MuscleMeat

XP installatie probleem

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
Waardering
3
ik wil XP opnieuw installeren, maar eerst mijn schrijf formatteren. Als ik m'n pc opstart met de XP CD er in start XP gewoon op, niet vanaf de cd.. Ik heb in de BIOS cd-drive als eerste gezet. Waarom start hij niet vanaf de Cd op?

heb je wel een goede XP cd? Als je hem verkeerd hebt gefikt (ik ga er gemakshalve vanuit dat je een illegale versie hebt) dan wil hij daarvanaf niet booten.

Zie je iets staan tijdens het booten wat er op duidt dat hj uberhaupt checked of er een bootable CD aanwezig is?

• Topic Starter Topic Starter
heb je wel een goede XP cd? Als je hem verkeerd hebt gefikt (ik ga er gemakshalve vanuit dat je een illegale versie hebt) dan wil hij daarvanaf niet booten.

illegale cd

Zie je iets staan tijdens het booten wat er op duidt dat hj uberhaupt checked of er een bootable CD aanwezig is?

Het lampje brand wel even en je hoort de drive wel bezig zijn voordat XP opgestart wordt, maar verder duidt er niets op dat hij een bootable disc zoekt

Is je CD niet bootable lieverd. :)

gister XP gedownload en vandaag weer, maar allebei niet bootable..

Maak opstartdiskettes:

[Link niet meer beschikbaar]

mijn diskette station reageert helemaal niet :(

Heeft er iemand toevallig dit bestand voor mij: Microsoft Corporation.img

Died heb ik nodig om mijn cd bootable te maken

Je diskettestation reageert niet omdat je hem in BIOS de opdracht hebt gegeven om eerst vanaf de Cd-rom te booten en niet vanaf A:

Nee, heb dat ook al geprobeerd. Ik kan zowiezo geen diskettes openen, want ik krijg een melding dat er geen diskette in het station zit terwijl dat wel zo is..

Hier misschien iets aan?
[Link niet meer beschikbaar]

niet echt, heb m'n cd nog niet kunnen 'slipstreamen', mis daarvoor het bestand Microsoft Corporation.img. Maar thx voor de link ;)

professional

Heb hier wel 'Arnes Boot Record.img' voor je.

Voeg me anders ff toe aan MSN ofzo, kan ik je het sturen. :)

You must spread some Reputation around before giving it to MrJ again.

thx het is gelukt!

/-\naboliC zei:
ik wil XP opnieuw installeren, maar eerst mijn schrijf formatteren. Als ik m'n pc opstart met de XP CD er in start XP gewoon op, niet vanaf de cd.. Ik heb in de BIOS cd-drive als eerste gezet. Waarom start hij niet vanaf de Cd op?

Ja, ik snap er niks van het hoor normaal wel gewoon zo ik heb even gekeken voor je maar op die manier zoals jij het doet hoor het wel gewoon...

marlboro_boy zei:
Ja, ik snap er niks van het hoor normaal wel gewoon zo ik heb even gekeken voor je maar op die manier zoals jij het doet hoor het wel gewoon...
Omdat de cd niet bootable is!! :tomato:

... ;)

Terug
Naar boven