XXL Nutrition

Xbox

Adema zei:
wat zijn jullie voor ondankbare bitches; alle shit ombouwen, je bent ****ing 20+ en dan moet je gekopieerde games kopen? dankzij gasten als jullie liggen die games nu voor zoveel geld in de shop.

we betalen voor ons eten, we betalen voor de sportschool...waarom niet voor games betalen? het is gewoon stelen.

Ach van de 100 spellen op mijn xbox zijn 90 het geld echt neit waard hoor! Veel spellen zijn gewoon muf, en wie gaat er nou 70 euro betalen als het ook gratis kan :D

• Topic Starter Topic Starter
Rob G zei:
Ach van de 100 spellen op mijn xbox zijn 90 het geld echt neit waard hoor! Veel spellen zijn gewoon muf, en wie gaat er nou 70 euro betalen als het ook gratis kan :D

idd zo is het maar net.

nasty^PhysIc zei:

Hmmz, maat van me vind het echt een super spel. Soort fable maar dan nog groter en uitgebreider.

Binnenkort komt trouwens far cry ook op de xbox. Ben erg benieuwd! Vond trouwens doom3 ook super vet!

nasty^PhysIc zei:
:roflol::roflol::roflol::roflol:

dude, volgens mij ben jij er 1 van AVIKO, uit keppel en omstreken als het goed is.

Ik zit zelf in Release groepen, op 0-sec sites over de hele wereld. Je mag juist blij wezen dat er mensen zoals mij zijn, zodat jij helemaal NIKS hoef te betalen, freak

eh wtf? ik niets betalen? ik betaal gewoon voor m'n games
Producenten van games verdienen meer dan genoeg.. en ze zullen de prijs echt niet omlaag doen hoor als de omzet met 25% stijgt.
wie zegt dat? sowieso is dat nog niet eens het belangrijkste. zoals rob zegt, 90% is m'n geld niet eens waard. dat is allemaal gejatte bende, en waarom? doordat er zo weinig mensen nog games origineel kopen. hierdoor speelt de industry op safe en brengt de zoveelste klote fifa game uit. een origineel concept uitwerken is riskant: verkopen zijn sowieso al k*t, en men is niet bereid 60 euro uit te geven aan een game die men niet kent.

omdat games toevallig illegaal te verkrijgen zijn zonder straffen maken jullie er gebruik van, het is gewoon stelen. 'anders had ik m'n xbox ook niet gekocht', koop er dan geen, als je er het geld niet eens voor over hebt.

normaal gesproken zou het me een zorg wezen, net als met de illegale muziekhandel. maar sinds het publiekelijke kopiëren van games is de kwaliteit van de games flink achteruit gegaan, en daar baal ik van. originele concepten worden slechts sporadisch uitgewerkt, en kleine talentvolle bedrijfjes krijgen de kans niet eens om te laten zien wat ze kunnen. vind je het logisch dat er slechts 3 bedrijven meer consoles maken?

dankzij het kopiëren(en mede de ps2 propaganda) is sega dood. de dreamcast was een prachtconsole met geweldige innovatieve games, maar door de copy rage kon sega het niet meer aan, en zitten we nu vast met 3 consoles waarop de een naar de andere ongeïnspireerde game spelen.

60 euro voor een game is veel...ja 60 euro is veel geld; hoeveel uur gameplay? 20 uur eerste keer en 20 uur voor een volgende keer? hoeveel kost de bioscoop wel niet voor 1,5 uur film kijken? hoeveel kost een avondje uitgaan wel niet? ****ing bullshit

Adema zei:
eh wtf? ik niets betalen? ik betaal gewoon voor m'n games

wie zegt dat? sowieso is dat nog niet eens het belangrijkste. zoals rob zegt, 90% is m'n geld niet eens waard. dat is allemaal gejatte bende, en waarom? doordat er zo weinig mensen nog games origineel kopen. hierdoor speelt de industry op safe en brengt de zoveelste klote fifa game uit. een origineel concept uitwerken is riskant: verkopen zijn sowieso al k*t, en men is niet bereid 60 euro uit te geven aan een game die men niet kent.

omdat games toevallig illegaal te verkrijgen zijn zonder straffen maken jullie er gebruik van, het is gewoon stelen. 'anders had ik m'n xbox ook niet gekocht', koop er dan geen, als je er het geld niet eens voor over hebt.

normaal gesproken zou het me een zorg wezen, net als met de illegale muziekhandel. maar sinds het publiekelijke kopiëren van games is de kwaliteit van de games flink achteruit gegaan, en daar baal ik van. originele concepten worden slechts sporadisch uitgewerkt, en kleine talentvolle bedrijfjes krijgen de kans niet eens om te laten zien wat ze kunnen. vind je het logisch dat er slechts 3 bedrijven meer consoles maken?

dankzij het kopiëren(en mede de ps2 propaganda) is sega dood. de dreamcast was een prachtconsole met geweldige innovatieve games, maar door de copy rage kon sega het niet meer aan, en zitten we nu vast met 3 consoles waarop de een naar de andere ongeïnspireerde game spelen.

60 euro voor een game is veel...ja 60 euro is veel geld; hoeveel uur gameplay? 20 uur eerste keer en 20 uur voor een volgende keer? hoeveel kost de bioscoop wel niet voor 1,5 uur film kijken? hoeveel kost een avondje uitgaan wel niet? ****ing bullshit

dude ik helemaal niet gelezen wat je hier nu weer verteld. Jij bent echt op een verkeerd forum beland man.

Je zou eens bij www.BIG.nl moeten gaan solliciteren. Geen ze mijn IP dan maar, hebben ze gelijk een dikke vangst :roflol:

de wereld is toch al oneerlijk :) dus waarom zouden we er dan niet aan mee doen. Zoveel mogelijk uitbuiten die hap. Ik zou bijna een handeltje beginnen na deze berichten van jou..

Laatst bewerkt:
ik vraag me eerder af wat jij hier op het forum doet, als je niet eens met fatsoenlijke argumenten kunt komen

Ik kan me wel vinden in het verhaal van Adema. Dreamcast was idd een erg toffe console met leuke spellen. Ik heb daar ook veel uren speelplezier aan gehad, en wederom met gejatte spellen. Maar ik denk ook dat dreamcast mede gefaald is door de slechte marketing.

Maarja, vroeger betaalde je voor sega en nintendo spellen ook altijd 129 gulden en toen had je toch ook maar 2 consoles? Sega en Nintendo. En ook toen was het merendeel van de spellen zware bagger! Toendertijd voor een fortuin aan spellen gekocht, en ook spellen die je binnen een uur uit speelde.

Ik vind de spellen gewoon veels te duur. En mensen zeggen dat ze zo duur zijn omdat mensen het allemaal jatten, maar dat is dikke bullshit. Spellen zjin altijd duur geweest en zullen ze altijd blijven, ongeacht of mensen ze nou jatten of niet.

Misschien heb je wel gelijk in het feit dat spellen producenten op safe spelen en daarom minder gewaagde spellen uit brengen. Maar ik twijfel toch aan die stelling. Er worden nog steeds innovatieve spellen op de markt gebracht, maar het is nu emaal moeilijker om innovatief te zijn dan 10 jaar geleden.

En als je die spellen niet kon jatten zou ik ook zeker geen xbox gekocht hebben. Maarja, daardoor zullen er echt niet meer xbox spellen verkocht worden.

Ook omgebouwde Xbox en daar zou ik ook geen spel voor kopen. Suffe spelletjes voor een hoop geld.
Ik heb toen eens halflife gekocht voor de pc, daarmee kon je ook counter-strike spelen online en nog meer games, zoiets is nou zn geld waard.

Maargoed als je met je xbox online wil (via xbox live) zal je toch een orginele game moeten hebben want dat gaat niet met een omgebouwde xbox dus zijn er toch zat mensen die die spellen kopen.

endymion zei:
Maargoed als je met je xbox online wil (via xbox live) zal je toch een orginele game moeten hebben want dat gaat niet met een omgebouwde xbox dus zijn er toch zat mensen die die spellen kopen.

Jawel. Iedereen met een omgebouwde Xbox, kan Online Gamen via X-link.

jup xbox omgeb. een maat van me heb alles van sega, nintendo en linux en een 900 mhz processor en noem maar op. ik speel haast nooit op de mijne.omb =simpel (apple v6 pro) heb alleen pacman hahaha

ik heb er ook een, maar ik speel er niet veel meer op want ik speel mijn games te snel uit zodat ze hun geld niet waard zijn

Tommyboy zei:
jup xbox omgeb. een maat van me heb alles van sega, nintendo en linux en een 900 mhz processor en noem maar op. ik speel haast nooit op de mijne.omb =simpel (apple v6 pro) heb alleen pacman hahaha

Ik begrijp er weinig van eerlijk gezegd.

Alles van linux? Alle spellen die op linux draaien ofzo?
En een 900 mhz processor ???

En je speelt bijna nooit op de "mijne.omb.=simpel (apple v6 pro)" ???
Maar daar speel je dan pacman op?

endymion zei:
Ik begrijp er weinig van eerlijk gezegd.

Alles van linux? Alle spellen die op linux draaien ofzo?
En een 900 mhz processor ???

En je speelt bijna nooit op de "mijne.omb.=simpel (apple v6 pro)" ???
Maar daar speel je dan pacman op?

Xbox draait ook op linux..

Yep, Endymion heeft gelijk. MS gaat echt niet opeens een concurrerend besturingssysteem ondersteunen.

waar de xbox standaard op draait weet ik niet. Tis iig een eigen besturingssysteem.

Maar met echt paar simpele handelingen draai je volwaardig linux

Terug
Naar boven