Fitness Seller

X-Qlusive Holland: Neerlands Trots

True. Maar als iemand van wat old school hardstyle houdt, kan dat ook gelden voor hardcore toch?

Nee , op X-Qlusive Holland wordt alleen Hardstyle gedraaid. En Old School Hardstyle zit meer richting Hardtrance/Hardhouse....

Zo, nog maar een paar daagjes. Lekker feestje bouwen, bijna een thuiswedstrijd!

Ben van de partij :D

Heb nog niet echt veel zin.. komt wel als ik in de auto zit... hoop ik :o

bijna!!!! ik heb er zin in!!! Lekker knallen!!!

Was een lekker feestje! Paar DBB'ers gesproken, ben alleen hun namen kwijt. :o

Svp hier posten als jullie klaar zijn met in jullie nest te rotten. :D

Zo net wakker!!

MrJ gezien/gesproken en nog een paar waar ik de namen niet meer van weet.

tevens mijn streeffysiek gezien: MrJ :D

• Like
Waarderingen: MrJ
phewww wat een feestje was dat omg geweldig! :D

Zo dat was me een tof feestje ! Meteen vanaf het begin zat de sfeer er goed in , iets wat niet altijd het geval is! Leuke mensen ontmoet , en er werd top gedraait!

Zo dat was me een tof feestje ! Meteen vanaf het begin zat de sfeer er goed in , iets wat niet altijd het geval is! Leuke mensen ontmoet , en er werd top gedraait!

Aan je pics te zien ben je iig redelijk buff. Stond je zo rond 3.30/4.30 beetje links van het podium met een groepje?

Aan je pics te zien ben je iig redelijk buff. Stond je zo rond 3.30/4.30 beetje links van het podium met een groepje?

Ik heb wel een hele tijd links vooraan gestaan , gaat daar altijd lekker los. Maar hoe laat dat was :o , iets te scheutig geweest met de suiker op gegeven moment.........:D

Hehe, ik was iig deze kerel (links):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit is toch wel het dikste wat ik terug kan vinden van XQlusive

t*ring was me dat ff een vet feestje!! Heb jou ook nog gesproken MrJ ;) ff weer lekker los gegaan :D

Terug
Naar boven