XXL Nutrition

X-Qlusive Holland: Neerlands Trots

Massief

Ripped Bodybuilder
Waardering
294
Lengte
1m96
Massa
109kg
Vetpercentage
18%
Zaterdag 10 oktober HMH X-Qlusive Holland: Neerlands Trots.

Hier nog DBB'ers heen? Misschien een vet idee om is af te spreken op een groot feest en helemaal los te gaan :P

Ik was er wel in 2003 in de HMH, maar nu voel ik me toch wat te oud voor hardstyle ;)

• Topic Starter Topic Starter
Indd. Niet zo veel mensen nog :P

Als ze early draaien is het zeker wel een interessant feest, ik ben in 2003 geweest en dat was echt een mooi feest.

Zal wel een early zijn, hoort erbij ..

Weet niet wanneer die komt, zal nog wel paar weekjes duren.

Zeker weten!!!
word en mooi feestje!

HMH is sowieso een top locatie.

Ik was er met Promo. Hard geluid en nog steeds zuiver.

Zeker geluid is meester daar.

Line up nog onbekend, maar kaartje in the pocket. :)

Bouwens is ook aanwezig :)

Ik zal waarschijnlijk niet aanwezig zijn, gebrek aan partypeople. Helaas helaas. Qlimax zal de volgende pas weer worden.

Je pas ergens te oud voor als je jezelf ergens te oud voor voelt.

Als ik tussen duizenden 16 jarige mannetjes met tribal tattoo's en wenkbrauwpiercings sta, die staan te hakken op groep 8 muziek, mja, dan voel ik me helaas toch echt wat te oud :)

Als ik tussen duizenden 16 jarige mannetjes met tribal tattoo's en wenkbrauwpiercings sta, die staan te hakken op groep 8 muziek, mja, dan voel ik me helaas toch echt wat te oud :)

Maar dan kan jij toch met je volwassen uitstraling en enorme frame zo 2 a 3 16jarige raveteefjes mee naar huis nemen?

Da's geen Early Hardstyle MJ .......:o

True. Maar als iemand van wat old school hardstyle houdt, kan dat ook gelden voor hardcore toch?

Terug
Naar boven