XXL Nutrition

Nieuws X factor USA winnares Melanie Amaro (top)

Daar had R. Kelly zijn stemvork wel in willen pluggen.

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 18:34 ----------

Zonder gekheid, wel beter dan wat er momenteel hier rondloopt bij The Voice.

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
pff fugly as ****, er lopen toch genoeg lekkere wijven rond die evengoed kunnen zingen?

die 1e ronde van beyonce - listen

moest bijna huilen srs :(

no homo

Ze kan idd enorm goed zingen maar op 1 of andere manier pakt het me niet echt.

Die Cher Lloyd is wel leuk uit the UK.

Vind haar niet echt geweldig, haar stem is zo saai en totaal niet uniek. I r not imprezd. Vind de mensen in de geplaatste filmpjes allemaal beter die hebben allemaal een uniek stem geluid.

Laatst bewerkt:
jullie zeiken dat X-factor in Nederland bagger is... je zou willen dat je zelf in de buurt komt van zo'n stem als van die finalisten..bij the voice komen overigens betere dan bij x-factor

snap best dat amerikaanse beter is, het is hun moedertaal en bij ons in NL, 2de taal.. scheelt ook ;)

• Topic Starter Topic Starter
http://www.youtube.com/watch?v=FrvGn6Rbh_M

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 08:45 ----------

jullie zeiken dat X-factor in Nederland bagger is... je zou willen dat je zelf in de buurt komt van zo'n stem als van die finalisten..bij the voice komen overigens betere dan bij x-factor

snap best dat amerikaanse beter is, het is hun moedertaal en bij ons in NL, 2de taal.. scheelt ook ;)

Ik had het niet over het de taalbarriere maar echt zangtalent. Volgens mij is NL zo klein dat het concept hier al volkomen is uitgemolken. Daarnaast is de show in The USA ook veel interessanter om naar te kijken.

Laatst bewerkt:
Deze vond ik toch ook wel indrukwekkend:

http://www.youtube.com/watch?v=T96NdxGgIfU

Kan zo helaas geen goede versie vinden, iemand deze auditie nog in goede kwaliteit?

Nu,mer:

Janet Devlin - Your Song (Elton John)
X Factor USA 2011 auditie

Terug
Naar boven