gewoon een wrestler uitkiezen. en daar dan de hele story line mee doen tot ik bij een bepaalde championship komt.

Uhu, maar ik ben wel nog benieuwd hoe ik die andere titles zoals tag team WWE champion en world tag team champion, miss champion scramble ofzo

Ik ga vrijdag in Keulen naar WWE World Tour gaan kijken! :D

Waarom hoor ik hier toch zoveel over keulen?? en wat the ****, zijn ze weer door europa aan het toeren ??? TRIPLE H ?

Ik wil er volgend jaar ook heen gaan :)

Ik wil er volgend jaar ook heen gaan :)

Moet je niet doen want is de moeite niet!
Ben van Brugge naar Keulen gereden, 70euro voor een kaart en trok op niet veel. Niet veel ambiance, geen vuurwerk, geen spektakel. Was precies een gewone boksmatch in hartje Vlaanderen ofzo maar dan in een grote zaal.

Had voor mijn geld er veel veel meer van verwacht!

Moet je niet doen want is de moeite niet!
Ben van Brugge naar Keulen gereden, 70euro voor een kaart en trok op niet veel. Niet veel ambiance, geen vuurwerk, geen spektakel. Was precies een gewone boksmatch in hartje Vlaanderen ofzo maar dan in een grote zaal.

Had voor mijn geld er veel veel meer van verwacht!

Als je een heuse fan bent, is het wel nog leuk. Maar ik herrinner me inderdaad dat er geen vuurwerk, spektakel of schermen waren waarop je alles ziet zoals in de US...Dus ja precies een boksmatch...Ze voerden bij ons ook geen storyline op...

On topic; Ik ben er al een beetje over uitgekeken miss omdat ik het al zoveel gespeelt heb, maar het is wel leuker als mensen bij je over de vloer komen en dan spelen 2v2.
Alleen is best saai

ik en m'n neef hadden het vroeger voor wwe smackdown vs raw 2006 en Here comes the pain....Als we bij elkander kwamen logeren speelden we prompt deze wrestling games in de nacht..We zijn geëindigt op 64 matches die hij gewonnen heeft en ik 65 matches die ik gewonnen heb

Dat is ziek man :P Hoelang heb je wel niet doorgespeelt dan in 1 nacht :O ?

Terug
Naar boven