AndroidHealthClinic

xtc en een paar lijntjes of vol op zuipen

Heb ik ook wel is gehad, zijn na effecten van xtc. Bij de meeste mensen veroorzaakt het meer een depressief gevoel voor de week na het gebruik maar voor sommige veroorzaakt het juist het tegenovergestelde.

'Some people feel in better spirits and more focused after an MDMA experience, usually for 1-5 days. Most people, for their first number of uses of MDMA (1-25) experience very little negative side effects aside in the days after use and some find they enjoy these days.'

http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_effects_hangover1.shtml
Dat had ik dus ook. Maandag en dindag druk en blij, woensdag en donderdag depressief met een dikke backfire op donderdag (de hele dag geslapen, zo kapot).

Q

Ik heb laatst XTC gebruikt op free festival. Ik ben toen van 80 kilo afgevallen naar 77,5 Ik had wel het idee dat ik heel veel vocht kwijt was. duurde een week voordat ik week op 80 zat. Ik had goed ontbeten en na het feest een goeie shakes gedronken en kwark en fruit gegeten. dat zijn dingen die ik altijd nog wel kan eten dan. Met fitnessen kwa kracht geen problemen gehad. Sterker nog die maandag erop zelfs bankdrukken en dumbbell press verhoogd.

Ik heb laatst XTC gebruikt op free festival. Ik ben toen van 80 kilo afgevallen naar 77,5 Ik had wel het idee dat ik heel veel vocht kwijt was. duurde een week voordat ik week op 80 zat. Ik had goed ontbeten en na het feest een goeie shakes gedronken en kwark en fruit gegeten. dat zijn dingen die ik altijd nog wel kan eten dan. Met fitnessen kwa kracht geen problemen gehad. Sterker nog die maandag erop zelfs bankdrukken en dumbbell press verhoogd.
Haha, je kan ervan uitgaan dat dat inderdaad vocht is, maar het gaat bijzonder hard als je strak staat... Rare gedachte, ben benieuwd wat jullie denken: cutten met XTC en BCAA's op knalfeesten? :D

Natuurlijk zeker geen aanrader, maar zou 't snel gaan? Je staat toch al gauw 10+ uur hard te gaan...

Q

Vergis je niet, Halfwaardetijd van X is 8uur. Bij speed wat soms ook wel eens in X zitten kan de halfwaardetijd oplopen tot 16 uur.

Dus 2 pillen kan je dinsdag gewoon nog in je bloed hebben cirkelen, daarnaast duurt het volledig herstel van je receptoren bijna 3 maanden.

Maar maak je niet druk, Alcohol maakt meer mensen kapot dan alle andere verdovende middelen bij elkaar opgeteld...

Speed komt niet voor in pillen in NL, een enkele uitzondering daar gelaten. Vraag maar na bij de lokale testcentra :)

xtc & coke = avondje zeer zware cardio. Berijdt je erop voor en eet goed, ervoor en erna.

Heb zelf altijd last van wondjes in me mond na gebruik, dus idd zoals hierboven al gezegt is, gooi er een paar weight gainer shakes in.

ik drink meestal bier als ik uit ga, hoef geen xtc shit

kun je dan niet beter aan de ghb gaan? voel je je de dag erna kiplekker en het schijnt ook nog goed te zijn voor je groeihormonen... ( niet teveel natuurlijk, anders ga je out en lig je voor je het weet op de intensive care :-P )

ik zou zowizo voor de xtc gaan.
1 pilletje doet meer in de positieve zin als 20 bier.

Overmorgen kaartverkoop Qlimax :D vraag me af of ik ga wausen of lekker aan de bier.... Pas 1 keer X gedaan overigens. Ik had die dag ook nog twee dexaprines geslikt dus ik was echt zwaar van de kaart die nacht :D

samenvatting:

alcohol voor de bulk
XTC voor de cut

:D

bah xtc &/of alcohol... ik ken wel andere dingen op lekker op te gaan :o)

Ghb?:D

ghb all the way voordeel is dat je er ook extreme vreetaanvallen van krijgt :P

Nooit vreetaanvallen van, wel geilheidsaanvallen :p

Ik krijg ergere vreetaanvallen van G als van wiet :o zelfs na XTC avondje vreet ik nog alles op wat maar in me opkomt op dat moment xD

Terug
Naar boven